تازه‌ترین مطالب…
سوالات متداول در خصوص ثبت نام وام ازدواج

جدیدترین مجموعه‌ی پرسش و پاسخ وام ازدواج – مرداد ۱۴۰۳

1,121 دیدگاه

 4 مرداد , 1403

پیشنهاد می کنیم قبل مطالعه این مطلب صفحه زیر را مشاهده کنید:

در این مطلب سعی کردیم به تمامی سوالات شما در خصوص وام ازدواج پاسخ بدهیم تا با ارائه پاسخ‌های روشن و کاربردی، این مسیر را برای زوج‌های جوانی مثل شما ساده‌تر و قابل درک‌تر کنیم. در زندگی هر زوج، ازدواج یکی از مهم‌ترین و خاطره‌انگیزترین مراحل است که با خود چالش‌ها و نیازهای متعددی به همراه دارد. یکی از این نیازها، مسائل مالی و هزینه‌های ازدواج است که بسیاری از زوج‌ها برای تأمین آن به وام ازدواج روی می‌آورند. وام ازدواج یک تسهیلات مالی است که از سوی بانک‌ها و مؤسسات مالی به زوج‌های جوان اعطا می‌شود تا بتوانند هزینه‌های اولیه زندگی مشترک خود را پوشش دهند و با اطمینان بیشتری به آینده نگاه کنند.

با این حال، فرآیند درخواست و دریافت وام ازدواج می‌تواند پیچیده و زمان‌بر باشد، به ویژه برای زوج‌های جوانی که ممکن است برای اولین بار با این مسائل مواجه شوند. سوالات متعددی ممکن است در این مسیر به ذهن بیاید: از شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام گرفته تا میزان و نحوه بازپرداخت آن. ما در این مطلب سعی کرده‌ایم که به تمامی سوالات متداول شما در خصوص ثبت نام وام ازدواج پاسخ دهیم، از شرایط اولیه درخواست وام تا مراحل مختلف دریافت و استفاده از آن، همه و همه در این صفحه پوشش داده خواهد شد.

امیدواریم که این اطلاعات بتواند به شما در برداشتن قدم‌های محکم‌تر در راه ازدواج و شروع زندگی مشترک کمک کند.اگر شما هم سوالی دارید که در این متن نیامده است، لطفا در بخش دیدگاه‌ها از ما بپرسید و یا با  مرکز مشاوره‌ی وام ازدواج به شماره‌ی ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۴۹ تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

سوالات متداول در خصوص ثبت نام وام ازدواج

1- آيا کليه بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهيلات قرض الحسنه ازدواج از طريق سامانه اقدام مي نمايند ؟

پاسخ 1: خير ، صرفاً بانک‌هايی که در سامانه تسهیلات وام ازدواج نام آنها در قسمت سمت چپ صفحه ثبت نام اورده شده است.

2- آيا براي دريافت تسهيلات قرض الحسنه ازدواج، ثبت نام يکي از زوجين کافي است ؟

پاسخ 2 : خير ، زوج و زوجه بايد هر کدام به طور جداگانه ثبت نام نمايند .

3- آيا براي اخذ تسهيلات ازدواج ، داشتن عقد نامه رسمي صادر شده از دفتر خانه هاي ازدواج و طلاق الزامي است ؟

پاسخ 3 : بله

4- آيا تسهيلات ازدواج براي دومين بار پرداخت مي شود ؟

پاسخ 4 : چنانچه ازدواج اول پیش از سال 88 باشد این امکان وجود دارد، . پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر در این مورد به صفحه‌ وام ازدواج مجدد به چه کسانی تعلق می‌گیرد مراجعه کنید

5- آيا ثبت نام ازدواج از طريق پست امکان پذير است ؟

پاسخ 5 : خير‌، متقاضي صرفاً از طريق سامانه ثبت ان وام ازدواج بانک مرکزی امکان ثبت نام دارد .

6- آيا استفاده از تسهيلات ازدواج ، داراي محدوديت حداکثر سن مي باشد ؟

پاسخ 6 : بله، حداکثر سن دریافت وام ازدواج 50 سال می‌باشد.

7- آيا مابه التفاوت تسهيلات ازدواج به متقاضياني که در ازدواج اول خود از تسهيلات کمتري نسبت به مبالغ فعلي استفاده کرده اند و مجداً ازدواج مي نمايند تعلق مي گيرد ؟

پاسخ 7 : خير

8- آيا تسهيلات ازدواج به اقليتهاي مذهبي تعلق مي گيرد ؟

پاسخ 8 : بله ، ارائه اقرارنامه ازدواج يا هر مدرک مشابه که در ساير اديان رسـمی توسـط مراکز اقليت‌های دينی در داخل‌کشور مورد تاييد قرار گيرد ، معادل عقدنامه تلقی گرديده واين متقاضيان نيز مي توانند در سامانه ثبت نام کنند.

9- آيا به عنوان متقاضي ساکن خارج از کشور ، مي توانم جهت دريافت وام ازدواج ثبت نام نمايم ؟

پاسخ 9 : بله ، در صورت ارائه گواهی ازدواج که از سوي سفارت جمهوری اسلامی ايران در خارج از کشور صادر شده و ممـهور به مـهر کنسولگری ايران نيز گردد ( به عنوان سـند ازدواج ) مي‌توانيد ثبت نام نماييد .

10- فرصت ثبت نام در سامانه قرض الحسنه ازدواج ، جهت دريافت وام ازدواج حداکثر چه مدت مي‌باشد ؟

پاسخ 10 : قبلا فرصت دریافت وام ۲ سال پس از وقوع عقد بود اما فعلا مهلتی وجود ندارد و به کلیه زوجهایی که تاریخ عقد آنها بعد از تاریخ 1399/01/01 میباشــد و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده اند پرداخت میشود. سوتالات وام ازدواج این چنینی را در نظرات می توانید بپرسید.

11- حداقل سن جهت دريافت تسهيلات قرض الحسنه ازدواج چند سال است ؟

پاسخ 11 : 9 سال تمام .

12- آيا تسهيلات ازدواج به افراد کمتر از 18 سال تعلق مي‌گيرد ؟

پاسخ 12 : بله ليکن تسهيلات به ولي يا قيم قانوني وي پرداخت مي گردد .

13- پس از ثبت نام متقاضي و عدم مراجعه به موقع به شعبه تعيين شده ، در صورت حذف مشخصات آيا فرد مي تواند مجدداً ثبت نام نمايد ؟

پاسخ 13 : بله .

14- آيا متقاضي پس از ثبت نام براي يک بانک می تواند ثبت نام خود را باطل و براي يک بانک ديگر ثبت نام نمايد ؟

پاسخ 14 : بله ، چنانچه پس از تاريخ تعيين شعبه از سوي بانک ، متقاضی به مدت دو هفته به شعبه مورد نظر مراجعه ننمايد ، اطلاعات شخص از سامانه حذف و مي تواند مجدداً ثبت نام نمايد،  .اما در صورتیکه بعد از گذشت این زمان، نام شما حذف نشده بود باید به شعبه‌ی انتخاب شده مراجعه کنید و درخواست حذف ثبت نا را به صورت حضوری بدهید.

15- علت عدم امکان ثبت نام در سامانه ازدواج يک استان مشخص چيست ؟

پاسخ 15 : در صورت اتمام اعتبار بانک‌هاي يک استان و يا افزايش بيش از حد مراجعين به بانک‌های استان مورد نظر ، امکان ثبت نام براي متقاضي جديد ميسر نمي باشد . لذا متقاضي مي بايست در فـــرصت‌هاي بعدي براي ثبت نام به سامانه مراجعه نمايد .

16- آيا مي توانم بانک انتخابي خود را در سامانه تغيير داده و بانک ديگري را انتخاب نمايم ؟

پاسخ 16 : بله ، متقاضيان مي توانند نسبت به تغيير بانک و هر نوع ويرايش اطلاعات خود اقدام نمايند .

17- آيا با توجه به گذشت بيش از دو سال از زمان عقد مي توانم جهت ثبت نام دريافت قرض الحسنه ازدواج اقدام نمايم ؟

پاسخ 17 : خير ، حداکثر مدت زمان تعيين شده جهت ثبت نام دريافت قرض الحسنه ازدواج همان سال ﴿سالي که وقوع عقد در آن صورت گرفته ﴾ و سال آينده مي باشد .

18- اينجانب در هفته قبل ثبت نام کرده ام ليکن شعبه مورد نظر از سوي سايت مشخص نشده است؟

پاسخ 18 : این موضوع هنگام مراجعه همزمان تعداد زيادي از متقاضيان ازدواج به سايت ازدواج اتفاق مي افتد که با توجه به کثرت متقاضيان در مقاطع مختلف ممکن است تعيين شعبه متقاضي تــــوسط سايت برخي اوقات از يک هفته تا چند ماه تجاوز نمايد .

19- آيا اينجانب به وکالت از طريق متقاضي مربوطه مي توانم جهت دريافت تسهيلات ازدواج در سايت ثبت نام کرده و تسهيلات ازدواج دريافت نمايم ؟

پاسخ 19 : جهت ثبت نام مي بايستي کليه اطلاعات متقاضي در سـامانه درج شود ليکن در صورت دارا بودن وکالتنامه معتبر وکيل مي تواند جهت دريافت تسهيلات به بانک مراجعه و تسهيلات را دريافت نمايد .

20- آيا ثبت نام از من و همسرم در دو بانک و يا دو شهر امکان پذير مي باشد ؟

پاسخ 20 : به منظور تسهيل و تسريع در اعطاي تسهيلات قرض الحسنه ازدواج بهتر است متقاضي و همسر وي در يک بانک و يک شهر ( محل سکونت مرد ) ثبت نام نمايند .اما الزامی برای آن وجود ندارد.

21-ما تو سال ۹۹ عقد کردیم،شوهرم مراحل وام ازدواجی رو انجام داد فرم و هرچی بوده ولی یه مشکلی پیش اومد که به مدت دو سال نگرفت میشه از دوباره اقدام کنه یا نه؟

پاسخ21: اگر مراحل دریافت وام ازدواج را تکمیل نکرده و وام دریافت نکرده‌اید وام به شما تعلق می‌گیرد.

22- اگر در سال ۱۴۰۲ عقد کنیم و سال ۱۴۰۳ برای وام ازدواج اقدام کنیم مبلغ وام برای سالی هست که عقد کردیم یا همون سالی که اقدام کردیم؟

پاسخ22: بله، شما در هر سالی اقدام کنید، مبلغ وام ازدواج همان سال را دریافت خواهید کرد. برای اطلاع دقیق از مبلغ وام ازدواج 1403 به صفحه‌ی مبلغ وام ازدواج برای سنین مختلف چقدر است؟ مراجعه کنید.

23- در سایت اصلی ثبت نام کردم و کدپیگری ۱۰ رقمی دارم چقدر طول میکشه تعیین شعبه بشم؟

پاسخ 23: مدت زمان تعیین شعبه بستگی به سه عامل زمان ثبت نام، استان و بانک انتخابی شما دارد. پس زمان دقیقی ندارد. اما می توانید زمان حدودی را از صفحه زیر ببینید.

24-  سلام من الان ۴ ماهه که ثبت نام کردم، اما فقط ۳۹ نفر در این مدت وام گرفته اند و من الان نفر ۱۸۵هستم، من ۱۴۰۱ عقد کرده ام و برج ۸میشه ۲ سال کامل آیا اگه ۲سال گذشت, وام بهم تعلق میگیره؟ خیلی نگرانیم!
پاسخ 23: مدت زمان تعیین شعبه، به فرآیند وام دهی در شهر شما بر می گردد، اگر می توانید شهر یا بانک مورد نظرتان را تغییر دهید، اقدام کنید در غیر اینصورت چاره ای جز منتظر بودن نیست. البته این مورد را هم در نظر بگیرید که بعد از انجام فرآیند قانونی وام، مدت زمانی را هم باید منتظر واریز وجه وام باشد، در هر صورت جای نگرانی نیست، و شما هنوز فرصت دارید، طبق قانون باید تاریخ عقد بعد از تاریخ ۱ فروردین ۹۹ باشد .

25-  سلام اگر ۱۴۰۲ عقد کنیم و ۱۴۰۲ هم ثبت نام وام ازدواج رو انجام بدیم نوبتمون نشه تا ۱۴۰۳ الان ۳۰۰ میلیون میدن یا همون ۱۸۰ میلیون ۱۴۰۲ رو میدن؟

پاسخ 25: سلام مهم برگه مشاهده وضعیت شماست، اکثر بانک ها بعد از ورود به سال جدید، میزان مبلغ وام را افزایش می دهند، این مورد در برگه مشاهده وضعیت درج شده است. فقط یکی دو درصد از بانک ها با همان مبلغ قدیمی، فرآیند پرداخت وام را ادامه می دهند. بهترین کار بررسی برگه مشاهده وضعیت شماست. پیشنهاد می کنیم این برگه را بررسی کرده و بعد از اطمینان از صحت مبلغ، منتظر تعیین شعبه بمانید. اگر مبلغ درج شده در برگه تعیین وضعیت، به روز نشده باشد، شما باید ثبت نام تان را حذف و مجددا ثبت نام نمایید.

26- محل زندگیم در استان خراسان رضوی هست ولی چون در حال حاضری بانکی سایتش باز نیست میتونم در استان دیگری ثبت نام بکنم یا نه اگر ثبت نام بکنم برای دریافت وام به مشکل نمی خورم؟

پاسخ 26:  شما می توانید در هر شهر و استانی ثبت نام کنید، اما در مرحله ی ارائه مدارک باید سند یا قولنامه ی محل زندگی تان و همچنین کد پستی مربوطه را به بانک ارائه دهید، توجه داشته باشید که بانک ها معمولا ضامنین مربوط به ستان خودشان را قبول می کنند.

پاسخ سوال‌تان را پیدا نکردید!؟

صفحه سوالات وام ازدواج کندو در تلاش است تا پاسخگوی نیازهای اطلاعاتی شما در زمینه مشاوره وام ازدواج و فرزندآوری باشد. در این بخش، تلاش کرده‌ایم به پرتکرارترین و مهم‌ترین سوالات شما پاسخ دهیم تا فرآیند دریافت وام را برای شما ساده‌تر و شفاف‌تر کنیم. هدف ما در کندو، راحتی و آسایش شماست؛ بنابراین، با ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی، سعی می‌کنیم تا همه جنبه‌های مختلف دریافت وام را پوشش دهیم. اگر سوالی دارید، همین الان از ما بپرسید.

دیدگاه ها

1,121 در مورد “جدیدترین مجموعه‌ی پرسش و پاسخ وام ازدواج – مرداد ۱۴۰۳”

  1. سلام خلاصه بعد از ۴سال تک دو کردن و التماس و رفتن تا نیم متری سکته قلبی و مغزی موفق شدم بعد از ۱۶ بار ثبت نام و ۱۷ میلیون هزینه ثبت نام و مدارک رو تکمیل کنم و ضامن ببرم بانک و الان یه مدته میگن باید رئیس جمهور محترم تشکیل کابینه بده و دستور بانک مدکزی بیاد برا واریز وام
    و همچنان استرس و لحظه شماری میکنم
    پناه بر خدا

    1. سلام، ما هم امیدواریم این بهانه های خلاقانه ی بانک ها برای واریز وام، بالاخره یه روزی تموم بشه

      1. سلام من چهار ماه هست توی پست بانک تکمیل مدارک انجام دادم ضامنا همه امضا سفته ها همه گرفته شده تکمیل تکمیلم توی مشاهده وضعیت میزنه مدارک شما تکمیل شده در انتظار دریافت وام هستید ولی هنوز خبری نیست طبق تجربه شما واریز وام پست بانک چقدر باید طول بکشه مگه

        1. سلام، اصولا نباید اینقدر زمان ببره، کدوم شعبه و کدوم استان هستید؟ پیشنهاد میکنم با سرپرستی پست بانک در استان یا ارتباط مردمی بانک مرکزی تماس بگیرید و وضعیت تون رو پیگیری کنید

      2. سلام وقت بخیر من و همسرم برای وام ازدواج ثبت نام کردیم ولی فقط کد رهگیری واسمون فرستادن چند ماهه که هیچ خبری واسه دریافت وام بهمون ندادن تعیین شعبه هم نشدیم از بانک میگن پرونده ها رفته تهران
        میشه ثبت نامم رو حذف کنم از اول واسه یه بانک دیگه ثبت نام کنم؟

        1. سلام و وقت بخیر، تعیین شعبه ی بانک ها بر اساس میزان اعتباری که دارن از طرف بانک مرکزی انجام میشه، بله، شما تا قبل از دریافت وام، امکان تغییر بانک رو دارین

  2. سلام وقت بخیر من ۱فروردین بانک سپه ثبت نام کردم ۲۵نفر در صف انتظار هستن اصلا کم نمیشن الان سه ماه است باید چیکار کنم؟؟ آیا بانک رو تغییر بدم؟
    استان کرمان ثبت نام کردم

  3. عرض ادب و احترام
    بنده بعداز تعیین شعبه وبا وجود خواستن ۳ضامن تکمیل پرونده کردم .پیامک از بانک مرکزی اومده که وام واریز شد بیشتر از یک ماهه پیگیر میکنم که پولی بحسابم نیومد کسی جوابگو نیست.باید چکار کنم

  4. سلام وقت بخیر بنده از استان تهران میخوام برای وام ازدواج ثبت نام کنم و ۵ تیر ۱۴۰۳ عقد کردم ولی سایت همش ارور میده میزنه(در حال حاضر هیچ بانکی در استان انتخابی شما دارای اعتبار نمیباشد دوباره تلاش نمایید) چی کار باید انجام بدم ثبت نامم انجام شه؟

    1. سلام، این خطا به دلیل تقاضای زیاد و اعتبار کم بانک ها کاملا طبیعیه، شما می تونید ثبت نامتون رو به تیم کندو بسپارید تا براتون ثبت نام انجام بدن، برای ثبت نام وام ازدواج از این صفحه استفاده کنید

  5. سلام خسته نباشید
    من بانک مسکن استان آذربایجان شرقی ثبت نام کردم. نفر ۵۵۰ هستن تو شهرم.
    با توجه به اینکه شما متخصص هستید، به نظر شما حدودی چقد طول میکشه تعیین شعبه شم؟
    با تشکر

    1. نمی توان به صورت قطعی گفت، چون در هر بانک و هر استانی متفاوت هست، ولی برای اطلاع بیشتر می تونید به یکی از شعبه های بانک مسکن شهر تون مراجعه کنید و نحوه ی پرداخت و فاصله ی زمانی ها رو بررسی بفرمایید

  6. سلام پست بانک ثبت نام کردم الان نوبت من ۷۶ هست چقدر طول میکشه تعیین شعبه بشم
    اصولا پست بانک سریع تعیین شعبه میکنه؟

  7. سلام وقتتون بخیر من آذر۱۴۰۲عقد کردم ولی بعد عید یعنی ۱۴۰۳هرچی وارد سامانه وام ازدواج میشم اصلا نمیتونم ثبت نام کنم کافی نتی هاهم میگن سایتش بازنمیشه علت این بازنشدن سایت چیه؟
    همش میتونیسه بانکای شهر انتخابی شما اعتبارندارن ولی من دیدم خیلیا ثبت نام کردن

