تازه‌ترین مطالب…
پست بانک استان مرکزی و پرداخت بیش از یک‌هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال وام ازدواج

پست بانک استان مرکزی و پرداخت بیش از یک‌هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال وام ازدواج

بدون دیدگاه

 1403-04-10

پست بانک ایران به عنوان یکی از بانک‌های دولتی کشور، همواره در جهت ارائه خدمات بانکی به مناطق کم‌برخوردار و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه تلاش کرده است. این بانک با هدف تسهیل دسترسی مردم در مناطق روستایی و محروم به خدمات مالی و بانکی، اقدامات گسترده‌ای انجام داده است. در این راستا، پست بانک استان مرکزی نقش قابل توجهی ایفا کرده و با ارائه تسهیلات متنوع، بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم این مناطق را هدف قرار داده است. در دولت سیزدهم، پست بانک استان مرکزی با اعطای وام‌های فرزندآوری و اشتغالزایی، تلاش کرده است تا به تقویت بنیان خانواده‌ها و افزایش فرصت‌های شغلی کمک کند. همچنین، با تأمین ودیعه مسکن و هزینه ساخت مسکن روستایی، سعی در بهبود شرایط زندگی در مناطق روستایی داشته است. تأمین ارز برای زائران اربعین و گسترش خدمات الکترونیک در روستاها از دیگر اقدامات این بانک در راستای خدمت‌رسانی به مردم است. اگر شما نیز متقاضی دریافت وام ازدواج هستید برای ثبت نام وام ازدواج بر روی لینک کلیک کنید.

در این گزارش به بررسی عملکرد پست بانک استان مرکزی در ارائه این خدمات و تاثیرات مثبت آن بر جامعه می‌پردازیم. تلاش‌های این بانک در زمینه کاهش مهاجرت، تسهیل تردد بین روستا و شهر، افزایش دسترسی به خدمات بانکی و مالی، و حمایت از کسب‌وکارها، نمونه‌ای از تعهدات این بانک به توسعه و پیشرفت مناطق محروم کشور است.

حمید مصلحی، مدیر شعب پست بانک استان مرکزی، در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: این مجموعه بانکی در دولت سیزدهم، مجموعاً ۳۸۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات فرزندآوری به ۷۲۸ خانواده پرداخت کرده است. او اضافه کرد که این بانک همچنین ۳۲۲ نفر را با پرداخت ۴۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال وام اشتغالزایی، یاری رسانده است که این وام‌ها به منظور ایجاد اشتغال در مشاغل خانگی و حمایت از مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی اختصاص یافته‌اند. برای مشاهده تعداد متقاضیان وام ازدواج در صف پست بانک استان مرکزی روی لینک کلیک کنید.

بیشتر بخوانید...  چرا بانک‌ها از زیر بار وام ازدواج شانه خالی می‌کنند؟!

مصلحی ادامه داد که پست بانک استان مرکزی در همین مدت، ودیعه مسکن و هزینه ساخت مسکن روستایی را نیز تأمین کرده است. او در خصوص تأمین ارز برای زائران اربعین، اعلام کرد که سال گذشته ۲ هزار و ۵۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار دینار در اختیار زائران اباعبدالله الحسین (ع) قرار گرفته است.

مدیر شعب پست بانک استان مرکزی به گسترش خدمات الکترونیک و ظرفیت‌های اقتصادی در روستاها اشاره کرد و گفت: چهار هزار و ۴۶۰ دستگاه پُز به کسبه روستایی اختصاص یافته و ۴۸ دستگاه خودپرداز نیز در باجه‌های بانکی روستایی نصب شده است. او تأکید کرد که این اقدامات منجر به کاهش مهاجرت، کاهش تردد بین روستا و شهر، گسترش دسترسی به خدمات بانکی و مالی، افزایش اعطای وام و اعتبارات به بنگاه‌های اقتصادی، حمایت از کسب‌وکارها و ارائه خدمات ارزی شده است که همه این‌ها به بهبود درآمدها و هزینه‌ها در این مناطق کمک کرده است.

پست بانک ایران به عنوان یک بانک دولتی، مسئولیت ارائه خدمات بانکی در مناطق کم‌برخوردار را بر عهده دارد و در استان مرکزی با دارا بودن ۱۰ شعبه و ۱۱۱ باجه فعال در روستاها و شهرهای این استان، خدمات بانکی برخط را به مردم ارائه می‌کند. این بانک با تلاش‌های خود، نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی مناطق روستایی و کم‌برخوردار ایفا می‌کند و سعی دارد تا با گسترش خدمات خود، به بهبود وضعیت معیشتی مردم این مناطق کمک کند.

دیدگاه ها

اسکرول به بالا