کرمانشاه- مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه از پرداخت وام ازدواج به هشت هزار و ۶۰۰ جوان متقاضی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صابر رحیمی ظهر پنجشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه و سایر مسئولان استانی که در سالن جلسات حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه حدود ۱۷ هزار جوان کرمانشاهی برای در یافت وام ازدواج ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه میانگین پرداخت وام ازدواج در کرمانشاه بالاتر از میانگین کشور است، افزود: تاکنون هشت هزار و ۶۰۰ نفر از جوانان متقاضی که حدود ۵۲ درصد از جوانان را شامل می‌شود موفق به اخذ وام ازدواج شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: از مجموع ۱۷ هزار متقاضی تسهیلات ازدواج در استان کرمانشاه هنوز هشت هزار و ۴۰۰ نفر از درخواست کنندگان وام ازدواج در بلاتکلیفی قرار دارند که برای پرداخت آنها نیازمند به همکاری بیشتر بانک‌های عامل هستیم.

رحیمی بیان کرد: طی چند سال گذشته شاهد افزایش تعداد سمن‌های استان کرمانشاه بودیم که در این مدت تعداد سمن‌ها در حوزه جوانان از ۶۷ به ۱۱۸ مورد رسیده است.

پرسش های متداول در خصوص ثبت نام وام ازدواج

وی با اشاره به افزایش تعداد مراکز تخصصی مشاوره ازدواج استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته تنها یک مورد واحد مرکز تخصصی مشاوره در استان کرمانشاه وجود داشت اما امروز یازده مرکز در استان در حال فعالیت هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به اجرای طرح سرباز مهارت اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات ورزش و جوانان اجرای طرح سرباز مهارت بود که در این طرح ۱۲ هزار سرباز مشارکت داده شدند.

رحیمی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای ایام اربعین، گفت: با توجه به اینکه امسال با بازگشایی مرز خسروی استان کرمانشاه پذیرای مهمان در ایام اربعین است به دلیل تردد زوار بخشی از اسکان‌های زائرین در فضاهای ورزشی استان کرمانشاه آماده سازی شده که ظرفیتی حدود پنج هزار نفر در سالن‌ها فراهم شده است.

ثبت نام وام ازدواج برای هربانکی که بخواهید در سایت کندو

اینستاگرام کندو

 

ارتباط با تنها مرکز پشتیبانی وام ازدواج و فرزند اوری :
02191090049
از ساعت 8 صبح تا 8 شب پاسخ گوی تمامی سوالات شما هستیم