    1. سلام، تقاضای زیاد برای ثبت نام و نبود اعتبار کافی در بانک ها دلیل بروز این خطاست، پیشنهاد می کنیم ثبت نامتون رو به تیم کندو بسپارین تا به محض باز شدن بانک مورد نظرتون، ثبت نام رو براتون انجام بدن

  8. سلام وقت بخیر من ۱فروردین بانک سپه ثبت نام کردم ۲۵نفر در صف انتظار هستن اصلا کم نمیشن الان سه ماه است باید چیکار کنم؟؟ آیا بانک رو تغییر بدم؟

    1. سلام
      من سه ماهه ثبت نام کردم بانک ملی زنجان
      تو این ۳ ماه کلا ۳ یا ۴ نفر نوبتم نزدیک شده
      چکار کنم

      1. سلام، بانک ملی یکی از بانک هایی هست که فرآیند پرداخت وام ازدواج طولانی داره، اگر بانک بهتری می شناسین، پیشنهاد می کنیم بانکتون رو عوض کنید

    1. سلام، این کاملا به میزان اعتبار شعبه ی انتخابی شما داره و قابل پیش بینی و محاسبه نیست

  9. سلام وقتتون بخیر ببخشید من تعیین شعبه شدم کارای بانکیش هم انجام دادم فقط موند امضای خودم گفتن باید صبر کنی ارسال بشه به استان بعد پیامک اومد بیا برای امضا و واریز وام ازدواج حالا من شنبه۲تیر ۱۴۰۳ارسال شده میخاستم ببینم تا کی جوابش میاد لطفاً جواب بدید خیلی به کمکتون احتیاج دارم

    1. لطفا واضح تر توضیح بدین، شما مدارک خودتون به عنوان وام گیرنده و ضامنین رو تکمیل کردین؟ و فقط منتظر واریز هستین؟ و در کدوم بانک؟

  10. سلام برای ثبت نام از تا چه ساعتی بانک ها ظرفیت میدن؟ ینی ساعت شروع و پایان ثبت نام در روز چه زمانیه

    1. سلام، دلیل آن لاین بودن سامانه وام ازدواج بانک مرکزی، حذف محدودیت زمانی برای ثبت نام است، و شما در هر ساعتی می توانید برای ثبت نام اقدام کنید

      1. سلام من ضامن معرفی کردم الان ده روزه که توی همراه بانک میزنه درخواست وام شما تایید شد بزودی مبلغ وام درخواستی به حساب شما واریز خواهد شد و نیومده به حساب چکار باید کرد

        1. سلام متاسفانه فرآیند واریز وجه از طرف بانک ها گاهی از چند روز تا چند ماه زمان میبره

  11. سلام من استان رو اشتباهی وارد کردم الان هرچی میزنم حدف ثبت نام میزنه سامانه اختلال داره مجدد تلاش کنید باید چیکار کنم اخه شهرم خیلی دوره با اون شهری ک انتخاب کردم

    1. سلام
      وقتتون بخیر معذرت می‌خوام من ۱۴،۴,۱۴۰۳
      عقد کردم ولی هر بار که می‌خوام ثبت نام کنم،میاد تاریخ ازدواج وارد شده با اطلاعات ثبت شده در سامانه سازمان ثبت اسناد یا ثبت احوال کشور تطابق ندارد،مراجعه کردم گفتن هیچ مشکلی ندارین،الان من باید چیکار کنم؟

    2. سلام من عفت هشت روزی هست تلاش میکنم برای ثبت نام و بانک مورد نظر تو لیست نبود و روز بعد دوباره تلاش میکردم الان دو روزه فقط می‌نویسه شماره ملی و شماره تلفن تطابق ندارد
      در صورتی تطابق دارد.آیا مشکل سایته یا .؟؟

  12. سلام من بانک سپه ثبت نام کردم از اول خرداد ولی تا الان ۱تیر هست هنوز تعیین شعبه نشدم
    چقدر تعیین شعبه طول میکشه
    میتونم حذف کنم دوباره ثبت نام کنم؟

  13. سلام وقتتون بخیر من داخل سایت میرم والان یک روز هست که مدام برام مینویسه تاریخ عقدتون که میزنید اشتباه است و مطابقت ندارد اما من درست میزنم چیکار باید بکنم؟

      1. سلام من دوساله ازدواج کردم هنوز وام ازدواجم نیومده۴ دوسه روزی یه بار هم میرم میگن هنوز خبری نشده تمام اطرافیان دوستان وام هاشون دریافت کردن جز من

    1. سلام اگر ۱۴۰۲ عقد کنیم و ۱۴۰۲ هم ثبت نام وام ازدواج رو انجام بدیم نوبتمون نشه تا ۱۴۰۳ الان ۳۰۰ میلیون میدن یا همون ۱۸۰ میلیون ۱۴۰۲ رو میدن؟

  14. سلام من پست بانک ثبت نام کرده بودم ولی تعیین شعبه نشده بودم ثبت نامو حذف کردم دوباره ثبت نام انجام دادم ولی مینویسه تاریخ ازدواج درست نیس باید چیکار کنم

  15. سلام وقت بخیر من پست بانک ثبت نام کردم ولی برام پیام تعیین شعبه نیومد
    ثبت ناممو حذف کردم الان میخوام دوباره ثبت کنم مینویسه تاریخ عقد درست نیست
    باید چیکار کنم

  16. سلام قرار شد شوهرم هردوتا وام خودش بگیره ولی من تو قسمت وارد کردن کد ملی همسر فراموش کردم کدملی شوهرم وارد کنم وثبت نام انجام دادم.. الان باید حذف بزنم یا موردی نداره

    1. وارد کردن کد ملی همسر در فرم ثبت نام به هیچ عنوان ضرورتی ندارد و فرقی در روند ثبت نام نمی کند. فقط در صورتی که این بخش را پر کنید احتمال ایتکه تعیین شعبه هر دو نفر در یک شعبه باشد بیشتر می شود.

    2. سلام وقت بخير،من ۲خردادضامناروبردم امضازديم ،گفتن بزودى واريزميشه،الان ۴۰روزه ميگن مجوز نيس،چكاركنيم،بانك مليه،چاره چيه،مگه ميشه؟

      1. سلام، واریز های وام ازدواج در بانک ملی، طبق تجربه، بین دو تا سه ماه طول میکشه، منتظر باشید.

  17. سلام من چک برگشتی دارم ثبت نام اولیه رو کردم ایا بانگ مرکزی منو رد میکنه یا بانگی که وام رو بهم میده یا اصلا رد نمیکنن بستگی به تصمیم بانگ تعیین شعبه داره که قبول بکنه یا نه

    1. سلام میدونم اینو با بانگ هماهنگ شدم رییس بانگی که انتخاب کردم گفته اون مورد رو حل میکنم خودم فقط مشکلم اینه ایا تو سامانه که ثبت نام کردم رفته بانگ مرکزی ایا از بانگ مرکزی جوابش میاد که برم بانگ یا کلا از سیستم مرکزی که ثبت نام کردم از اونجا تایید نمیکنن ممنون میشم راهنمایی بفرمایین اگه از سیستم که ثبت نام کردم جواب تایید بیاد بانگ خودم تایید میکنه

  18. سلام وقتتون بخیر من بانک مسکن ثبت نام کردم نوبتم اینجور زده جایگاه در صف انتظار تعیین شعبه در کشور : ۱۰۳۶۷
    جایگاه در صف انتظار تعیین شعبه در استان : ۱۰۸
    جایگاه در صف انتظار تعیین شعبه در شهر یا سرپرستی : ۱
    با توجه به اینکه تو شعبه نوبتم یک هستش به زودی نوبتم میشه ؟

  19. ثبت نام من در بانک ملی انجام شد.اما موقع ثبت چک گفتن که باید دسته چک حتما بانک ملی باشه.ایا درسته؟مگه فقط صیادی بودن مهم نیس؟

  20. یونس نارویی

    سلام من و خانومم ۲ ساله ازدواج کردیم من مدارک کامل دارم ولی خانومم فاقد مدارک هستش و میخواستم بپرسم آیا راهی هست که من بتونم وام ازدواج بگیرم چون اول باید بریم محضر عقد کنیم ولی چون خانومم فاقد مدارک هست نمیتونیم لطفا یه راهنمایم بکنید تا من بتونم یک طرف وام ازدواج مو بگیرم

      1. سلام
        اگه تعیین شعبه بشیم صدرصد وام بهمون تعلق میگیره؟و اینکه بعد از تعیین شعبه چقدر طول میکشه تا وامو دریافت کنیم؟

          1. سلام
            شماره تلفنی که وارد میکنیم حتما باید به نام خودمون باشه یا به نام شخصی دیگه باشه هم مشکلی نداره؟

          2. پشتیبان کندو بلاگ

            سلام اگر فرد وام گیرنده زیر ۱۸ سال باشد میتونید شماره دیگه بذارید و اگر ۱۸ سال بیشتر بود حتما باید شماره مربوطه به نام خود شخص باشه

      2. سلام وقت بخیر ،
        واسه وام ازدواج ثبت نام کردم ،ولی خودم و همسرم رو ۲تا بانک مختلف زدن ،چکار کنم که هردومون واسه دریافت وام یک بانک باشیم ،سپاس

        1. سلام، اگر برای هر نفر، در دو بانک متفاوت ثبت نام شده است، چاره ای جز حذف ثبت نام یکی و ثبت نام مجدد نیست، ولی اگر منظورتان یک بانک و شعبه های مختلف است، در این مورد بانک مرکزی تصمیم می گیرد.

  21. سلام
    من ۱۲/۱۲/۱۴۰۰ عقد کردم مهلت دوساله ثبت نامم پر شده ایا میتونم از بانکی که هستم ثبت نام رو حذف کنم و مجدد ثبت نام کنم

    1. سلام، اگر تاریخ عقد شما بعد از فروردین ۱۳۹۹ باشد، شما هنوز زمان دارید، برای ثبت نام اقدام کنید و یا در صورت تمایل بانک خود را تغییر دهید

    1. سلام، اگر تاریخ عقد شما بعد از فروردین ۱۳۹۹ باشد، شما هنوز زمان دارید، برای ثبت نام اقدام کنید و یا در صورت تمایل بانک خود را تغییر دهید

  22. سلام من تو نوبت تعیین شعبه هستم هنوز تعیین شعبه نشدم.دو ماه دگه بچم به دنیا میاد ایا با تولد بچه وام ازدواجمو میدن؟

  23. سلام
    برای اعطای وام ۳۰۰, یا ۳۵۰ میلیونی ،
    ملاک صرفاً تاریخ عقد هست ؟
    یا اینکه علاوه بر تاریخ عقد تاریخ ثبت نام متقاضیان هم اهمیت داره؟!

    مثلا من امروز عقد میکنم و ۲۴ سالمه، فردا ۲۵ میشم..

    الان به من تسهیلات ۳۰۰ تعلق میگیره یا ۳۵۰. ؟!

      1. سلام
        من هرچی در سامانه وام ازدواج تلاش میکنم که مرحله اولو رد کنم، اخطار میده که در شهر شما هیچ بانکی دارای ظرفیت نمیباشد
        میشه بفرمایید که چیکار باید کنم؟
        چند روزه در ساعات مختلف سایتو چک می‌کنیم و همیشه همین اخطار رو میده و به مرحله بعد نمیره
        ممنون

          1. سلام خواهش میکنم راهنماییم کنید من اردیبهشت ثبت نام کردم واسه وام ازدواج برج چهار تولدمه و بیست سه سالم میشه اگه تا اون موقع پیامک تعیین شعبه نیاد واسم وامم سیصد ملیون میشه یا همون سیصد پنجاست بازم

          2. سلام، تاریخ عقد شما و سن شما در آن تاریخ تعیین کننده میزان وام شماست، پس نگران نباشید

  24. سلام ، ما قبلا ازدواج کردم ولی نتونستیم وام ازدواج رو بگیریم تا وقتی که تاریخش گذشت و بعد از چندسال طلاق گرفتیم ، آیا اگه مجدد بخایم با همدیگه و یا با شخص دیگری ازدواج کنیم با وجود داشتن یه پسر ۳ ساله ، میتونیم وام ازدواج رو دریافت کنیم؟

  25. سلام من یه بانکی ثبت نام کردم که حساب بانکی ندارم و بهم گفتن که باید بانک رو عوض کنم چون حساب بانکی در اون بانک ندارم ایا این درسته

  26. سلام اگه تعیین شعبه شده باشیم و تشکیل پرونده داده باشیم امامدارک ضامن رو تحویل نداده باشیم میتوانیم ثبت نام حذف کنیم و مجددا ثبت نام کنیم که مبلغ جدید تعلق بگیره ممنون

    1. سلام پدر من ۱۷ماه حضور در جبهه داشته و کارت ایثارگری هم دارند ولی جانباز نیستند..میخواسم بدونم وام دو برابری به منم تعلق میگیره یا خیر؟؟

    1. سلام من ثبت نام بانک ملت شدم کد رهگیری داد الان میخوام ب عنوان ضامن پدرم رو ببرم و جواز کسب او رو ملاک قرار بدیم ایا لازم هست پدرم در ان شعبه حساب داشته باشه یا ضامن دیگه ای هم لازمه
      من در بانک ملت حساب ندارم ولی میخوام فردا برم باز کنم مشکل نداره ک بتونم واممو بگیرم

      1. سلام، نداشتن حساب به هیچ وجه، موردی نداره و برای ضامن و خودتون در زمان ارائه مدارک به بانک میتونید باز کنید، در مورد ضمانت پدرتون هم از شعبه بپرسین بهتر می تونن راهنماییتون کنن، چون شرایط ضمانت برای هر بانک و شعبه ای متفاوت هست.

  27. سلام خسته نباشید
    ما ۱۴۰۲ برج ۷ عقد کردیم که من زیر ۲۳ سال یعنی ۲۲ سالم بود
    و همسرم ۲۵ دقیق بود
    و اگر بخواهیم برای وام ۱۴۰۳ اقدام کنیم
    سن داخل عقدنامه را در نظر میگیرند یا سن فعلی؟
    و همسرم که ۲۵ هستش زیر ۲۵ حساب میشه یا بالای ۲۵؟

      1. سلام وقت بخیر عذر میخوام ما سال ۱۴۰۲ عقد کردیم ولی هنوز موفق نشدیم واسه وام ثبتنام کنیم مشخص نیست سایت خوزستان چه موقع باز میشه

      2. سلام خسته نباشید من هرچی میزنم تو سایت مینویسه هنوز عقدتون ثبت نشده تاریخ عقدمون ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ هستش و الان ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ هستش چقدر زمان میبره ثبت بشه و سوال بعدیم اینه که دوستمون نوشته بودن دست چک بانک من ملی نیست ولی بنک ملی ثبت نام کردم مگه دسته چک میخواد؟

        1. با محضری که در آن عقد واقع شده تماس بگیرین و بپرسید مراحل ثبت ازدواج شما تکمیل شده یا نه؟ اگر تکمیل شده باشه، مشکل از سایت بانک مرکزیه، دوباره برای ثبت نام اقدام کنید

  28. سلام خسته‌نباشین ادمین محترم
    من برج‌۱۱‌سال ۱۴۰۱ عقد‌کردم،میخام تو‌سال‌۱۴۰۳ برا‌ وام‌‌ازدواج اقدام‌کنم و وام ۳۰۰ میلیونی بگیرم آیا میشه. ممنون

  29. سلام خسته نباشین ادمین محترم
    من سال برج ۱۱سال ۱۴۰۱ عقد کردم ،
    مخوام سال ۱۴۰۳ برای وام ازدواج اقدام کنم که وام ۳۰۰ میلیونی بگیرم آیا امکانش هست . ممنون

    1. سلام نزدیک ۳ ماه هست دارم ثبت نام میکنم ولی نمیشه امروزم میگه عدم تطابق تاریخ عقد با دفتر ثبت اسناد چه کنم

  30. سلام
    ۲ بار واسه وام ثبت‌نام کردم تعیین شعبه شده کنسل کردم میتونم دوباره ثبت نام کنم

      1. سلام من ۶ماه است که برای وام ازدواج ثبت نام کردم و تعیین شعبه نشدم ایا سال جدید وام۱۴۰۳ رو دریافت میکنم یا سال ۱۴۰۲ که اقدام کردم؟

  31. سلام همسرم بدون اطلاع من رفته وامشو گزاشته برای فروش آیا بدون اجازه و اطلاع من میتونه بگیره؟

  32. سلام اگر در سال ۱۴۰۲ عقد کنیم و سال ۱۴۰۳ برای وام ازدواج اقدام کنیم مبلغ وام برای سالی هست که عقد کردیم یا همون سالی که اقدام کردیم؟

  33. سلام وقت بخیر اگر سال ۱۴۰۲ عقد کنیم و وام نگیریم سال ۱۴۰۳ میتونیم وام سیصد میلیونی سال بعد رو بگیریم ؟؟؟خیلی برام مهمه ممنون میشم پاسخ بدید

  34. سلام جناب ادمین خسته
    نباشید
    یک سوالی دارم ازدواج ما و تاریخ عقد ۱۴۰۰ بوده
    و سال ۱۴۰۱ بچه مون ب دنیا آمد ما میتونیم وام ازدواج بگیریم یا خیر

  35. سلام وقتتون بخیر. من ۱۸ آبان ۱۴۰۲ عقد کردم. میخواستم مطمین شم که اگر بخوام وام ازدواجم با تعرفه جدید حساب بشه، باید در سال ۱۴۰۳ ثبت نام کنم. درسته؟

      1. سلام میتونیم سال ۱۴۰۲ عقد کنیم ولی سال ۱۴۰۳ وام جدید ینی ۳۰۰ میلیون بگیریم یا طبق امسال ینی ۱۸۰ میگیریم؟

  36. سلام
    تعیین شعبه انجام شد مدارک و ضامن هم دادم
    الان میگن چند ماه دیگه تو نوبت باش تا بودجه بیاد؟!!؟!؟

  37. سلام ببخشید من الان ثبت نام کردم برای وام واسمم اومده ولی بخوام حذف کنم و وام ۱۴۰۳ بهم تعلق میگیره اگه تو اسفند ۱۴۰۲ ثبت نام کنم تا سال بد اسمم بیاد ؟میتونم وام ۳۰۰ میلیونی بگیرم
    یاباید همون تو سال ۱۴۰۳ ثبت نام کنم؟

    1. سلام
      شما میتونید با ثبت نام تو سال جدید می تونید وام رو از سال جدید دریافت کنید

  38. سلام
    من برای ثبت نام به مشکل خوردم
    اطلاعاتی رو که سایت میخواد ثبت میکنم ولی سایت ارور«شماره تلفن همراه با کد ملی تطابق ندارد »میزنه با وجود اینکه هم شماره بنام خودمه و هم کاملا درست جفتشونو وارد میکنم

      1. سلام
        من سال ۸۳ صیغه بودیم بچه دار شدیم و بعد چن مدت جدا شدیم
        الان دوباره عقد رسمی کردیم و تا حالا ام وام نگرفتیم
        مراحل انجام دادیم بعد تایین شعبه بانک میگه دو تا بچه دارید نمیشه
        در صورتی ک ما تازه عقد کردیم و تا حالا وام ازدواج نگرفتیم
        چه کنیم

  39. سلام اگه امسال ثبت نام کنم سال بعد وامم رو بدن مقدار پول امسال رو میدن یا سال بعد رو

  40. سلام وقت بخیر
    خواستم بدونم اگه اسفند ۱۴۰۲ عقد کنم
    تاریخ ثبت و عقدم ۱۴۰۲ باشه
    اگه ۱۴۰۳ اقدام کنم برای وام ازدواج مبلغ همون سال بهم تعلق میگیره
    یا همون ۱۸۰ تومن ۱۴۰۲؟؟؟؟

  41. دوستان اولین مرحله ثبت نام چند روزه میخام ثبت نام کنم بانک های استان ما موجودی نداشتن الان ثبت اولیه میزنم مینویسه مشخصات اینجا با ثبت احوال کشور درست نیست .باید چکار کنم قبل میزدم اینو نمینوشت خواهشا جواب بدین؟؟؟

  42. سلام.برای اینکه از شرایط سنی زیر ۲۳سال برای وام۲۲۰میلیونی استفاده کنم.تاریخ اقدام برای ثبت نام وام مدنظر هستش یا تاریخ ثبت عقد؟چون خیلی کم مونده تا رد کردن ۲۳سالم برای همین میتونم قبل از۲۳ عقد کنم و بعد از ۲۳سالم اقدام‌کنم؟باز به من ۲۲۰میلیون تعلق میگیره؟

    1. سلام
      به استناد مفاد جزء (۱) بند (الف) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، به متقاضیانی که سن ازدواج آنها در زوج ها زیر ۲۵ سال و در زوجه ها زیر ۲۳ سال می باشد، مبلغ ۲۲۰ ميليون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تعلق می گیرد .

