ارتباط با تنها مرکز پشتیبانی وام ازدواج و فرزند اوری :
02191090049
از ساعت 8 صبح تا 8 شب پاسخ گوی تمامی سوالات شما هستیم

تسهیلاتی که برای ازدواج جوانان در نظر گرفته شده است، تا حدودی می‌تواند کمک‌کننده باشد. بر همین اساس در سال‌های اخیر و با توجه به تورم موجود در کشور، وام ازدواج جوانان هم افزایش داشته است.

شرایط پرداخت وام ازدواج آسان شد؟

یکی از تمهیدات مهم بانک مرکزی در جهت سهولت ازدواج، پرداخت تسهیلات به زوج‌های جوان بوده است. مبلغ این تسهیلات بسته به سن عروس و داماد متغیر است، ولی سود بازپرداخت آن برای همه یکسان است. به این معنا؛ هر مبلغی که وام دریافت کنید، در نهایت باید آن را با کارمزد بسیار پایینی در حدود ۴ درصد بازگردانید.

وام در نظر گرفته برای زوج‌ها به سن آنها بستگی دارد و داماد زیر ۲۵ سال و عروس زیر ۲۳ سال، وام بیشتری دریافت می‌کنند. همچنین اگر خانم یا آقای متقاضی وام، جانباز و آزاده باشند، مبلغ وام دوبرابر خواهد شد. فرزندان افراد جانباز و آزاده و همچنین فرزندان شهدا هم در زمان ازدواج می‌توانند دوبرابر سایر افراد وام دریافت کنند.

شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیونی ازدواج

آقایان زیر ۲۵ سال و خانم‌ها زیر ۲۳ سال، می‌توانند نفری ۱۵۰ میلیون تومان وام دریافت کنند که درمجموع ۳۰۰ میلیونی تومان می‌شود، اما اگر یکی از زوجین در بازه سنی گفته شده قرار نداشته باشد، حداکثر ۱۲۰ میلیون تومان وام به او تعلق می‌گیرد.

آدرس ثبت نام وام ازدواج

هریک از زوجین از زمان عقد به مدت یکسال فرصت دارند تا برای دریافت وام ازدواج خود ثبت نام کنند. زوجین برای گرفتن وام ازدواج بایستی به سامانه وام قرض الحسنه ازدواج در سایت بانک مرکزی به آدرس ve.cbi.ir/DefaultVE.aspx مراجعه و ثبت نام به عمل آورند که بعد از آن یک کد رهگیری ۱۰ رقمی در اختیارشان قرار می‌گیرد و باید حداکثر تا ۱۲ روز به بانک مراجعه کرده و پس از فراهم آوردن مدارک لازم وام خود را دریافت کنند.

ارتباط با تنها مرکز پشتیبانی وام ازدواج و فرزند اوری :
02191090049
از ساعت 8 صبح تا 8 شب پاسخ گوی تمامی سوالات شما هستیم

 

اینستاگرام کندو