  43. سلام زمان مراجعه به بانک رو به وسیله پیام اطلاع میدن یا باید تو سایت هی چک کنیم ؟..
    و اینکه برای مراجعه به بانک حضور زن و شوهر لازمه ؟.. یا فقط مدارک مورد نیاز باشه مشکلی نداره خود شوهر یا هر فردی بره و کار های هردو وام رو انجام بده ؟.

  44. سلام خسته نباشید.بنده بیش از ۱۰۰بار از شماره همراه خود استفاده کردم برای ثبت نام مسدود شده شمارم ،میتوانم با شماره دیگری که به اسم خودم هست ثبت نام انجام دهم

    1. سلام از اونجایی که با هر شماره همراه میشه ۱۰۰ بار بررسی کرد
      بایستی خط دیگری به نام خودتون تهیه کنید و مجدد چک کنید

  45. سلام وقتتون بخیر ما یک بهمن ثبت نام کردیم ولی هنوز در صف انتظار تعیین شعبه ایم خاستم ببینم اگه توی ۱۴۰۲ تعیین شعبه بشیم وام جذید بهمون تعلق میگیره یا خیر؟

  46. سلام علیکم من سال ۱۴۰۱/۱/۱عقد کردم و الآنم بچه دارم شناسنامه بچه ام ثبته میتونم وام بگیرم ؟

      1. سلام من شوهرم برای وام ازدواج ثبت نام کرده بود انگار ۱۸روز قبل پیام اومده که برای دریافت وام به شعبه مراجعه کنند ولی پیامو ندیده
        و الان ۲سال میشع از عقدمون گذشته و پیام مراجعه به شعبه برا ۱۸روز قبل بوده که ندیدن آیا میشع وام رو تمدید کرد ۲سال از عقد گذشته و پیام برا ۱۸روز قبل بوده اما ندیدن ممنون میشم اگه امکان تمدید هست راهنمایی کنید🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    1. سلام من وام ازدواج تمام کارهایی بانکی انجام دادم دو سه ماهم میشه ضامن هام امضا کردن بعد بیست روز پیامک اومد که فلان مقدار بابت وام ازدواج به حساب شما واریز گردید و ایجاد مسدودی حساب گردید الان میرم بانک میگن اون پیام فرمالیته از بانک مرکزی بوده و واریز نشده درحالیکه تو وضعیت وام ازدواجم هم نوشته وام شما پرداخت شده ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟

      1. سلام، برخی از بانک ها مثل بانک ملت، پول وام را به حساب شما واریز می کنند، اما آن را برای مدتی بلوکه می کنند، این مدت زمان برای بانک ملت دو ماه است، و ممکن است برای بقیه بانک ها متفاوت باشد. اما بعد از گذشت آن زمان، حساب رفع مسدودی و وام قابل برداشت است.

  47. زهرا جوانبخت

    سلام وقتتون بخیر
    ما ۹/۱۳ تاریخ عقدمون هست و مبلغ وام من ۱۲۰از همسرم ۱۵۰ ثبت نامم انجام شد و پیامک مراجعه ب بانک برامون اومده میخواستم ببینم میتونیم الان وام رو نگیریم سال آینده با افزایش ۳۵درصدی بگیریم به ما تعلق میگیره یا خیر؟

    1. سلام بله تا زمانی که وام رو دریافت نکردید میتونید لغوش کنید و توی سال جدید مجدد ثبت نام کنید

  48. محمدرضایی

    سلام.
    خسته نباشید.
    تو عقدنامه بنده شهر رو زدیم زنجان چون اونجا آشنا داشتیم.
    خودم ساکن کرج هستم و خانومم شیراز.
    میتونیم از هر شهری که میخواهیم ثبت نام کنیم برای وام یا باید حتما زنجان رو بزنیم یا کرج یا شیرازم میشه؟
    تو سایت که میزنیم به نظر میرسه محدودیتی نداره.

    1. سلام از هر شهری که بخواید میتونید وام بگیرید فقط باید حتما توی اون شهر محل سکونت داشته باشید ولی برای اطمینان قبلش از بانکتون سوال کنید که با این موضوع مشکلی نداشته باشه

  49. سلام در محل ثبت شماره تماس ثابت من شماره رو با پیش کد میزنم ولی میگه نامعتبر(باید عددی باشد)
    این ارور چجوری رفع میشه؟ من هم با کیبورد فارسی میزنم و هم با کیبورد انگلیسی

  50. سلام من بانک ایران زمین تعیین شعبه شدم تاریخش زده ۹/۹
    امروز رفتم بانک میگه این پیام الکیه ارزشی نداره بروبسلامت

    1. سلام اگر پیامک از طرف بانک براتون ارسال شده موظف هستن وامتون رو بدن اگر اذیت کردن به بازرسی بانکتون مراجعه کنید

      1. سلام وقتتون بخیر
        من وام ازدواج بانک سپه ثبت نام کردم درتاریخ ۱خرداد هنوز تعیین شعبه نشدم میخواستم بدونم چقدر زمان میبره تا تعیین شعبه بشیم

  51. سلام من و همسرم بانک رفاه ثبت نام کردیم برای همسرم ماه پیش پیامک اومد و وامشو دریافت کرد اما برای من هنوز نیومده در صورتی که همزمان ثبت نام کردیم چرا باید جدا بدن وام رو؟؟؟؟

    1. سلام گاهی اوقات پیامک براتون ارسال نمیشه وقتی برای همسرتون اومده و همزمان هم ثبت نام کردیدیعنی شما هم به احتمال زیاد تعیین شعبه شدید ولی پیامکش براتون ارسال نشده

      1. سلام من یک ماه هست که عقد کردم ثبت نام وام ازدواج رو هم انجام دادم اگر سال جدید مبلغ وام تغیر کنه و ما سال آینده نوبت مون بشه مبلغ جدید بهمون تعلق می گیره یا همون ۱۵۰ تومنه

  52. من موقع ثبت نام ۲۵ سال سن پر نشده بود و وام ۱۵۰ میلیونی زدم الان یک هفته مانده به تاریخ تولد ۲۵ سالگیم هنوزم میتونم وام ۱۵۰ تومانی بگیرم تازه برای پذیرش در بانک اقدام کردم

      1. سلام من موقع عقد سنم زیر ۲۵ سال بود ، اگر سال بعد بخوام ثبت نام کنم سنم بالای ۲۵ سال میشه ، میخواستم بدونم تاریخ عقد برای سرایط سنی مهمه یا تاریخ ثبت نام وام ازدواج؟

  53. سلام. همسرم برای بار اول برای ثبت درخواست وام ازدواج با پیام کد ملی همسر اشتباهمی باشد مواجه میشود . لازم به ذکر است که خودم ازدواج دوم می باشدو وام ازدواج دریافت نمودم.

  54. سلام من خانومم اتباع هستش ولی بعد عقدمون بهش شناسنامه و کارت ملی دادن حالا موقع ثبت نام وام ازدواجش باید بزنم اتباع یا نه ایرانی حساب میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  55. سلام من موفق شدم در سایت ثبت نام کنم و بانک پاسارگاد را انتخاب کنم اما همان لحظه برای همسرم اقدام کردیم بانک پاسارگاد در لیست نبود، یک هفته هست اعلام میکنیم بازم نیست! باید چه کار کنیم؟ با توجه به اینکه محدودیت ثبت ۱۰۰ مرتبه ای شماره موبایل وجود دارد

    1. سلام باید سایت رو تند تند چک کنید هر موقه اسمش اضافه شد ثبت نامتون رو انجام بدید برای محدودیت هم میتونید یا ثبت نامتون رو به کافینت بدید یا داخل سایت کندو انجام بدید

      1. سلام من تاریخ عقدم ۳۰آذر ۱۴۰۲ ولی وقتی میخوام تو سایت ثبت نام کنم میزنه تاریخ عقدم با تاریخ ثبت ازدواج اشتباه درصورتی که تو سند ازدواجم همون ۳۰ باید چیکار کنم

  56. سلام من وام‌فرزندآوری ثبت نام کردم‌ تو شعبه هم پذیرش کردن مهلت ۴۵ روزش که برای وام بود تموم شد مدارک رو تحویل دادم‌گفتن فعلا گفتن پرونده نفرستین وامها جلوشو بستن بعد تو شایت فرزندآوری نوشته موافقت نشده با وام شما چون مهلتش تموم شده ولی کارمند بانک گفته که این مهلت زیاد مهم نیست الان به نظرتون وام‌رو میدن یا نه

    1. سلام سایت ما فقط ثبت نام وام ازدواج انجام میده در خصوص فرزند اوری اطلاعی ندارم چون مربوط به سایت ما نیست

  57. سلام وقت بخیر چجوری متوجه بشیم چقدر زمان میبره که وام پرداخت بشه؟مثلا منوهمسرم بخاطر شرایط کاریمون باید بریم استان دیگه اگر با بانک صحبت کنیم زودتر پداخت میکنن وام رو یعنی امکانش هست؟چون از زمان ثبت مدارک وتموم کارا۱ماه میگذره یااینکه زمان تقریبی پرداخت وام چقدر هستش؟

    1. سلام اصلا نمیشه تایم مشخصی بابتش گفت چون به تعداد متقاضیان و بودجه بانک بستگی داره و این طور نیست که بانک وام شما رو زود تر پرداخت کنه چون بر اساس نوبت هستش اگر عجله دارید پیشنهاد میکنم از بانک های خصوصی اقدام کنید

  58. خانومم وام ازدواج رو قبلا نگرفته الان یکساله با بنده ازدواج دوم کرده ، ثبتنام که میکنم میگه قبلا تو فلان تاریخ از فلان بانک و فلان شعبه وام دریافت کردین چیکار باید بکنیم

  59. سلام ببخشید خانم بنده ما قبل از ۲۳ سالگی عقد کردیم یعنی. چند ماه قبل بلافاصله وام ثبت نام کردیم ولی الان ۳ ماهه جوابش نیومده در حال انتظاره و الان داره ۲۳ تموم میشه یعنی شده همون ۱۵۰ ملیونه تعلق میگیره یا ۱۲۰

    1. سلام زمان عقد مهم هستش نه دریافت وام اگر زمان عقد سنشون زیر۲۳ سال باشه وام به ایشون ۱۵۰ تعلق میگیره

  60. سلام.من سال ۹۶ ازدواج کردم و یک سال بعدش توی دوران عقد جدا شدم اون موقع وام ازدواج مبلغش ۱۰ تومن بود و من دریافت کروم.الان سال ۱۴۰۱ تیر ماه عقد کردم میخواستم ببینم وام بهم تعلق میگیره؟سنم هم ۲۵ سال هست

  61. سلام بنده سال ۹۵ عقد کردم
    ولی یک شرکت به نام من وام گرفت ولی اقساط پرداخت نکرد بعد از چند سال شکایت وام تسویه شد
    الان من میتونم وام دریافت کنم
    ممنون میشم جواب بدید

    1. سلام وقتتون بخیر من یه وام ازدواج داشتم که همه کاراشو کردیم و برامم یه ماه هست که واریز شده ولی حالا که میخام برداشتش کنم میگه مسدوده حق برداشت فعلا نداری چیکار باید کنم؟

      1. سلام، چند بانک از این روش استفاده می کنند، یعنی وام در زمان مقرر واریز و مسدود می شود، بستگی به بانک شما دارد، ولی بانکی مثل ملت دو ماه پول شما را مسدود می کند.

  62. با سلام همسرم در بانک مورد نظر ثبت نام کردن و بعد که من خواستم ثبت نام کنم به فاصله ۲ دقیقه
    اون بانک دیگه تو لیست نبود
    چکار باید کرد

    1. باید توی بازه زمانی مختلف چک کنید سایت رو به محض اینکه اسمش اضافه شد به لیست بانک ها ثبت نامتون رو انجام بدید

  63. سلام بانک ملی ثبت نام کردم و پیام تاریخ مراجعه به شعبه برام اومده اما شعبه دوباره نوبت گذاشت که چند ماه دیگه بیایید آیا شعبه چنین حقی دارد؟؟

    1. سلام گاهی اوقات بانک به دلیل بودجه کم نوبت شما رو به تعویق میندازه و باید تا زمانی که مشخص کرده صبور باشید

  64. سلام و خسته نباشید من وام ازدواج خودمو در سال ۹۶ گرفتم ولی همسرم اقدام نکرد و نگرفت الان بعد از ۵ سال میتونه اقدام کنه بگیره

  65. سلام وقت بخیر

    ایا برای گرفتن وام ازدواج و تعهد همسر برای پرداخت اقساط در صورتی که بنده ضامن کسر از حقوق ارایه دادم در بانک اجباری هست؟

  66. سلام من در سال ۷۵ ازدواج کردم و نمیدونم وام ازدواج دریافت شده یا نه ازدواج دومم سال ۱۴۰۱ هست و میخام اقدام کنم بهم تعلق میگیره؟بانک گفته یه کپی برابر با سند ازدواج بیارم از ازدواج قبلی چرا؟؟

  67. سلام.من همسرم کارت ملی نداره ،ایرانیه ولی مقیم المانه برای وام ازدواج خودم به کارت ملی همسرم هم نیاز هست؟و بعد چند مدت بانک رسالت پیام میده؟

    1. سلام همون شناسنامه کافی هستش و تعیین شعبه بانک هم زمان مشخصی نداره بستگی داره به بودجه بانک و تعدادمتقاضیان

  68. سلام جناب کسی که عقد رسمی انجام نداده چندین سال پیش عقد آنها بصورت کتبی در روستا انجام داده اند و چند فرزند دارند حالا اگه عقد رسمی انجام بدهند آیا وام ازدواج به آنها تعلق میگیرد؟
    ممنون میشم پاسخ سوالم و بدید سپاس

  69. سلام خسته نباشید
    من ثبت نام کرده و پیامک هم اومد و مدارک رو تحویل دادم که بانک قبول نکرد و گفت به علت نداشتن بودجه پرونده پیش خودتون بمونه ولی هرهفته به بانک سر بزنید . دو ماه گذشت و بودجه نیومد و بانک گفت که کد پیگیری شما منقضی شده و باید دوباره ثبت نام کنید.
    بانک هم هیچ پاسخی نمیده که کی درست میشه و اصلا بانکی که بودجه نداره چرا پذیرش واسه وام رو قبول میکنه.
    خواهشا اگر میتونین یه راهنمایی بکنید من مراسمم نزدیکه و هیچ کاری نکردم.
    ممنون

    1. سلام بله متاسفانه بعضی از بانک با وجود نداشتن بودجه پذیرش میکنن و بعد وام رو نمیدن یا خیلی دیر میدن…
      تنها کاری که میشه کرد این هستش که ثبت نامتون رو از اون بانک حذف کنید و داخل یک بانکی که بودجه داشته باشه ثبت نام کنید

    1. سلام خیر نمیشه تغیر داد مگر اینکه کلا ثبت نام رو حذف کنید و مجدد داخل شعبه دیگه ای ثبت نام کنید

  70. سلام من و همسرم یه شعبه رو انتخاب کردیم کدملی همدیگرم وارد کردیم ولی تو یه شعبه نیوفتادیم الان باید چیکار کنیم؟

    1. سلام احتمالا ادرس محل سکونت نزدیک به شعبه نبوده و برای همین بانک به انتخاب خودش شعبه دیگه ای رو براتون انتخاب کرده اگر میخواید حتما یه شعبه پذیرش بشید باید ثبت نام قبلی رو حذف کنید و مجدد ثبت نام کنید و این بار محل سکونت رو هم برای خودتون و هم همسرتون یکی وارد کنید و نزدیک به شعبه باشه

  71. سلام

    من با شماره ای که به اسم پدرم هست ثبت نام کردم و خودمو خانمم بالا ۱۸ سال هستیم مشکلی که نیست؟

    1. سلام در حال حاضر سایت وام ازدواج برای افراد بالای ۱۸ سال فقط شماره به نام خود فرد رو قبول میکنه اما اگر تونستید ثبت نام کنید و کد رهگیری بگیرید نه مشکلی نداره

  72. مرتضی فرهانی نژاد

    حدودا۸۰روزکه برای وام ازدواج ثبت نام کردم،ولی هنوز پیام ازطرف بانک مرکزی برایم نیومده میخواستم ببینم
    مشکل کجاست

    1. سلام هیچ مشکلی نداره و طبیعی هستش… روند تعین شعبه برای هربانک متفاوت هستش و بستگی به تعداد متقاضیان و بودجه اون بانک داره

  73. با سلام همسر من برای وام ازدواج ثبت نام کرد مدارک رو هم به بانک کامل تحویل داد حالا هنوز تو سامانه زده مدارکتان را به بانک تحویل دهید مهلت روهم ۴۵ روز گذاشتن به بانک هم میگیم چرا تایید مدارک نمیزنید که حذف نشیم میگه چون تو نوبتید همسرم گفته خب مهلتم تموم شه حذف میشم گفتن به ما ربطی نداره اگه حذف شدی دوباره ثبت نام کن الان باید چیکار کنیم جوابشون منطقیه؟

    1. سلام اگر تعیین شعبه شدید و همه مدارک رو تحویل دادید بانک موظفه که وام شمارو بده و نباید حذف کنه..
      حتما این موضوع رو به بازرسی بانکتون اطلاع بدید

  74. سلام وقت بخیر. خانمم متولد برج ۸ سال ۷۷ یعنی ۲۳ سالشه ۳ماه دیگه ۲۴ ساله میشه بعد ما برج ۱ امسال عقد کردیم خواستم ببینم شرایط سنی شاملش میشه یعنی به آون وام ۱۵۰ میلیونی میدن؟

      1. سلام من ۲ماه پیش ثبت نام کردم اون موقع نوبتمو زده بود ۳۵۱
        بانک قرض الحسنه مهر ایران
        الان تو سایت زده جایگاه تایید شعبه ۱۱۴
        ب نظرتون چقد طول میکشه اسم من دربیاد؟

      2. سلام وقت بخیر، من و خانومم واسه بانک مسکن ثبت نام کردیم بعد عید الان تقریبا ۵ ماه گذشته و هنوز تعیین شعبه نشده چرا هیچ نظارتی رو تعیین شعبه نیست و اگه یکی دو ماه دیگه تعیین شعبه نشیم ۲ سال از تاریخ عقدمون میگذره یعنی امسال سال دوممون ایا اگه بیشتر از دوسال طول بکشه تعیین شعبه وام بهمون میدن یا دبه میکنن میگن دیر اقدام کردید 🙂 ؟ آیا راهی داره اعترض کنیم به این عدم رسیدگی؟ آیا عاقلانه اس که ما ثبت ناممون رو حذف کنیم بانک دیگه ای جز مسکن ثبت نام کنیم؟ خداییش این چه وضعشه اگه زودتر میدادن ما میتونستیم خونه بگیریم الان باید رهن کنیم مستاجر بشیم. اگه انقدر خون دل خوردن داره ندن بهتره واقعا ما هم امیدی نداشته باشیم ☹? چیکار کنیم الان واقعا

        1. سلام تعیین شعبه های بانکی که انتخاب کردید متاسفانه طول میکشه چندین ماه و اینکه اگر عجله دارید میتونید ثبت نامتون رو حذف کنید و مجدد یک بانک دیگه ثبت نام کنید وگرنه باید صبور باشید نکته دوم اینکه الان از سال ۹۷ به بعد وام بهشون تعلق میگیره پس نگران این موضوع نباشید

  75. سلام من ۱۵/۵/۹۹عقد کردمه بدلیل مشکلاتی نتونستم برم سراغ وام امسال برج ۱ ثبت نام کردم تعیین شعبه و تمامی کاراش انجام دادم چند ماهی پیگیری کردم گفتن بودجه نداریم هفته پیش رفتم میگن مهلت وامت تمام شده باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام با بازرسی بانک تماس بگیرید اگر جواب نگرفتید بانکتونو تغییر بدید چون به شما وام تعلق میگیره و بانک موظفه وام شمارو پرداخت کنه

  76. ما در خدمات مالی تخصص داریم
    در زیر هنوز پیشنهادات ما باقی مانده است:

    شرکت وام خدمات BRYAN CROWNS ارائه می دهد:
    الف. ۲% و ۳% وام نقدی خصوصی در سراسر جهان و تامین مالی پروژه.
    ب. تجارت جهانی ارزهای دیجیتال.
    ج. ابزارهای مالی بانکی مانند ضمانت نامه بانکی (BG) و یادداشت های میان مدت (MTN) بر اساس هر دو روش اندکی چاشنی  اجاره و برش تازه (FC).
    د. پست‌های خالی مأموریت کشتی/مشاور در سراسر جهان با کمیسیون ۳% برای هر معامله آغاز شده و با موفقیت بسته می‌شود.

    متقاضیان علاقه مند به خدمات مالی باید برای پیوست ها / فرم درخواست وام با ما تماس بگیرند. پیشنهاد برای متقاضیان تایید شده و غیر تایید شده باز است

    ما اینجا هستیم تا نیازهای مالی شما را برآورده کنیم

    ارادتمند شما،
    آلن اسکات،
    مشاور ارشد مالی.
    شرکت وام خدمات برایان کرونز
    info@bryancrownserviceloans.com
    https://bryancrownserviceloans.com

    1. سلام من سال ۹۵ازدواج کردم تو سایت برای دریافت وام ثبت نام کردم ولی بعلت نداشتن ضامن وامم موند دیگ سراغش نرفتم حالا دوباره میتونم بگیرم یا ن بچه هم نداریم

    2. سلام سن خانمم ۱۴ساله شناسنامه اش عکس داره کارت ملی ثبت احوال نمیده میگه باید پونزده سال تمام باشه ایا وام به تعلق میگیره وام بهش میده بانک

  77. سلام ۳ماهو نیمه که شوهرم ثبت نام کرده شعبه مشخص نمیشه
    خودم زیر دوماه وامم رو گرفتم چیکار باید کرد که زودتر ثبت بشه

  78. سلام من ایرانی هستم و در گرجستان ازدواج کردم ایا همسر من بعد از مسلمان شدن به او وام ازدواج تعلق میگیرد یا نه

  79. جمشیدجمشیدی

    سلام، بنده بانک مهر ثبت نام کردم بعد از یک هفته پیامک تعین شعبه برام اومد،مراجعه کردم رئیس شعبه گفت ک ما بودجه نداریم وامتو بنداز بانک دیگه،
    الان ۳ماهه بانک تجارت ثبت نام کردم ولی پیامک تعیین شعبه برام نمیاد چکار کنم اگه بانکمو عوض کنم دوباره ۳ ماه عقب میوفته؟ لطفا راهنمایی کنید ممنونم

    1. سلام متاسفانه بانکی رو انتخاب کردین که تعیین شعبه طولانی داشته من در جریان تعیین شعبه ها نیستم که چقدر زمان میبره یا باید همینو صبر کنید تا پیامک بیاد براتون یا اگرم تغییر بدین بانکتونو بازم مشخص نیست چقدر زمان ببره که تعیین شعبه بشید ولی کلا بانک های خصوصی تعیین شعبه های سریعتری دارن

    2. خسته نباشید.
      بنده متولد خوزستان هستم ولی از شهرکرد زن گرفتم. واسه وام ازدواج بانک صادرات ثبت نام کردم و تعیین شعبه شدم, بعد از یکماه دوندگی و جور کردن ضامن حالا رئیس بانک میگه چون متولد خوزستانی نمیتونم بهت وام بدم. در صورتی که من شهرکرد عقد کردم و همسرم مال اونجاس و همونجا هم خونه خریدیم و زندگی میکنیم. الان تکلیفمون چیه؟ ممنونم ازتون.

  80. سلام روز بخیر ، من ثبت نام کردم برای وام خودم و همسرم بعد تایید ثبت نام همون لحظه کد رهگیری برام اومده که ۱۰ رقمیه ، این همون کدیه که باید بیاد یا نه ؟ ، چون توی وضعیت سایت که میرم تایین شعبه انجام نشده هنوز بعد از گذشت ۱۰ روز ، گفتم ببینم این کد همون کده؟

    1. سلام بله این همون کد هست برای تعیین شعبه هم باید صبر کنید تایم مشخصی نداره شاید دو سه ماه هم طول بکشه

  81. سلام واج ازدواج بانک صادرات ثبت نام کردم و کد ملی همسر هم را نیز وارد کرده ام
    بیشتر از سه ماه هست که تعیین شعبه نشدم
    آیا بخاطر این هست که همسرم ثبت نام نکرده است ؟
    اگر بخواهم کد ملی همسرم را پاک کنم باید دوباره ثبت نام کنم ؟

    1. سلام برای وام ازدواج کلا هر شخص باید جداگانه کد رهگیری دریافت کنه تعیین شعبه هم به این ربطی نداره که شما کد ملی همسرتونو وارد کردید یا نه بعضی از بانک ها تعیین شعبه های طولانی دارن

  82. وقت بخیر
    آیا میشه که خودم ساکن تهران باشم ولی درخواست وام ازدواجم رو‌ توی شهر دیگه ای مثل کیش بدم؟

  83. سلام ممنون میشم جوابم بدین من آذر ماه ۱۴۰۰عقد کردم اون موقع ۲۴سال ۱۱ماه داشتم الان واسه وام اقدام کردم آیا مبلغ ۱۵۰ملیون بهم تعلق میگیره ممنونم.

  84. سلام ممنون میشم سوال منو جواب بدین من اذر۱۴۰۰عقد کردم اون موقع ۲۴سال و ۱۱ماه داشتم الان اقدام به دریافت وام کردم آیا وام ۱۵۰ملیونی بهم تعلق میگیره؟

  85. سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم آیا خانم میتونن وکالت بدن به آقا برای گرفتن وام یعنی دیگه نیاز به حضور خودشون نباشه و اگه میشه شرایطش به چه شکل هستش ممنون میشم یه توضیح بدید

  86. سلام دو زوج یک بانک و شعبه رو برای دریافت وام انتخاب کردن هنوز تعیین شعبه نشدن الان که وضعیت رو چک میکنم میبینم که برای ثبت نام خانم کد ملی همسر هم وارد شده ولی برای ثبت نام آقا کد ملی خانم وارد نشده آیا مشکلی داره ؟ ؟
    اگه ویرایش بزنم آیا نوبتش که قبلا ثبت نام کرده تغییر میکنه؟؟؟

  87. سلام وقتتون بخیر. آیا با وجود گرفتن وام ازدواجی که هنوز مبلغ رو دریافت نکردیم امکان گرفتن وام قرض‌الحسنه از رو سند ازدواج برای همسرم هست؟خودمم البته وام قرض الحسنه رو گرفتم

  88. سلام خسته نباشید من همون بانکی که انتخاب کردم حتما باید همون جا حساب باز کنم یا نه شعبه اش فرقی نداره

  89. سلام یک ماه هست کندو ثبتنام کردیم پیام امد ولی دیر فرستادیم دوباره کی پیام میاد چقدر باید منتظر باشیم بانک کشاورزی هست

    1. سلام متاسفانه باز شدن بانک ها تایم و تاریخ مشخصی نداره مخصوصا بانک کشاورزی که کلا دیر به دیر باز میشه

  90. سلام میخواستم بدونم اگه برای وام خودت نباشی امضا کنی بازم وام رو میدن بهت؟این سوالم مربوط به سال۹۵هست اونموقع میدادن؟؟

  91. سلام من میخوام بانکمو تغییر بدم اما توی سایت و قسمت ویرایش میرم بانکو نمیشه تغییر داد فقط میشه شعبه رو عوض کرد. چیکار باید بکنم ؟

  92. سلام وقت بخیر من میخواستم برای وام ازدواج ثبت نام کنم خطا میزنه که اطلاعات شما در ثبت احوال ثبت نشده حالا باید چیکار کنم؟

      1. سلام وقت بخیر من سال ۹۰ ازدواج کردم ولی هیچ کدوم وام نگرفتیم.بعدش ۱۴۰۰رسمی طلاق گرفتیم.ولی بخاطر اینکه ۲ تا بچه داشتیم بعد یه مدت دوباره رسمی ازدواج کردیم.همه چی نو.ایا وام تعلق میگیره.باتشکر

  93. سلام من سال ۷۵ ازدواج کردم و خانمم وام ازدواجشو دریافت کرده ولی من نکردم. اگر طلاق بگیریم و مجدد با هم ازدواج کنیم میتونیم وام ازدواج بگیریم؟

  94. سلام
    اگر کسی سند ازدواجش سال ۹۳باشه و دنبال‌وام نرفته باشه
    آیا الان شامل وام میشه یا خیر؟

  95. سلام
    درصورت طلاق باز هم امکان دریافت وام ازدواج وجود دارد؟آیا وجود عقد نامه جهت ارائه به بانک الزامیست؟

    1. سلام در ازدواج قبلی اگر وامتونو دریافت نکردید بله بهتون تعلق میگیره بعضی از بانک ها بله میخوان عقد نامه رو

  96. آیا کارمند بانک تجارت میتواند وام ازدواج منو حذف کند فقط میگفتم وام ازدواج خودمو فروختم یعنی توان ضامن پیدا کردن وام رو نداشتم بعد این ریس بانک و کارمند مربوطه حذف کرد منو

  97. mohammadsafarzaiiy78@gmail.com

    سلام مدت زمان تعیین شعبه بانک قرض الحسنه مهرایران چقدطول میکشه معمولا بعدنمیشه اعترض یاپیگیری نسبت به روند انتظارتعیین شعبه کرد

  98. من حساب بانکی دارم در همون بانک ک میخوام وام بگیرم لازم دوباره حساب باز کنم واسه وام؟

  99. سلام من تاریخ دوسالم داره تموم میشه تا ماهه دیگ ثبت نام کردم چند بار نشد ضامن جور شه الان باز ثبت نام کردم هنوز تعین شعبه نشدم برا بانک سپه اگه تا ماه دیگه نیاد تعین شعبه وامم کنسل میشه یا این ک تو پروسه ثبت نامه و تعین شعبه مشکلی نداره؟؟

  100. سلام من هیجده مرداد ینی ماه اینده دوسالم تموم میشه ولی الان نزدیک به یک هفتس ثبت نام کردم برای بانک سپه هنوز تعین شعبه نشده خواستم بدونم که مهلت دوسالم تموم میشه یا اینکه ثبت نام کردم مشکلی نداره دیگ؟

  101. سلام. ببخشید ۲۰ فروردین ماه بانک سپه را برای دریافت وام ازدواج انتخاب کردم و ثبت نام انجام شد، ولی الان که ۱۷ تیر ماه است هنوز پیامک نیامده است، بانک هم می گوید اول باید پیامک بیاید، چه کار کنم.، خسته شدم

      1. سلام من سال ۸۹عقدکردم سال ۹۰درخواست وام ازدواج ثبت کردم همون سال جدا شدیم و هیچ وامی نگرفتم الان میخوام ثبت نام کنم میزنه شما وام دریافت کردید درصورتی که وامی نگرفتم میشه راهنمایی کنید

        1. سلام ینی مجدد ازدواج کردین؟ جهت راهنمایی بهتر لطفا با شماره ی ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۴۹ تماس بگیرید

  102. سلام. ببخشید ۲۰ فروردین ماه بانک سپه را برای دریافت وام ازدواج انتخاب کردم و ثبت نام انجام شد، ولی الان که ۱۷ تیر ماه است هنوز پیامک نیامده است، بانک هم می گوید اول باید پیامک بیاید، چه کار کنم.، خسته شدم

  103. سلام / من موقع ثبت نام واسه وام ازدواج همون کادری ک زده در صورتیکه میخاید همسرتون هم این شعبه وام بگیره کد ملی رو بزنید ، کد ملی همسرمو زدم و دیگه جداگانه ثبت نام نکردم / الان واسه من بعد از دو ماه معرفی ب بانک اومده واسه ایشون نه / الان اگه واس همسرم ثبت نام کنم باز باید ۲ ماه صبر کنیم نوبت بشه یا زودتر میشه این کارو انجام داد ؟ اگه احتیاج به ثبت نام جداگانه بود چرا خب اصن اون کادرو گذاشتن ؟ ورش دارن ملت به اشتباه نیفتن خب

    1. سلام بابد جداگانه ثبت نام میکردین بله اگه الان ثبت نامشون کنید همون مقداری که خودتون منتظر بودین باید همسرتونم منتظر باشن

  104. با عرض سلام و خسته نباشید
    من تاریخ عقدم برای ۶/۳/۹۹ هست
    پنج مرتبه ثبت نام کردم ولی نتونستم بگیرم و حذف شد
    الان با توجه ب اینک دوسال از تاریخ عقدم رد شده
    میتونم بازم ثبت نام کنم و وام ۱۵۰ تومانی رو بگیرم؟؟؟

    سوالاتم زیاد خوندم ، ولی متوجه نشدم چون
    یجا گفته بودین دوسال رد بشه ، نمیشه کاری کرد
    یجا گفته بودین از ۹۷ ب بعد میشه ثبت نام کرد

  105. سلام من حدود سه ماه هست از طریق کافینت در بانک مسکن برای وام ازدواج ثبت نام کرده ام ولی هنوز اسمم بیرون نیامده دلیلش چیه چندوقت زمان میبره ایا عادی هست یا فقط شانس منه؟؟؟

    1. سلام متاسفانه بانک مسکن جزو بانک هایی هست که تعیین شعبه های طولانی داره یا باید صبر کنید یا بانکتونو تغییر بدین

  106. با سلام
    من فقط برای خودم کد رهگیری گرفتم ولی برای همسرم نگرفتم آیا حالا اینکه نگرفتم میشه همراه با وام خودم مال همسرمو هم بگیرم

  107. هیچکسم جواب تلفن نمیده زندگیم رو هوا مونده بیعانه خونه دادم گفتن میدن ۱ هفته ای الان میگن بودجه نیست در صورتی که پیام از بانک مرکزی اومده که به شما پرداخت شده من چیکار کنم به بانکی که ثبت نام واممو کردم میگه هنوز بودجه نداریم

  108. سلام من کارای وامم تموم شده تایید ضامنین شده مسیج اومده که ۱۲۰ میلیون به شما پرداخت گردیده ولی چرا شعبه ش میگه ما هنوز بودجه نداریم تورو خدا جواب بدین

    1. سلام مربوط به سایت ما نمیشه ما فقط سایت ثبت نام وام ازدواجیم از بازرسی بانکتون بپرسین

  109. سلام بانک به من زنگ زده که برای امضا کردن نهایی خودم با ضامنم برم .. تا چند روز مهلت دارم که مراجعه کنم به بانکم؟

  110. سلام . میشه قبل یا بعد گرفتن وام ازدواج وام های دیگه هم گرفت ؟
    مثلا بعد وام ازدواج ، کالاکارت بگیری یا وام برای جهیزیه و ….

      1. سلام بانک به من زنگ زده که برای امضا کردن نهایی خودم با ضامنم برم .. تا چند روز مهلت دارم که مراجعه کنم به بانکم؟

  111. سلام من وام ازدواج در کهگلویه ثبت نام کردم تعیین شعبه هم شدم هم من هم همسرم محل سکونتم کهگلویه هست و همسرم غریبه مال شیراز چون من شرایطش رو نداشتم برم شیراز درکهگلویه سکونت دارم وازدواج هم در خوزستان صورت گرفت ،چون کهگلویه شهرستان لیکک به من نوبت ندادن گفتن صیغه مرحمیتت رو بهبهان خوندن باید بهبهان خوزستان عقد رسمی کنی ، چون شهرستان ها نزدیک هم هستن چسبیده بهم ، حالا به بانک مراجعه کردم ریئس بانک میگه شما چون بهبهان عقد کردی درخوزستان باید اونجا وام بگیری ، خوزستان رفتم میگن چون سکونتت در کهگلویه هست باید اونجا وام بگیری ، درکهگلویه هم گفتم تعیین شعبه شدم چکار کنم به کی بگم ب کی شکایت کنم کی جوابگو هست

    1. سلا شما هم میتونی از جایی که عقد کردی وامتو بگیری هم جایی که سکونت داری با سرپرستی بانکتون تماس بگیرید

      1. سلام وقتتون بخیر آیا بعد از گرفتن وام ازدواج .قبل از اتمام اقساط می‌شود از کشور خارج شد و ویزا تحصیلی گرفت؟

  112. سلام من و همسرم ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ برای وام ثبت نام کردیم همون لحظه کد رهگیری برامون ارسال شد ولی از طرف بانک پیامکی برامون نیومده..معمولا دیر ترین بازه زمانی تعیین شعبه بانک مسکن چندماه هست؟؟ثبت نام رو هم خودمون تو خونه انجام دادیم اینکه کد رهگیری دربافت کردیم یعنی ددیت انجام شده؟؟
    یا باید همون لحظه پیامی غیر از کد رهگیری هم دریافت میکردیم؟

    1. سلام متاسفانه بانک مسکن جزو بانک هایی هست که تعیین شعبه هاشون خیلی زمان بر هست تایم مشخصی نمیتونم بگم باید منتظر پیامک بانک باشید

  113. سلام
    من تو سامانه فرابانک ملت مشخصات خودم و ضامنو ثبت‌کردم و رسیدش رو هم گرفتم
    چه قد طول میکشه تا تو سامانه بانک تایید بسه؟

  114. سلام من۲ماه فقط عقد بودم و وام ازدواجمو گرفتم بعدجداشدیم الان شناسنامه موعوض کردم واسم طرفو پاک کردن برام اگه اسم خودمو تو شناسنامه م تغییربدم بازم میتونم واسه ازدواج‌ بعدیم وام بگیرم؟

  115. سلام
    من ۱ هفته پیش ثبت نام کردم حتی تعیین شعبه هم کردم بانک سپه آذربایجان شرقی چقدر طول میکشه پیام نهاییش از بانک مرکزی بیاد؟

    1. سلام متاسفانه سپه جزو بانک هایی هست که دیر تعیین شعبه انجام میده باید صبر کنید زمان دقیق نمیدونم مربوط میشه به بانک مرکزی

  116. سلام من سال ۱۴۰۰عقد کردم و بعد یک ماه اقدام به ثبت نام وام ازدواج کردم ولی هنوز پیگیر ضامن هستم و اینکه خواستم ببینم الان که تسهیلات وام بیشتر شده چون سال ۱۴۰۰ثبت نام کردم و الان بیشتر شده تعلق میگیره بهم یا نه؟

  117. سلام همسر من وام ازدواج نگرفته و ازدواج دومش هست بانک تجارت گفته وام تعلق نمیگیره در صورتی که سایت تایید کرده و وام تا حالا گرفته نشده باید چکار کرد؟

  118. سلام وقت بخیر.دوماه هست بانک مسکن ثبتنام کردیم اما تعیین شعبه نشدیم.و رییس بانک هم اشنا هست ایا امکانش هست باشون صحبت کنیم زوتر وام رو بهمون بدن یا باید حتما پیامک تعیین شعبه بیاد.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. سلام از خودشون بپرسید ایا میتونند براتون کاری انجام بدن یا نه در غیر این صورت باید صبر کنید

  119. سلام وقت بخیر .
    من سال ۹۹ عقد کردم .اقدام کردم برای وام ولی یه مشکلی پیش اومد که وام کنسل کردم.الان ۲ سال و ۳ ماه گذشته از تاریخ عقد.میتونم مجدد ثبت نام کنم و وام بگیرم؟

  120. سلام من ثبت نام کردم و بعد حذف کردم ودر بانک دیگری ثبت نام کردم الان می گن که بخاطر اینکه قبلا ثبت نام کردی ۶ماه طول میکشه ایا درسته؟

      1. سلام من سال ۱۴۰۰عقد کردم و بعد یک ماه اقدام به ثبت نام وام ازدواج کردم ولی هنوز پیگیر ضامن هستم و اینکه خواستم ببینم الان که تسهیلات وام بیشتر شده چون سال ۱۴۰۰ثبت نام کردم و الان بیشتر شده تعلق میگیره بهم یا نه؟

          1. سلام من چهار ماهه ثبت نام کردم تو بانک صادرات واسه وام ولی هنوز پولی نریختن هر بار که میرم بپرسم میگن هنوز پول رو نریختن پس کی واریز میشه فقط یه ماه مونده عروسیم پس چرا پول رو نریختن یا فقط واسه من اینجوریه

    1. سلام وقت شما بخیر
      بنده سال ۹۲ ازدواج کردم وام نگرفتم ،توی چند تا سایت و ثبت احوال بررسی کردم ازدواج ما ثبت نشده،میتوانم برای ثبت ازواجم به ثبت احوال برم و تاریخ ۹۷ به بعد رو بدم تا به ما هم وام تعلق بگیره؟!

  121. سلام ما الان سه هفته هست بانک صادرات ثبت نام کردیم و هنوز تعیین شعبه نشدیم چجور باید پیگیری کنیم و حدودا چقد طول میکشه پیامک برامون بیاد؟

      1. سلام خسته نباشید
        من۳ ماه ثبت نام کردم هنوز جواب نیومده حدودا چقد طول میکشه جواب بیاد بیشتر از ۳ ماه اصن مگ میشه

  122. سلام وقت بخیر.تسهیلات فرابانک ملت برای وام ازدواج پیشخوان ثبت نام کردم منتظر پیام از فرابانک بودم ک ندارک ببرم بانک الان زنگ زدم گفتن مدارک فرابانک ناقصه کسر حقوق نذاشتین تا چهار روز دیگه ۴۵ روز میشه ایا وام حذف میشه ؟؟؟؟

  123. سلام وقت بخیر تسهیلات فرابانک ملت وام ازدواج انجام دادم فقط فیش حقوقی گذاشتم الان زنگ زدم فرابانک تهران گفتن مدارک ناقصه باید کسر حقوق هم بزارید ایا وام حذف میشه؟؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      بنده سال ۹۲ ازدواج کردم وام هم نگرفتم
      چند تا سایت و ثبت احوال رو بررسی کردم متوجه شدم ازداوج نا ثبت نشده
      ایا ممکن هست با مراجعه به ثبت احوال تاریخ عقد را از سال ۹۷ به بعد بگیم که بتونیم وام ازدواج رو بگیریم؟

  124. سلام من فرزند ایثارگر که به مدت ۲۸ مادر جنگ بوده الان پدرم حقوق ایثارگری میگیره ایا من وام ۳۰۰ میلیونی یا ۱۵۰ میلیونیتعلق میگیره

  125. سلام بنده برای پارسال برای وام اقدام کردم الان ک نوبتم رسیده و قراره وام پرداخت کنند ۷۰ میلیونی می‌خوان بدهند و میگن اگر میخوای ۱۲۰ میلیونی بگیری انصراف بده دوباره درخواست کن این درسته یا ن؟؟

  126. سلام، وقت بخیر
    من دیروز ثبت نام وام رو انجام دادم ولی الان میخوام نام بانک رو تغییر بدم، هنوز شعبه توسط بانک تعیین نشده،
    اما در قسمت ویرایش امکان تغییر بانک وجود نداره و خواستم ثبت نام رو حذف کنم و مجدد ثبت نام کنم ام این پیغام رو میده:
    (در صورت حذف ثبت نام خود، اطلاعات شما قابل بازیابی نخواهد بود.) این به این معنی هست که اگر حذف کنم ، مجدد نمیتونم ثبت نام کنم ؟! منظورش از «اطلاعات شما قابل بازیابی نخواهد بود» چیست؟ ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید.

    1. سلام حذف کنید بعدش میتونید مجدد همون لحظه ثبت نام کنید قابل بازیابی نیست ینی دیگه نمیتونید اون ثبت نامو برگردونید ولی میتونید مجدد ثبت نام کنید

  127. سلام وخسدع نباشید بنده درسال ۸۸ازدواج کردم پدر خواست وام دادم وهمه ی مدارک رو به بانک مربوطه دادم ولی شرایط جور نشد و وام نگرفتم .واز سامانه حذف نکردم .الان در سال ۱۴۰۱ازدواج مجدد کردم .ولی وقتی وارد سامانه میشم .میگه وام به شما تعلق گرفته .باید چیکار کنم!؟

  128. سلام خسته نباشید بنده سال ۸۸ازدواج کردم و برای گرفتن وام اقدام کردم ولی شرایط جور نشد نتونستم وام بگیرم.واز سامانه در خواست وام رو حذف نکردم .الان در سال ۱۴۰۱ازواج مجدد کردم .هر چی وارد سامانه میشم میگه که به من وام تعلق گرفته باید چیکار کنم!؟

  129. سلام خسته نباشید من سال ۸۸ازدواج مردم درخواست وام دادم وهمه مدارک به بانک تحویل دادم ولی چون ضامن نداشتم نتونستم بگیر و برای حذف از سامانه اقدام نکردم .الان درسال۱۴۰۱,ازدواج مجدد کردم .ولی وقتی وارد سامانه میشم نمی تونم .چون میگه به من وام تعلق گرفته .باید چیکار کنم

  130. سلام خسته نباشید من سال ۸۷ازدواج مردم درخواست وام دادم وهمه مدارک به بانک تحویل دادم ولی چون ضامن نداشتم نتونستم بگیر و برای حذف از سامانه اقدام نکردم .الان درسال۱۴۰۱,ازدواج مجدد کردم .ولی وقتی وارد سامانه میشم نمی تونم .چون میگه به من وام تعلق گرفته .باید چیکار کنم

  131. سلام وقت بخیر . شما یه جا گفتین سالی که عقد جاری میشه تا پایان سال بعدش میشه وام گرفت . و یه جای دیگه هم گفتین هرکی از سال ۹۷ به بعد ازدواج کرده میتونه وام بگیره. ولی بنده ۸/۸/۹۹ ازدواج کردم و الان منو ثبت نمیکنه چرا ؟
    لطفا راهنمایی میکنید

  132. سلام من دوماه بانک مسکن ثپت نام کردم طبق تجربه ی شما معمولا تعیین شعبه بانک مسکن چقدر طول می کشه

  133. سلام ما اردیبهشت ۹۷ عقد کردیم به دلایلی شوهرم وام رو نگرفت ولی الان ثبت نام کردیم تعیین شعبه هم شده حالا که مدارک و ضامن معتبر بردیم میگن بیشتر از دوسال از تاریخ عقدتون گذشته وام بهتون تعلق نمیگیره؟

      1. سلام ببخشید من الان از طرف بانک پیام اومده فقط خودم و همسرم برای کارای اولیه مثل افتتاح حساب و اعتبار سنجی حسابا رفتیم بانک.اگر ضامن هامون تا ۴۰ روز دیگه آماده بشه وام بیفته برا بعد عید چقدر بهمون میدن؟ همون نرخ پارسال یا جدید؟

  134. سلام خسته نباشید ببخشید برای وام ازدواج اگر بخواییم فقط برای اقارو بگیریم آیا نیاز به حضور خانم هم هستش یا فقط مدارکشون باشه کافیه ؟

  135. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میتونیم وام یکی از زوجین رو بگیریم یعنی یکی از زوجین میخواد وامش رو بگیره ولی اون یکی نه ممنون میشم راهنمایی کنید

  136. سلام واسه وام ازدواج ثبت نام کردم بانک مسکن هنوز تعیین شعبه نشده نزدیک دوماهه میتونم ثبت نام حذف کنم برای یه بانک دیگه اسم بنویسیم

  137. سلام خسته نباشید، من در سال ۱۴۰۰که مبلغ وام ۷۰ ملیون بود ثبت نام کردم ولی بدلیل رد ضامن از سوی بانک ناچار شدم ضامن دیگه معرفی کنم، بعد وقتی رفتم تا از استعلام ضامن باخبر بشم بهم پیشنهاد دادن ک بذارم بمونه امسال تا مبلغ وام ۱۲۰ تومن بشه، حالا ک رفتم بانک میگن برای شما ۷۰ ملیون ثبت شده و بهتون تعلق نمیگیره ۱۲۰ ملیون، شما بگید چکار کنم؟

  138. سلام من بعد عید ثبت نام کردم و رفتم بانک ولی اذیتم کردن و بیست نفر ضامن بردم و همشون رو گفتن که ریسک بالاست و قبول نکردن تا۲۷وقت داشتم الان وقتم تموم شده میتونم تو سایت بانک و شهرم رو تغییر بدم جای دیگه ثبت نام کنم؟

  139. سلام من ۶۰ سالمه سال ۱۴۰۰ ازدواج کردم ولی الان سال ۱۴۰۱ نوبتم شده برای دریافت وام …ایا طبق قانون جدید که گفتن بالای ۵۰ سال وام نمیدن به منم تعلق نمیگیره؟

      1. سلام ببخشیدمن ۹۹عقدکردم وامم اومدولی نشدبردارم به دلیل ضامن بازم۱۴۰۰ثبت نام کردم بازم نشدبردارم الان قبل عیدثبت نام کردم ۶ماهه هنوزنیومده ایابعددوسال باطل میشه وام مون اخه تاریخ عقدمون برج۵بوده

  140. سلام وقتتون بخیر ببخشید ما ی ماعی هس برای بانک سپه ثبت نام کردیم چرا تعیین شعبه نمیشیم برای زودتر تعیین شعبه شدن راهی هست؟

      1. واقعا ممنون از پاسخ دادن به سولات جوونا.خدا خیرتون بده.ببخشید تقریبا چقد زمان میبره ؟ و اینکه با مراجعه به بانک امکان داره زودتر تعیین شعبه بشه؟

  141. سلام وقتتون بخیر
    من یه ماهه برای وام ازدواج ثبت نام کردم ولی پیامکی بهم نیومده که برم بانک، کسی میدونه چقدر طول میکشه،؟!

  142. سلام ، من برج ۱۰ سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردم و بانک مسکن همدان انتخاب کردم ، اطلاعاتم تایید شده ولی هنوز تعیین شعبه نشدهو برام پیامک نیومده ، الان تقریبا ۶ ماه شده ، به بانکم مراجعه کردم میگن دست ما نیست ،کافی نتم رفتم گفت وضعیتت در حال نوبت تعیین شعبس،،، باید چیکار کنم ؟؟؟

  143. سلام‌، من برج ۱۰ سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردم ، اطلاعاتم تایید شده ولی هنوز تعیین شعبه نشده ، ۶ ماه شده هیچ پیامکی نیومده ، باید چیکار کنم

  144. من یک ماه است که برای وام ازدواج در بانک کشاورزی ثبت نام کردم ولی تا حالا پیام تعیین شعبه برام نیامده چکار باید بکنم چون می خواهیم زودتر ازدواج کنیم و برای ماه عسل بریم مشهد

  145. سلام من خانمم و۲۱سالمه من برا بانک صادرات درخواست وام دادم وقتی تعیین شعبه شدم باید در سایت شمس ثبت کنم اطلاعاتمو برا من تو سایت زده وام ۱۲۰میلیونی در حالی که باید ۱۵۰میلیون باشه باید الان چیکارکنم

  146. سلام ببخشید من سیم کارتی ک باهاش ثبتنام شده و ندارم دست کسیع میخام حذف ثبتنام کنم کد و نمیده سیم کارت جدیدم بگیرم باید ب اون کد بیاد جز اون خطی ب نامم نیس چیکار باید کنم؟

  147. سلام خسته نباشید ببخشید من بانک مهرثبت نام کردم تعیین شعبه نشدم ایا میتونم نوبت بانکو بدم به کس دیگه؟؟؟بانک قبول میکنه

  148. سلام من هربار میزنم خطا میده سایت ولی وارد صفحه کد میشه باز بسته میشه نگرانم که ۱۰۰ بار بشه و کلا حذف بشم باید چیکار کنم؟ توروخدا راهنماییم کنین

  149. سلام من سال ۹۵ ازدواج کردم
    و تمام کارهای اداری وام و انجام دادم ولی ضامن نبردم یه اتفاقی افتاد که نتونستم این کارو انجام بدم میتونم دوباره برای دریافت وام ازدواج اقدام کنم

  150. سلام وقت بخیر ممنون از سایت خوبتون
    من ثبت نام همسرم رو انجام دادم اما ثبت نام خودم رو که میزنم مرحله آخر اخطار میده که در وارد کردن کد ملی همسر خود دقت نمایید
    بارها چک کردم و توو ساعتهای مختلف امتحان کردم اما همچنان همان اخطار رو میده
    نمیدونم از کجا باید پیگیری کنم این موضوع رو ممنون میشم راهنماییم کنید

  151. سلام منو شوهرم ی ماهی میشه عقد کردیم بعد برگه ای ک از کافی نت گرفتیم مال من موجوده ولی مال شوهرم گم شده ینی دیگه وام شوهرم ب ما تعلق نمیگیره؟

  152. سلام وقت بخیر
    بنده وام ازدواج در شهر خودم ثبت نام کردم اما با توجه به اینکه ضامن اینجانب محل کار آن یک استان دیگه هستش آیا امکان داره که پرونده رو منتقل بدم به همان استان؟

  153. سلام من ۳۵ سالم هستش ۲ بچه دارم هنوز عقد نکردم ..اگر عقد کنیم وام به من تعلق میگیرد ..تا الان سیفه همسرم هستم

  154. سلام سوالی داشتم خانمی که زیر ۱۸ سال سن دارد و سیم کارتی به نام خودش ندارد و پدر مادر از هم دورن و ارتباطی با فرزند ندارند کد رهگیری رو چطور باید وارد کرد چون نه به سیم کارت نه مادر پدر دسترسی داریم

  155. سلام ادمین محترم بنده سال ۸۷ ازدواج کردم و وام هم گرفتم سال ۸۸ طلاق گرفتم ازدواج دوم بنده سال ۱۴۰۱ هست آیا وام ازدواج بهم تعلق میگیره

  156. سلام اگه ازدواج اول سال ۸۷ بوده باشه و وام ازدواج دریافت کرده باشیم و ازدواج دوم سال ۱۴۰۱ باشه در خواست وام کنیم بهمون تعلق میگیره؟

  157. سلام اگه ازدواج اول سال ۸۷ بوده باشه و وام ازدواج دریافت کرده باشیم و ازدواج دوم سال ۱۴۰۱ باشه در خواست وام کنیم بهمون تعلق میگیره؟

  158. سلام من در ازدواج اول اگر پیش ثبت نام کرده باشم و وام ازدواج دریافت نکرده باشم الان در ازدواج دوم میتوانم وام دریافت کنم؟

  159. با سلام حدودا ۲ روزه که دارن برای وام ازدواج ثبت نام میکنم ولی بهم کد ۶ رقمی رو پیامک نمیکنه که بانک رو انتخاب کنم میشه کمکم کنید؟؟؟؟

    1. سلام دو سه روز پیش کلا سایت خراب بوده کد نمیفرستاده ولی اگر کلا براتون نمیفرسته شمارتون مشکل داره با یه خط به نام دیگه اگر دارید امتحان کنید

    2. سلام،من ۲۰روز هس ثبت نام کردم هنوز پیام معرفی به بانک برام نیمده،از کجا میتونم پیگیری کنم

  160. سلام
    من ۱۹ تیر ۱۴۰۰ عقد کردم و همون ماه برای وام ثبت نام کردم بعد گذشت ۹ ماه از سوی بانک تعیین شعبه نشدم و بعد اینکه به بانک مراجعه کردم، کاملا ناامیدانه پاسخ دادند که بودجه نیست و احتمالا ۱۴۰۱ هم وام پرداخت نشود
    من هم ثبت نامم رو از اون بانک حذف کردم و ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ بانک دیگه ای ثبت نام کردم اما هنوزم تعیین شعبه نشدم
    چیکار باید بکنم؟ میشه راهنماییم کنین؟

    1. سلام بستگی ب بانک انتخابیتون داره هر بانکی حداقل بین ۱ تا ۴۵ روز کاری زمان میبره ولی بازم از خود بانک بپرسین

  161. سلام من برای وام ازدواج ثبت نام کردم رفتم بانک بهم میگن گواهی اشتغال به کار باید بیاری من شغلم گچکاری هستش من چیکار کنم من که کارمند نیستم گواهی اشتغال به کار ببرم چیکار باید کنم؟

  162. سلام من ثبت نام کردم تعیین شعبه شدم به دلیل طی کردن مراحل اداری ضامن تایم ۱۲ روزم بیشتر شد و الان به بانک مراجعه کردم و گفت نوبت شما حذف شده . اومدم دوباره ثبت نام کنم خطای ثبت نام دوباره با کد ملی میده چیکار کنم ؟؟

  163. سلام بنده سال ۱۴۰۰برای بانک کشاورزی ثبت نام کردم متاسفانه سهمیه نداشتن امسال سیستم خطای انقضای مهلت میزنه کجا باید مراجعه کنم

      1. سلام وقت بخیر
        برای دریافت وام اگه حساب بانکی از شهر دیگه ای داشته باشیم مشکلی نداره؟یا باید حتما همون بانک حساب جدید باز کنیم؟
        ضامنارو اوکی کردم و برگه کسراز حقوقشونو گرفتم اگه از این بانک حذف کنم میتونم برای ضامنا برای بانک جدید یک کسراز حقوق جدید بگیرم؟چون زده اعتبار۱۲۳ماه
        خیلی ممنون

  164. سلام من میخوام وام ازدواج ثبتنام کنم اطلاعات رو درست وارد میکنم ولی میزنه اطلاعاتی که اینجا وارد کرده اید با سامانه ثبت احوال مطابقت نداره، چیکار باید بکنم؟

  165. سلام من در سال ۱/۴/۱۳۹۱عقد کردیم وخانومم وام ازدواج نگرفتش الان در سال نو ۱۴۰۱میتونیم وام ازدواج بگیریم

      1. سلام ببخشید منو همسرم ۳۰ فروردین تو یه ساعت ثبت نام کردیم برا اون مدارک خاستن تایید دولتی شده برا من نشده چیکار کنم

  166. سلام وام ازدواج ثبتنام کردم تعیین شعبه شدم شعبه مربوطه۱۰روزمهلت تشکیل پرونده بهم داده مگه نباید۴۵ روزمهلت میداد

  167. سلام کسی که ازدواج کرده ولی ازدواجش محضری نبوده و زیر پنجاه سال هم سنشه اگه الان بره ازدواجش رو محضری کنه یا وام ازدواج بهش تعلق میگیره؟؟

      1. سلام وقت بخیر
        ببخشید من دو هفته پیش ثبت نام کردم، دو روز بعد پیامک مراجعه به بانک برام اومد. دو روز بعد برای همسرم ثبت نام کردیم هنوز پیامک نیومده براشون. داخل سایت یه گزینه هست که اگر می‌خواهید باهم به یک شعبه مراجعه کنید، کد ملی همسر رو وارد کنید. من کد ملی همسرم رو وارد کردم. آیا پیامکی که برای من اومده، برای همسرم هم صدق می‌کنه یا پیامک جدا باید براشون بیاد

        1. سلام پیامک جدا براشون میاد اگر شماره تماسی که دادن با شماره تماس شما فرق داره برید روی سایت قسمت مشاهده وضعیت رو بزنید چک کنید براشون.

          1. ممنون از پاسخگویی شما. بانک انتخابی همسرم با من فرق داره. وضعیت در انتظار تعیین شعبه هستش

      2. سلام
        برای تکمیل مدارک باید هر دو نفر حضور داشته باشن یا میشه فقط خانومم کار های تکمیل وام رو برای دونفرمون انجام بده من به دلیل موقعیت کاری ممکن است در زمان مشخص شده برای وام در شهرستان های دیگری باشم

  168. وام ازدواج گرفتیم ولی با خانومم اختلاف پیدا کردم ایشون طلب وامشو می‌کنه ضامن وامم خودم جور کردم وام خودش بهش تعلق میگیره در صورتی که ضامن از من بوده

  169. سلام خسته نباشید.من در برج ۹ هزارو چهار صدبرای وام ازدواج ثبت نام کردم ضامنین هم امضا کردن .ولی هنوز دریافت نکردم آیا برای دریافت وام ۱۲۰ تومانی دوباره بایدحذف وثبت نام کنم یا اینکه خوردکار بروز میشه من فقط باید چند فقره چک و سفته بدم به بانک.لطفا راهنمایی کنید سپاس فراوان

    1. سلام اگر توی برگتون ۷۰ میلیون خورده که وامتون ۷۰ میلیونه و باید مجدد ثبت نام کنید ولی اگر مبلغ نخورده به مبلغ جدید باید وامو بدن

  170. سلام مدارک پدرخانوم من منع خدمات شده چندین سال پیش و الان توی دیوان عالی شکایت نامه تنظیم کردن.و مدارک رو تحویل دولت دادن.
    برای ثبت محظر به مشکل خوردم و از طریق مسجد محظر نوشتیم
    میخاستم بدونم با ایت شرایط میتونم وام ازدواج بگیرم. از زاهدان هستم.لطفا بگید

  171. سلام مدارک پدرخانوم من منع خدمات شده چندین سال پیش و الان توی دیوان عالی شکایت نامه تنظیم کردن.و مدارک رو تحویل دولت دادن.
    برای ثبت محظر به مشکل خوردم و از طریق مسجد محظر نوشتیم
    میخاستم بدونم با ایت شرایط میتونم وام ازدواج بگیرم. از زاهدان هستم

  172. سلام وقت بخیر. همسر من قبل سال ۸۸ ازدواج کرده و وام هم دریافت کرده. بعد جدایی امسال ۱۴۰۱ ما با هم ازدواج کردیم. با این وضعیت ایا میتونه در سایت ثبت نام انجام دهد؟ و آیا بانک متوجه این موضوع میشه؟

    پاسخ

  173. سلام وقت بخیر. همسر من قبل سال ۸۸ ازدواج کرده و وام هم دریافت کرده ایا میتونه در سایت ثبت نام انجام دهد؟ و آیا بانک متوجه این موضوع میشه؟

  174. سلیم جنگی زهی

    سلام من برج۱۰سال۱۴۰۰ثبت نام کردم تعیین شعبه شدم سال۱۴۰۱پرونده ام تکمیل شد وتووضعیت هم زده۱۵۰میلیون آیا همون ۱۵۰تعلق میگیره یا۱۰۰؟

  175. سلام وقت بخیر
    من پارسال وام ۱۰۰میلیونی ثبت نام کردم تعیین شعبه هم شدم بانک به من وقت داد گفت اسفندماه بیا اسفندماه رفتم گفتن فعلا بودجه نداریم بعد عید بیا.الان ک مبلغ وام افرایش یافته به من وام ۱۴۰۱تعلق میگیره یاهمون وام ۱۰۰میلیونی ۱۴۰۰؟

  176. سلام.من وام ۱۰۰میلیونی ثبت نام کردم.تعیین شعبه هم شدم اسفندماه رفتم گفتن بودجه نداریم بعد عید بیا.
    الان که وام ازدواج شده ۱۵۰میلیون به من وام ۱۰۰میلیونی میدن یا وام ۱۵۰میلیونی؟

  177. اگه کسب وام ازدواجو یکبار درسال ۱۳۸۹ با ازدواج اول دریافت کرده باشه،ولی طلاق گرفته، مجدد می‌تونه ثبت نام انجام بده؟

  178. سلام تاریخ عقد چهار بهمن ۹۹ هست. پنچ دی ماه ۱۴۰۰ ثبت نام کرده بودم و تاریخ انقضاش بیستم دی ماه بود. تا وقتی که ضامن جور کردم و تو نوبت بودم به برج ۱۲ خورد و گفتند بعد عید
    حالا سوالم اینه که باید دوباره ثبت نام کنم. اصلا دوباره ثبت نام میشه یا باید اول قبلی حذف بشه؟
    همچنین من میخام همون صد تومنی رو بگیرم باید چیکار کنم ؟؟
    چون بالاتر اقساطش سنگین میشه ماهی چهارصد و پنجاه تفاووت داره جوری که من به نسبت همون صد تومن طی ۱۲ سال و قسطی ۸۳۳ تومن حساب کردم. جدیدا هم هنوز کسی نگرفته که بدونیم چقد میشه اقساطش

  179. سلام ، وقتتون بخیر ، اینکه در قسمت ثبت نام وام ازدواج گفته شده : ترجیحا بانکی رو انتخاب کنید که در آن بانک دارای ضامن باشید * به چه معناست ؟ یعنی مثلا اگه بانک ملت رو انتخاب کنیم ، در همین بانک ملت دارای ضامنی باشیم که حساب بانک ملت داره ؟ یا افرادی که در بانک های دیگه هم حساب دارن میشه که ضامن ما باشن ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  180. با سلام عزیزم خسته نباشی مردم ایران من متاهل هستم من نیاز مالی پول میخام من دونبال وام هستم من کسی ندارم ضامین بشه چند ماه نمیتونم خریدمو کنم من میخام وام باشه که سفته و چک بدم وام بگیرم خریدمو کنم به خدا نیاز دارم یک عدد بچه دارم نیاز مالی من کارمی کنم ۱۲ سال کار هستم میگم میشه با فیش حقوق خودم دارم به خودم میشه ضامین بشم یا نه التماس می کنم خاهشی دارم راهنمایی کنید الطف تماس بگیرید یا اس م اس بدید همراه ((۰۹۲۲۱۸۴۳۱۲۸))من شهر آذربایجانی شرقی سراب هستم توخدا قسمتون میدم توبه حضرت ابوالفضل قسمتون میدم توبه حضرت حسین قسمتون میدم توبه امام رضا قسمتون میدم توبه امام علی قسمتون میدم توبه حضرت زهرا قسمتون میدم توبه حضرت مهدی قسمتون نیاز دارم برای من کمکم کنید راهنمایی کنید با تشکر منمون یا علی بگو….

    1. سلام متاسفانه نمیتونم کمکتون کنم برید بانک های مختلف هر کدوم ضامنش اسونتر بود اونجا ثبت نام کنید.

  181. سلام جناب
    بنده سال ۹۵ ازدواج کردم و در سامانه ثبت‌ نام کردم و تعیین بانک و شعبه هم انجام دادم ولی بدلیل تصادف نتونستم به بانک مراجعه کنم الان مجددا میتونم اقدام کنم؟

  182. سلام جناب
    من سال ۹۵ ازدواج کردم و در سامانه ثبت‌ نام کردم ولی چون ضامن کم داشتم نتونستم بگیرم میتونم مجدد اقدام کنم

    1. سلام
      راهی نیست زمان تعیین شعبه رو جلو بندازیم؟؟پارتی بازی میشه یا خیر؟؟
      لحظه ای که بانک موردنظر باز میشه چطور؟؟

    1. سلام وقتتون بخیر من و همسرم ۱۴۰۰ دی ماه ثبت نام کردیم اما تعیین شعبه نشدیم تا امسال فروردین ۴۰۱
      به مبلغ کدوم سال وام بهمون تعلق میگیره؟
      ایا نیاز به حذف و ثبت نام مجدد هست؟

  183. سلام وقتتون بخیر
    دوتا سوال داشتم
    برای وام ازدواج سن زمان عقد مهمه یا سن زمانی که برای وام اقدام میکنیم
    و اینکه من برای همسرم که شهرستان هستن چون کد پستیشونو میزد نامعتبر کد پستی خونه خودمون که یه شهر دیگه هست زدم.آیا این میتونه مشکل ساز بشه یا مثلا زمان تعیین شعبه٫شعبه تو شهر ما انتخاب بشه؟

  184. سلام من ضامن واس شهری به غیر از محل سکونتمه
    ایا میتونم تو شهر ضامنم ثبت نام کنم یا اگر در شهر خودم ثبت نام کنم ضامنم میتونه از شعب همون شهر کارای ضمانتش انجام بده

      1. سلام وقتتون بخیر
        من آذر ماه امسال ازدواج کردم و برای وام ازدواجم ثبت نام کردم و هنوز اسمم در نیومده سال دیگه شنیدم که وام ازدواج بیشتر میشه آیا میشه که وامم رو حذف کنم و سال دیگه ثبت نام کنم یا نه؟ یا اینکه اگه سال دیگه به نامم در بیاد همون مبلغ جدید بهم تعلق می‌گیرد یا نه؟

  185. سلام خسته نباشید داداشم برا وام ازدواج بانک ملت اقدام کردن مبلغ ۱۷۰تومن دونفر ضامن قرار شده بود ضامن ۵۰تومن وام برداره و قسطاشو خودش بده بقیه هم بده داداشم ولی ازاینا کارت رو گرفتن به بهانه اتصال بانکی ۷تومن سود بانکی رو برداشتن بعد ۱۷تومن به حساب داداشم و ۴۵تومن به حساب زنش ریختن بعد اون ضامنا بدون اینکه خبر داشته باشه ازکارت این خرید زدن دوتا ۵۰تومنی یعنی صد تومن .و نمیدن بقیه وامو بهش حالا اگه داداشم قسطاشو نده ازکی میگرن اصلا تکلیف چیه توروخدا یه راه بزارین چون بدون خبرش باکارتش خرید زدن پیامکش فقط براش اومده ما شکایت کنیم حرمون میرسه یانه اخه بعد میگن باکارت خودت خرید زدی میخایم بدونیم باید چیکار کینیم قسط نده ازکی میگیرن اخرش باشکایت اینا

    1. سلام قسطارو نده از ضامن کم میشه اما اگه سندو مدرکی دارید که بین هم این قرارو مدار گذاشته شده شکایت کنید

    1. سلام متاسفانه نمیتونید وام دریافت کنید فقط متقاضیانی که از سال ۹۷ ازدواج کردند میتونند وام رو دریافت کنند

      1. سلام خسته نباشی لطفا جواب بده
        من ثبت نام کردم تایین شعبه شدم و رفتم شعبه کارامو کردم و مدارکمو دادم بهشون گفتن ک طی دو هفته اینده بهشون سر بزنم و سوال کنم و اگ شده باشه امضای اخرو بزنم و واریز کنن برا ایا بیشتر ازین ممکنه طول بکشه بانک ملی

  186. سلام من۲اسفند ثبت نام کردم هنوز تعین شعبه نشدم بایدچکار کنم ؟ میگن وام ازدواج اینم از ازدواج و وام جگر آدمو خون میکنن تا یه وام کوفتی بدن

  187. سلام، من و‌ همسرم وام ازدواج ثبت نام کردیم من بانک ملی انتخاب کردم ایشون بانک‌مسکن من تعیین شعبه شدم ولی برای همسرم هنوز تعیین شعبه نشده، میخاد بانکش‌رو عوض کنه بزنه ملی اگه حذف ثبت نام بزنم‌ بلافاصله میتونم ثبت نام کنم دوباره یا باید یه مدت صبر کن برای ثبت نام مجدد؟؟؟

      1. سلام خسته نباشین بنده سال ۱۴۰۰ اخرای برج ۹ ثبت نام کردم ۱۲/۲۷اس ام اس وام ازدواج اومد الان میرم بانک میپرسم مبلغ میگه ۷۰ تومن اما تو سایت ازدواج تو قسمت مشاهده وضعیت خودم میزنم نوشته مبلغ ۱۲۰ تومن چکار کنم

  188. سلام وقت بخیر…بنده با همسرم برا وام ۷۰ میلیونی ثبت نام کردیم البته قبل عید بوده الان بنده میخوام افزایش بدم واممو باید دوباره حذف و ثبت نام کنم یا اینکه به بانک بگم خودشون تو سیستم مبلغو افزایش میدن…خیلی ممنونم

    1. سلام اگر تعیین شعیتون قبل سال انجام شده باید حذفش کنید مجدد ثبت نام کنید ولی اگر بعد سال تعیین شعبه شدید باید به مبلغ جدید وامتونو پرداخت کنند

  189. سلام
    ملاک سن برای وام ازدواج ، تاریخ عقده ؟ یا وقتی وام ثبت نام میشه؟ یا وقتی بانک میخواد پرداخت کنه سن رو چک میکنه؟

      1. سلام ۳ماهو نیمه که شوهرم ثبت نام کرده شعبه مشخص نمیشه
        خودم زیر دوماه وامم رو گرفتم چیکار باید کرد که زودتر ثبت بشه

  190. سلام من سال۱۴۰۰عثدکردم۵اسفندهم واسه وام ثبت نام کردم ولی تعیین شعبه نشدم فعلاالان باید دوباره ثبت نام کنم یا میتونم مبلغ جدیدروبگیرم؟

  191. سلام من درسال۱۴۰۰عقدکردم و۵اسفندهم ثبت نام کردم برای وام ولی تعیین شعبه نشدم الان باید دوباره ثبت نام کنم یا درسال جدیدمیتونم مبلغ جدیدروبگیرم؟

  192. سلام وقت بخیر من سال ۱۴۰۰ عقد کردم و وام ۱۰۰ میلیونی برای هر ۲ نفر گرفتیم
    شنیده بودیم میشه مابه التفاوت ۱۴۰۱ هم بگیریم و نفری ۵۰ مجدد دریافت کنیم
    آیا شدنیه؟

  193. سلام.لطفا بفرمایین آیا میشه برای پسر و دختر ، از یک ضامن استفاده کرد؟ یعنی یه ضامن برای هردوشون مشترک

  194. سلام خسته نباشید منیکه ثبت نام کردم فعلا واریز نکردن میتونم بدون یبت نام حدید مبلغ وام جدید و دریافت کنم ؟

      1. سلام من پارسال سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردم
        هنوز تاییده وام نیومدش الان وام ۱۲۰ میلیونی برای سال ۱۴۰۱ به من تعلق میگیره یا نه؟
        یا باید لغو ثبت کنم دوباره ثبت نام کنم؟

  195. سلام من تو سال ۱۴۰۰ثبت نام کردم تعیین شعبه شدم پرونده تشکیل دادم
    هنوز وام و برام نریختن برای اینکه تعرفه ی سال۱۴۰۱بهم بخوره و مبلغ ۱۲۰تومان رو بگیرم باید چه کار کنم

      1. سلام ببخشید من از کافینت ثبت نام وام ازدواج انجام دادم و رسید ثبت نام رو گرفتم .آمدم خونه و ثبت نام رو ویرایش کردم برا شعبه دیگری آیا کد رهگیری جدیدی برام باید بیاد ؟؟و یا این ک چجوری میشه رسید ثبت نام جدید بگیرم آخه بانک رسید ثبت نامو میخاد

    1. سلام وقت بخیر
      ببخشید برای پرداخت وام ازدواج سن موقعی که عقد صورت گرفته درنظر گرفته میشه یا سن اقدام برای دریافت وام

  196. سلام بنده مرداد ۱۴۰۰ ازدواج کردم و برج ۹ سال ۱۴۰۰وام ازدواجم و ثبت نام کردن که اسمس بانک برای من ۶ فروردین ۱۴۰۱ اومده ولی رفتم بانک میگن همون ۷۰ تومن بهتون تعلق میگیره بعد ۴ ماه چیکار باید کرد

  197. سلام من تازه ثبت نام کردم ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ و بهم گفتن پیامک از طریق شعبه براتون میاد چقدر طول میکشه تا پیام بیاد و برم بانک دنبال کارام؟

  198. سلام من و خانمم بعد یکسال پیش از هم جدا شدیم
    دو تا بچه هم داشتیم
    الان دوباره میخوایم با هم ازداوج کنیم ایا وام ازدواج بهمون تعلق میگیره
    و اینکه قبلا هم نگرفتیم

    1. اگر قبلا نگرفتین بله بهتون تعلق میگیره ولی برای اطمینان بیشتر با شماره ی ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۴۹ تماس حاصل نمایید

    1. سلام اون لحظه ای که شما سایت رو چک کردید بانک مد نظرتون بسته بوده چون بانک ها لحظه ای باز میشن و تاریخ و ساعت مشخصی ندارن برای ثبت نام میتونید از سایت وام ازدواج کندو اقدام نمایید.http://k10.ir/vam/register

    2. سلام برای وام ۱۵۰ میلیونی باید هر دو زوج زیر ۲۴سال باشن؟اگ فقط خانوم زیر ۲۴سال باشن این وام بهش تعلق نمیگیره؟

      1. سلام باید خانم زیر ۲۳ سال و اقا زیر ۲۵ سال باشه و اگر فقط ی نفر شرایط سنی رو داشته باشه بله به اون یک نفر تعلق میگیره

        1. سلام وقت شما بخیر ببخشید آخه زمانی ک ب بانک مراجعه میکنیم میگن حتی برای زوج های زیر ۲۵سال مبلغ وام ۱۰۰تا۱۲۰تومان هست در صورتی ک دولت اعلام کرد ۱۵۰میلیونی میشه لطفا راهنمایی کنید؟!

    1. باسلام خوبین.
      من ۲۰ سالم پدرم جانبازه به ما دوبرابر وام میدن سال ۱۴۰۰ وام ازدواج ثبت کردم مبلغ هم قید شده اونوقت دویست.
      پیامک سال ۱۴۰۱ ۶ فروردین اومد مراجعه به بانک .
      میگم مبلغ جدید به ما وام میدن یا مبلغ قدیم؟

        1. سلام خسته نباشی خواستم بدونم من ثبت نام کردم و بانک گفته باید بانک مرکزی تو سیستم بانک ثبتم کنه خواستم بدونم چقدر زمان میبره من ۳ هفته پیش ثبت نام کردم کافینت چقدر زمان میبره مرکزی تایید کنه

  199. سلام خسته نباشید ببخشید چرا مبلغ وام ازدواج از اوخر سال ۱۴۰۰تا الان درج نمیشه داخل وضعیت استعلام ولی قبلان درج میشد نحوه اطلاع از مبلغ وام ازدواج مون به کجا مراجعه کنیم

  200. سلام بنده سال ۹۹ازدواج کردم البته باردوم تاریخ اولین ازدواج سال ۸۷بوده خودم وام گرفتم اما به خانمم ندادن آیا الان میتونم واسه گرفتن وام خانمم اقدام کنم

    1. سلام ادمین محترم من سال ۸۷ ازدواج کردم و سال۸۸ طلاق گرفتم وام هم گرفتم همون سال ۸۷ الان ازدواج دومم سال ۱۴۰۱ هست آیا وام ازدواج بهم تعلق میگیره

  201. سلام
    من ۱۰فروردین ۱۴۰۱ ثبتنام کردم در سایت. داخل سایت هنوز زده مبلغ وام ۷۰ میلیون تومانه در صورتیکه امسال تصویب شد ۱۲۰ میلیون برای ۱۴۰۱.
    الان به من کدوم مبلغ تعلق میگیره؟
    آیا حذف کنم درخواستم رو تا زمانی که مبلغ در سایت تغییر میکنه؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. سلام اگر تا زمان تعیین شعبتون برای بانک بخش نامه ی جدید رفته باشه به مبلغ جدید وام بهتون تعلق میگیره

    2. سلام من ۴۱ روز از مهلت انجام دادن کارای وامم میگذره اما تو سایت نوشته بعلت گذشت ۴۵ روز تسهیلات اعطا نمیشود

  202. سلام
    من سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردم ولی تا الان تعیین شعبه نشدم،میخاستم بدونم مبلغ ۱۴۰۰ تعلق میگیره یا ۱۴۰۱؟؟نیازه حذف کنم دوباره ثبت نام ؟

    1. سلام اگر تا زمان تعیین شعبتون برای بانک بخش نامه ی جدید رفته باشه به مبلغ جدید وام بهتون تعلق میگیره

  203. سلام بنده سال ۱۴۰۰ثبت نام کردم تعیین شعبه هم شدم اما بدلیل اینکه نرفته بودم بانک وام حذف شده بود امروز ثبت نام کردم ۱۵۰میلیونی تعلق میگره بهم؟

    1. سلام اگر تازمانی که تعیین شعبه میشید بخش نامه برای بانک رفته باشه به مبلغ سال ۱۴۰۱ وام بهتون تعلق میگیرد

  204. سلام، من سال ۱۴۰۰ عقد کردم و سال ۱۴۰۰ ثبت نام برای وام کردم.
    هنوز تعیین شعبه نشدیم و در وضعیت هم مبلغ وام رو ننوشته
    اگر سال ۱۴۰۱ تعیین شعبه بشیم مبلغ وام طبق ۱۴۰۱ هستش؟

    1. سلام اگر تازمانی که تعیین شعبه میشید بخش نامه برای بانک رفته باشه بله به مبلغ سال ۱۴۰۱ وام بهتون تعلق میگیرد

  205. سلام، من ۱۳۹۹عقد کردم همان سال ثبت نام کردم ولی جور نشد باطل کردم و دوباره ۱۴۰۰ثبت کردم بعدش ضامن جور نشد باطل شد ، بازم اسفند ۱۴۰۰ثبت کردم هنوز جوابی ندادن من میتونم تو سال ۱۴۰۱از تسهیلات جدید استفاده کنم همان ۱۲۰ ملیون؟

  206. سلام
    من زنم ایرانی شناسنامه هم داره پدرش ممنوع الخدمات شد زن منم ممنوع الخدمات شد ما عقد رسمی نکردیم ولی حاج اقا دفترچه به ما داد و الان بچه هم داریم مامیتونیم برای دریافت وام ثبت نام کنیم من یا زنم

  207. سلام خسته نباشید بنده تو سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردم و اواخر سال پیامک اومد برای مراجعه به بانک اما مراجعه نکردم الان برا ثبت نام جدید خواستم اقدام کنم نوشته شما معرفی شدید الان برم تشکیل پرونده بدم مبلغ وام ۱۴۰۰ بهم تعلق میگیره یا ۱۴۰۱؟؟۷۰ یا ۱۲۰ تومن

  208. رضا عباس آبادی

    سلام چنانچه ازدواج اول سال ۸۵ باشه و طلاق سال ۸۹ باشه و ازدواج دوم سال ۱۴۰۰ باشه وام ازدواج تعلق میگیره؟

  209. سلام من امسال ثبت نام کردم دیروز برام پیام اومد که مراجعه کنن به بانک برای تکمیل پرونده میخواستم بدونم منکه امسال ثبت نام کردم ولی سال بعد وام من و میریزند به مبلغ امسال۷۰میریزند یا به مبلغ سال بعد ۱۲۰ ممنون

  210. سلام.قسمت رسید وام ازدواج کجاست.من نمیدونم چقد بهم تعلق گرفته ..چون اگ صد تومن باشع حذف کنم و سال جدید ثبت نام کنم

    1. متاسفانه قیمت نمیزنه اگر بخش نامه جدید برای بانک رفته باشه مبلغ جدیده در غیر این صورت به مبلغ قبل هست

  211. سلام وقت بخیر من خانمم زیر ۱۸ ساله گوشیشو دزدیدن و خطی که باهاش ثبت نام کرده به اسم عموی خدابیامرز ش بوده الان میخواهیم حذف ثبت نام کنیم بدون شماره امکانش نیس چیکار کنیم
    (تعیین شعبه نشده)

        1. سلام اگر تازمانی که تعیین شعبه میشید بخش نامه برای بانک رفته باشه به مبلغ سال ۱۴۰۱ وام بهتون تعلق میگیرد

  212. سلام..من تو سامانه ثبت نام کردم و توبانک هم پذیرفته شدم حتی ضامنم دادم ولی آخر سر وام و ندادن الان که میخوام دوباره ثبت نام کنم میگه شما وامو گرفتین من چیکار کنم؟؟

  213. سلام وقت بخیر تو قسمت وضعیت من زده مدارک شما تکمیل شده در انتظار وام هستید
    بعد پایینش ی گزینه داره تاریخ قرارداد اون خالی هست میخوام بدونم مرحله ای از وامم تو بانک باید انجام بشه یا باقی مونده ؟تا تاریخ قرارداد نشون داده بشه یا نه وقتی وام پرداخت شد اون تاریخ قرارداد میزنه؟؟

  214. سلام
    سال ۱۴۰۰ برج ۲ ثبت نام کردم و هنوز اسم من در نیامده،ایا در سال ۱۴۰۱،مبلغ وام ما چگونه هست،طبق نرخ سال ۱۴۰۰ هست یا طبق نرخ ۱۴۰۱؟

  215. سلام..
    بنده سال ۱۴۰۰ عقد کرده،برای ثبت نام ازدواج،برج ۲ اقدام کرده و برج ۳ اسم بنده در بانک سپه بیرون آمد، و در طول ۴۵ روز،موفق نشدیم،مدارک را کامل کنیم.در برج ۵ دوباره ثبت نام کردیم و هنوز اسم ما بیرون نیامده،.. آیا سال ۱۴۰۱ که یکسال از عقد ما گذشته،وام شامل ما میشود،یا اینکه فقط فرصت یکساله هست؟

  216. سلام خدمت ادمین عزیز،اگه امکان هست جواب سوال منو بدین..
    بنده وام ازدواج ب اسمم درومده شعبه بانکمم مشخص شده،رفتم شعبه مشخص شده اسمم ثبت کردم،حالا اگه ثبت نامم رو حذف کنم،میتونم سال دیگه ثبت نام کنم با بودجه جدید یا نه؟؟؟بودجه جدید بهم تعلق میگیره؟؟ممنون میشم جواب بدین خیلی نگرانم

  217. سلام وقت بخیر
    بنده آبان ماه ۱۴۰۰درخواست وام ازدواج داده ام قبلا قسمت وضعیت ثبت نام مبلغ قید شده بود ولی الان مبلغی قید نشده خواستم ببینم مشکلی برای ثبت نامم نیست واینکه دلیلش چیه .
    ممنون از شما وسایت خوبتون

  218. سلام وخسته نباشید
    من آبان ماه ۱۴۰۰ برای وام ازدواج ثبت نام کردم قبلا قسمت وضعیت ثبت نامم مبلغ قید شده بود ولی الان که نگاه میکنم مبلغ حذف شده میشه راهنمایی کنید دلیلش چی میتونه باشه هنوزم تشکیل پرونده ندادم

      1. سلام برای من زده مدارک تکمیل شده در نوبت دریافت وام هستید
        ولی تاریخ قرار داد نزده
        ثبت نام من تکمیل شده؟

        1. سلام من وام ازدواجو ثبت نام کردم ولی هنوز واممو ندادن نه تماس گرفتن چند روز دیک ۲۶میرن آیا پولو دادنی کم میکنن سی تومن؟

  219. سلام در رسید ثبت نام جدید مبلغ وام مشخص نیس با توجه به این موضوع اگر الان ثبت نام کنیم و سال اینده معرفی به شعبه بشیم آیا مبلغ جدید بهمون تعلق میگیره یا مبلغ امسال که ثبت نام کردیم؟؟؟

      1. بیشتر بانکها الان داخل سامانه ظرفیت دارن و باز هستن قبل از شرو سال جدید تا کی وقت هست ثبت نام کنیم داخل بانک مورد نظر ممکن هست که سایت بانک بسته بشه؟

        1. سلام من اخرای برج ۱۴۰۰/۹ ثبت نام کردم و اخرای برج ۱۲ تعیین شعبه شدم و هنوز برای دریافت و بردن مدارک نرفتم و تا ۱۴۰۱/۲۸ وقت دارم برای دریافت ایا الان که مبلغ شده ۱۲۰ میلیون به ما هم تعلق میگیره یا همون ۷۰ تومن

  220. سلام من معرفی به بانک شدم برای دریافت وام ازدواج الان به درخواست خودم نوبتم رو حذف کردن آیا باز میتونم همون شعبه رو انتخاب کنم؟؟؟

    1. آینه ی سکندر

      سلام وقت بخیر اگر فردی در سامانه ثبت نام کنه و منتظر تعیین شعبه باشه از آن طرف هم بخواد طلاق بگیره.جریان چی میشه آیا وام ازدواج تعلق میگیره؟؟؟اگر طلاق ثبت شود باز هم میشود با همان عقدنامه وام گرفت ؟؟؟

  221. سلام
    میخواستم بدونم من وام رو ثبت نام کردم ولی در رسید هیچ مبلغی ثبت نشده
    ایا وام به مبلغ سال جدید به ما تعلق میگیره یا غیر؟

      1. سلام
        من همسرم سال ۱۳۸۶ وام ازدواج گرفته و حالا سال ۱۴۰۲ ازدواج مجدد داشته میخواستم بدونم که وام ازدواج بهش تعلق میگیره یا خیر؟؟

  222. سلام من برای وام ازدواج تعیین شعبه شدم ومدارکموبردم بانک مهرایران ریسش گفت یاامسال وام میدیم یاسال دیگه …حالااگه بیفته سال دیگه بدن یعنی بایددوباره ثبت نام کنم یاهمین مبلغ ۷۰ملیون رومیدن؟

    1. چون قبل از سال ۱۴۰۱ تشکیل پرونده دادین مبلغ وامتون همون ۷۰ میلیون هست اگر میخواین ۱۲۰ میلیون رو دریافت کنید ثبت نامتون رو حذف کنید و مجدد برای سال جدید ثبت نام کنید ضمن اینکه از الان میتونید توی سایت وام ازدواج کندو http://k10.ir/vam/register پیش ثبت نام داشته باشید برای سال ۱۴۰۱

  223. سلام من برای وام ازدواج تعیین شعبه شدم ومدارکم هم بردم ولی ریس شعبه گفتن یاامسال یاسال دیگه اگه سال دیگه بهم وام بدن همون ۷۰ملیونه یاشامل وام جدیدمیشم ؟

    1. چون قبل از سال ۱۴۰۱ تشکیل پرونده دادین مبلغ وامتون همون ۷۰ میلیون هست اگر میخواین ۱۲۰ میلیون رو دریافت کنید ثبت نامتون رو حذف کنید و مجدد برای سال جدید ثبت نام کنید ضمن اینکه از الان میتونید توی سایت وام ازدواج کندو http://k10.ir/vam/register پیش ثبت نام داشته باشید برای سال ۱۴۰۱

      1. سلام برای من پیامک اومد که ب دلیل عدم تایید مستندات توسط تدبیر مبت تایید نشد با اینکه تو بانک بهم گفتن همه چی کامله الان باید دوبارا تو سایت وام ازدواج ثبت نام کنم و کد رهگیری بگیرم ؟

      2. سلام ببخشی من برج ۱۰ ۱۴۰۲ عقد کردم اگر الان وامو بزارم نوبت ولی بعده عید وامو بدن ۲۲۰ میدن یا ۳۵۰

  224. سلام
    ما تو سال ۹۸ عقد کردیم،شوهرم مراحل وام ازدواجی رو انجام داد فرم و هرچی بوده ولی یه مشکلی پیش اومد که به مدت دو سال نگرفت میشه از دوباره اقدام کنه یا نه؟

      1. mohamad.reza70bameri@gmail.com

        آیا کسانی در سال ۸۶ ازدواج کرده‌اند و وام ازدواج خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند الان وام بگیرند

  225. به نام خدا…
    سلام…
    اگر بنا به دلایلیاز قسمت حذف ثبت نام اقدام به حذف درخواست وام ازدواج نماییم،آیا امکان ثبت نام مجدد برای ما ممکن می باشد؟

  226. سلام
    من دوماه پیش ثبت نام کردم
    ولی تا حالا تعیین شعبه نشده
    تا هفته پیش مبلغ وام داخل سایت تو مشاهده وضعیتم نوشته بود ولی الان چند روزه مبلغ وام پاک شده علتش چیه؟
    و سوال دوم
    میخاستم بدونم اگه تا پایان امسال تعیین شعبه نشه و سال جدید تعیین شعبه بشه با مبلغ سال جدید بمن وام میدن؟

    1. سلام
      مجددا داخل سایت رو چک کنید
      مبلغ در نظر گرفته شده برای شما همان مبلغی است که در رسید ثبت نام شما درج شده است.

  227. سلام..
    وام ثبت نام کردیم و دو هفته بعد،پیام تاییدیه اومد.ب بانک مراجعه کردیم و گفتن بودجه نداریم.
    کمالکان چند باری رفتیم و گفتن بودجه نیست.. ولیکن یک ماه تقریبا بعد از پیام تاییدیه همسرم رفتن گفتن بودجه هست..

    الان ک میخواییم فرم تاییدیه بگیریم. کافی نت میگن حذف شدید..

    تکلیف چیست‌؟ چطور بانکی بودجه نداشته رو سایت بوده و پیامک تاییدیه ش اومده ولی حالا ک تمام شده ازما بودجه هست..

    الان خوده رئیس بانکم میدونن ما مراجعه کردیم و خودشون بودجه نداشتند و گفتن که بریم و ضامن ببریم. اما داخل برگه مشخصات و فرم نوشتن تاییدیه وام. و کافینت ب ما گفتن حذف شدید.. ولی پرینتش رو دادن.
    حال باید چه کرد

    1. سلام
      شما به احتمال زیاد بعد از زمان مراجعه به شعبه مراجعه کردید یا بانک ثبت نام شما را حذف کرده است
      برای راهنمایی بیشتر با پشتیبانی تماس بگیرید
      ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۴۹

  228. من سال ۱۴۰۰ عقد کردم اگر در سال ۱۴۰۱ اقدام کنم برای وام ازدواج مشمول بودجه ی سال ۱۴۰۱ میشوم؟یا به بودجه ۱۴۰۰ ؟

    1. سلام
      شما در هر سالی ثبت نام کنید بودجه همون سال به شما تعلق میگیرد
      (اگر در سال ۱۴۰۱ بودجه جدید تصویب شده باشد مبلغ جدید به شما تعلق میگیرد)

  229. سلام من سال ۱۴۰۰ عقد کردم اگر سال ۱۴۰۱ اقدام کنم برای وام، به چه سالی برای من وام پرداخت میشه؟سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱؟

    1. علی محمد عظیمی

      سلام خوب هستین من برج ۵پارسال داخل سایت ثبت‌نام کردم ولی هنوز تا امروز نایین شعبه نشدم یه راهنمایی میشه کنید چیکار کنم یا کجا برم واسه تعیین شعبه سپاسگذارم

  230. سلام من اسفند ۱۳۹۹ عقد کرده ام میتونم سال ۱۴۰۱ اقدام به ثبت نام کنم؟ به گفته شما گویا اعتبار آن تا اخر ۱۴۰۰ هست؟

      1. سلام وقتتون بخیر
        من و همسرم دی ماه ۱۴۰۰ داخل سایت ثبت نام کردیم اما تعیین شعبه نشدیم تا امروز که فروردین ۱۴۰۱ هست پیامک تعیین شعبه شده تازه میخوایم بریم برا نشکیل پرونده میخواستم بدونم مبلغ جدید که ۱۲۰ تومن هست بهمون میدن یا باید مجدد ثبت نام کنیم؟

  231. سلام وقت بخیر. پیام دریافت وام ازدواج واسه من و همسرم از طرف سامانه اومده میتونم وام رو امسال نگیرم و سال بعد وام ۱۵۰ میلیونی رو بگیرم؟

    1. سلام باید برید از سایت اصلی وام ازدواج حذف ثبت ماک کنید
      برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان کندو تماس بگیرید
      ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۴۹

  232. سلام چرا ماه هاست که سایت وام ازدواج بسته شده و امور ثبت نام متقاضیان انجام نمیشه؟

    1. سلام
      معمولا پایان هر سال سایت دیر به دیر باز میشود
      این موضوع مستقیما به بانک مرکزی برمیگرده و ارتباطی با ما ندارد

      1. من اگر من زیر ۲۳سالم هیت و عقد کنم و در سن۲۴سالگی اقدام به درسافت وام کنم ۱۵۰میلیون بهم تعلق میگیره یا ۱۲۰میلیون؟

  233. سلام
    من اگه امسال ثبت نام وام ازدواج کنم
    و امسال ب دلیل شلوغی بانک ها موفق ب دریافت وام نشم
    آیا سال بعد شامل افزایش اعتبار وام ازدواج میشوم؟

    1. سلام
      هر مبلغی که در رسید ثبت نام شما درج شده باشد ملاک است
      برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی تماس بگیرید
      ۰۲۱۹۱۰۱۲۱۸۷

  234. چنانچه ازدواج اول درسال ۸۸بوده باشدوازدواج دوم درسال ۱۴۰۰ آیاوام ازدواج‌ تعلق میگیردیاخیر؟؟؟

      1. سلام . بنده اسفند ۱۴۰۰ ثبت نام کردم و تعیین شعبه هم شدم. الان چون می خواستم وام ۱۵۰ میلیونی به من تعلق بگیره برای حذف ثبت نام اقدام کردم اما در سایت می زنم که امکان حذف ثبت نام نیست مدارک شما در مرحله انعقاد قرار دارد . در صورتی که بنده هنوز هیچ مدرک و حسابی باز نکردم فقط اسفند برای یک ماه تمدید کردم که الان وقت تمدید هم تمام شده . ولی امکان حذف ثبت نام نیست. لطفا راهنمایی کنید . آیا اینکه امکان حذف ثبت نام نیست آیا کسی مدارک را برای بانک برده.

          1. سلام خسته نباشید بنده در سال ۸۸ازدواج کردم و برای گرفتن وام اقدام کردم ولی چون ضامن جور نشد نگرفتم واین در سامانه حذف نکردم.الان در یال۱۴۰۱دوباره ازدواج کردم .ولی وقتی وارد سامانه میشم .میگه که به من وام تعلق گرفته .باید چیکار کنم .که بتونم وام بگیرم

    1. برای من اس ام اس دریافت وام نیومده ولی تو سیستم زده مهلتم تموم شد و باید دوباره ثبت نام کنم الان با این شرایط امکانش هس من سال دیگه‌ثبت نام کنم وام ۱۵۰ ملیونی بگیرم؟

    2. سلام خسته نباشید بنده تو سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردم و اواخر سال پیامک اومد برای مراجعه به بانک اما مراجعه نکردم الان برا ثبت نام جدید خواستم اقدام کنم نوشته شما معرفی شدید الان برم تشکیل پرونده بدم مبلغ وام ۱۴۰۰ بهم تعلق میگیره یا ۱۴۰۱؟؟۷۰ یا ۱۲۰ تومن

  235. فاطمه سرحدی

    آیا میتونم ثبت نام خودم را از بانک
    حذف کنم از تسهیلات جدید برخوردار بشم

      1. سلام خسته نباشین
        من میخام عقد کنم تو سال ۱۴۰۰ اواخر اسفند …. وام بخام بردارم با شرایط ۱۴۰۰ بهم میدن یا با شرایط ۱۴۰۱ ؟؟

        1. اگر الان تعیین شعبه بشین به نبلغ ۱۴۰۰ هست ولی اگر تعیین شعبه در سال جدید انجام بشه به مبلغ ۱۴۰۱ هست

          1. سلام من برای وام ثبت نام کردم مشاهده وضعیت رو در سایت زدم که ببینم درچه مرحله ایی هستیم با بانکی که انتخاب کرده بودم از طرف بانک مرکزی تایید شده اما از طرف بانک مورد نظرم هنوز تایید نشده و زده ۱۲روز کاری یعنی تا ۲۴فروردین ماه مراجعه نمایید الان یعنی میتونم مدارکمو ببرم یا برام پیام تایید باید بیاد گیج شدم هرکی یه چیزی میگه ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

          2. سلام خسته نباشید من مادر وام گیرنده هستم پسرم هجده ساله نشده من از کودکی از پدرش جدا شدیم و وکالت از پدرش دارم میتونم برای وام اقدام کنیم؟ممنون میشم پاسخ بدید.

      2. سلام من ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ثبت نام کردم برای وام ازدواج و در ۳ فروردین ۱۴۰۱ تعیین شعبه شدم ولی منتها مبلغ وام رو روییت نکردم تو ثبت نام آیا ۱۲۰میلیون دریافت میکنم یا ۷۰ میلیون لطفان راهنمایی کنید

          1. سلام من مامان بابام سی و پنج سال پیش ازدواج کردن ولی هیچ جا ثبت نشده فقط محرمیت خوندن و قباله دارن ب امضای شهود رسیده.اگ ازدواج و ثبت محضر کنن وام بهشون تعلق میگیره.پدرم برادر شهید و دوبرابر مبلغ فک کنم مشمول میشه

          2. سلام اگر بالای ۵۰ سال هستند خیر نمیتونند وام دریافت کنند ازدواجشون ثبت هم بشه حتما باید چک بشه براشون

          3. سلام من ثبت نام کردم تعیین شعبه هم شدم
            وقتی به شعبه مراجعه کردم برای آبان ماه گفتن بیام با ضامن و مدارک
            ولی الان سایت چک کردم نوشته بعلت عدم مراجعه به بانک اطلاعاتم حذف شده و باید دوباره ثبت نام کنم!
            الان باید چکار کنم؟

        1. سلام،من ثبت نام کردم و تعیین شعبه شدم و به بانک هم مراجعه کردم،ولی مدارک رو تکمیل نکردم
          الان می‌خوام اون ثبت نام رو حذف کنم و یه شهر دیگ برای وام اقدام کنم،باید چیکار کنم؟

  236. سلام
    آیا کسی که سال ۸۲ ازدواج کرده و وام ازدواج نگرفته است الان می تواند وام ازدواج بگیرد؟

      1. سلام وقتتون بخیر… وقتی آدرس محل سکونت جدیدت رو میدی ب بانک اما اون خونه به اسم کسی دیگری است بانک قبول میکنه؟

          1. سلام خسته نباشید ببخشید منو همسرم بانک تجارت برای وام ازدواج ثبت نام کردیم خواستم بدونم معمولا تعیین شعبه‌وام ازدواج چقدر طول میکشه ممنون

          2. سلام خسته نباشید ببخشید خواستم بدونم تعیین شعبه بانک تجارت برای وام ازدواج معمولا چقدر طول میکشه

      2. سلام دوستان من وام ازدواج ثبت نام کردم شماره به اشتباه وارد شده کد واسه اون شماره رفته ثبت هم شده چجوری میشه ویرایش کرد شماره رو

        1. سلام فقط باید با اون شماره تماس بگیرید و کد حذف ثبت نام ازشون بگیرین و ثبت نام رو حذف کنید مجدد ثبت نام کنید

    1. سلام
      ما تو سال ۹۸ عقد کردیم،شوهرم مراحل وام ازدواجی رو انجام داد فرم و هرچی بوده ولی یه مشکلی پیش اومد که به مدت دو سال نگرفت میشه از دوباره اقدام کنه یا نه؟

        1. سلام وقتتون بخیر
          من ۲۵ سال پیش ازدواج کردم
          ولی توی دفتر ازدواج ، عقد جاری نشد
          اون حاج آقایی ک عقد رو خوندن هم فوت کرد
          الان من چجوری میتونم بفهمم ازدواجمون توی کدوم دفتر به ثبت رسیده؟

      1. سلام
        من سال ۹۴ ازدواج کردم ولی متاسفانه وام ازدواجم دریافت نکردم
        میخوام بدونم برام مقدوره وامم رو بگیرم

      1. اگر ازدواج اولتون قبل سال ۸۷ باشه و ازدواج مجددتون ۹۷ به بعد باشه و زیر ۵۰ سال باشد بله تعلق میگیره بهتون

        1. سلام ببخشید من سیم کارتی ک باهاش ثبتنام شده و ندارم دست کسیع میخام حذف ثبتنام کنم کد و نمیده سیم کارت جدیدم بگیرم باید ب اون کد بیاد جز اون خطی ب نامم نیس چیکار باید کنم؟

      2. سلام من برج نه ثبت نام کردم تعیین شعبه هم کردم ولی هنوز از طرف بانک برام پیام نیومده برا وام
        الان من برا وام ۱۲۰ملیونی دوباره باید ثبت نام کنم یا لازم نیست الان داخل نوبت هستم

  237. مسعود نیکونام

    به نام خدا…
    سلام…
    اگر از قسمت حذف ثبت نام اقدام به حذف درخواست وام ازدواج نماییم،آیا امکان ثبت نام مجدد برای ما ممکن می باشد؟

      1. سلام
        من اگر قبل از عید عقد کنم تسهیلا سال ۱۴۰۱ به من هم تعلق میگیره؟در صورتی ک من بعد از عید بخوام برای وامم اقدام کنم .یعنی بخوام ک ۱۵۰ میلیونی رو بگیرم .ممنون میشم راهنماییم کنید

          1. سلام من برج ۱۰ سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردم اما تعیین شعبه شدم اقدام نکردم ایا می توانم در۱۴۰۱ ثبت نام کنم و ۱۵۰ تومن وام بگیرم یا ۱۰۰تومن هست

          2. یعنی همین وام ۱۵۰ میلیونی رو میدن؟ ما اسفند ۱۴۰۰ عقد کردیم ، نگرانیم که واج ۱۴۰۰ که ۷۰ میلوین بود رو بدن

          3. سلام
            بنده وام ۷۰تومنی ثبت نام کردم
            هنوز نوبتم نشده
            و مطابق با قانونی ک اومده،وام برای سن من،۱۲۰تومنه
            میخوام بدونم کدوم مبلغ ب من تعلق پیدا میکند

          4. سلام. برای وام ازدواج زوجین بادید بهم ثبت نام کنن . یامتونن. یکی الان. بعدی چند ماه دیگه ثت بام کنه

          5. سلام ، آیا پس از تعیین شعبه مربوطه بانک مورد نظر ، کارمند بانک می‌تونه تو سیستم شعبه مارو مثلا از شعبه سعدی بانک تجارت ب شعبه پادگان تجارت تغییر بده ؟؟؟؟

          6. سلام ما ۷ماهه درخواست وام ازدواج دادیم برای بانک سپه.ولی هنوز هم تعیین شبعه نشدیم میتونیم انصراف بدیم بریم بانک دگ درخواست بدیم؟

          7. سلام من یک ماه ثبت نام کردم حین ثبت نام بانک ملی و حتی شعبه ش رو هم زدم ولی هنو جوابش نیومده باید چیکار کنم

          8. سلام من تو کافی نت ثبت کردم اما جواب بانک نیومده ۱هفته میشه چقدر طول میکشه

          9. سلام خسته نباشید
            منو شوهرم بانک سپه ثبت نام کردیم هرکدوم اسممون دو شعبه مختلف افتاده میتونیم یه ضامن ببریم واسه هردومون

          10. سلام من چندبار ثبت نام کردم ولی اقدام به گرفتن وام نکردم
            الان ثبت نام کردم اما اسمم در نمیاد که شعبه معرفی بشه علتش رو شمامیدونید؟؟؟

          11. من دو ماهه ثبت نام کردم تاییدیه اول بانک ملی همون موقع برام اومد
            تعیین شعبه هنوز نشده و هیچ پیامکی مبنی بر تعیین شعبه نیومده

          12. مصطفی پیشقدم

            سلام جواب وام ازدواج تائیدیه ازبانک مرکزی برایه بانک کشاورزی چنروزه میاد

          13. سلام ما در سال ۹۲ ازدواج کردیم ولی سند ازدواجمون رو در سال ۱۴۰۰ گرفتیم و دو تا فرزند هم متولد قبل از ۹۷ داریم ایا تسهیلات ازدواج به ما تعلق میگیره ؟

          14. سلام.
            ببخشید توی کامنت ها خواندم مدت ثبت نام وام ازدواج ۲ سال می‌باشد …

            ولی ادمین شما فرمودید اگر کسی سال ۹۷ به بعد عقد کرده باشه می‌تونه وام رو سال ۱۴۰۱ دریافت کنه…

            میشه توضیح بدید …

            با تشکر …

          15. سلام در حال حاضر سایت وام ازدواج از سال ۹۷ به بعد رو پذیرش میکنه ولی قبل از اون رو خطا میزنه

          16. سلام خدمت شما.اگر زوجی عقد نامه رسمی نداشته باشن و باوجود بچه الان بخان عقد نامشون رو رسمی کنند آیا بهشون وام ازدواج تعلق میگیره؟؟

          17. سلام تاریخ ثبت مهم نیست تاریخ عقد مهم هستش اگر داخل سند ازدواج تاریخ عقد بعداز سال ۹۷ باشه تعلق میگیره

          18. علیرضابیکدلی

            سلام.مافروردین۱۴۰۱ثبت نام کردیم وهنوزدرصف انتظارشعبه هستیم.زمان دریافت وام ازدواج مان کی فرامیرسه ممنون

          19. سلام تعیین شعبه تایم مشخصی نداره و به تعداد متقاضیان و بودجه بانکتون بستگی داره

          20. سلام خسته نباشید
            این پیام که بعد از ثبت نام میاد یعنی چه؟
            با درخواست شما برای تسهیلات ازدواج بنا به دلایلی موافقت نشد و توسط شعبه حذف شد ؟

          21. سلام احتمالا مدارکتون رو توی بازه زمانی که بانک مشخص کرده نبردید و بانک حذفتون کرده

          22. سلام من اگر بخواهم الان عقد کنم میتونم از تسهیلات ۱۴۰۳استفاده کنم؟ و اینکه فرزند جانباز هستم و زیر ۲۳سال سن دارم آیا وام ازدواج من ۷۰۰میلیون میشه؟

          23. سلام بله همین طوره البته شما همین امروزم عقد کنید مشکلی پیش نمیاد

          24. سلام وقت بخیر
            من ۱۴۰۲/۹/۱۰ محضری کردم اگه الان وام ازدواج ثبت نام کنم و اگه سال۱۴۰۳ تعیین شعبه بشم مشمول وام ۳۵۰میلیونی میشم ؟

          25. سلام من مهر ۱۴۰۲عقد و بعدش ثبت نام کردم ولی نوبتم نشده ،آیا میتوانم انصراف بدهم و مبلغ وام ۱۴۰۳ رادریافت کنم ؟

        1. سلام منم دقیقا مثل خودت ثبت ناممو گذاشتم برای بعد عید ک شامل بشم..الان هر. بانکی ک رفتم میگن مبلغ هیچ تغیری نکرده..گفتم ک در جریان باشی مثل من ابروت نره ک عقدمو عقب انداختم ک وامم زیاد بشه ولی اخرش هیچی..س ریالم زیاد نشده علاف نکن خودتو

          1. سلام بخشنامه برای بانک ها رفته روی سایت هم مبلغ تغییر کرده پس اگه بانکی مبلغ جدید رو نمیده دارن اذیتتون میکنن با بازرسی بانکتون تماس بگیرین

          2. سلام من یک هفته هست که ثبت نام کردم،وشما گفتید به مدت دوهفته وقت دارم برم بانک،ایا خودشون تماس میگیرن در تاریخ معینی برم یا خودم باید برم

          3. با سلام.من سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردم و اونموقع مبلغ وامم ۱۰۰ م بودش.ولی الان ۱۵۰ م ریختن تو حساب.من ۱۵۰ م نمیخام همون ۱۰۰ م رو میخام آخه قسطش زیاد میشه.چجور میشه درستش کرد.آخه بانک عامل فقط اندازه ۱۰۰ م از من سفته گرفتش ولی ۱۵۰ م بانک واسم پول ریختش.من میخام ۵۰ م رو پس بدم چجور میشه اینکارو کردش؟؟

          4. سلام من در کهگلویه سکونت دارم ولی در خوزستان عقد کردم درخواست وامم رو درکهگلویه دادم تعیین شعبه شدم کپی مدارک رو هم تحویل بانک دادم ، رئیس بانک گفت چون در خوزستان عقدت صورت گرفت همونجا وام بگیر و من ۱برج۱۲ پارسال ثبت نام کردم برجـ۳تعیین شعبه شدم دوهفته هم رد شد و بعد دوهفته ریئس گفت به تو وام نمیدم اومدم خوزستان ، بانک خوزستان گفت برو کهگلویه بگیر تکلیف من با این فرهنگ چیه ؟

          5. سلام شما از هر دو استان میتونید وام بگیرید دارن اذیتتون میکنن با سر پرستی بانک تماس بگیرید

        2. سلام من ثبت نامی سال ۴۰۰ هستم و الان هشت ماه تو صفم بانک سپه ولی تایین شعبه نشدم ایا الان طبق بخش نامه جدید وام ۱۲۰ ملیونی میدن بهم یا نه ؟؟

          1. من آبان عقد مردم آذر ثبت نام . امروز رفتم بانک گفت وام هفتاد میلیونی میگیری اگه مجدد ثبت نام کنی وام ۱۲۰ میلیونی تعلق میگیره من و همسرم مجدد ثبت نام کردیم

          2. سلام یک ماه میشه بانک رفاه کارگران ثبت نام کردم هنوز تایین شعبه نشده چقدر طول میکشه؟

          3. سلام تایم مشخصی نداره ولی بانک رفاه از جمله بانک هایی هستش که تعیین شعبه طولانی داره

          4. سلام من مهر ماه ۱۴۰۲ عقد کردم مدارک توسط بانک تایید شده تو نوبت گرفتن وام ۱۸۰ میلیونی هستم آیا امکان داره قبل سال ۱۴۰۳ وام رو ندن.اگه بمونه برای سال ۱۴۰۳ وام ۳۰۰ میلیونی بهم تعلق میگیره یا همون ۱۸۰ میلیون رو میدن؟

          5. سلام بله شما میتونید با حذف وام قبلی و ثبت نام در سال جدید وام جدید دریافت بکنید

          1. سلام ما واسه وام ثبت نام کردیم دو ماه طول کشید تا تعیین شعبه شد بعد تعیین شعبه تا ضامنرو بردیم و کاراشو کردیم خورد به آخر سال بانک گفت تسهیلات بسته شده میره بعده سال اونموقع ۴۴۰تومنی بود حالا بعد سال رفتیم گفتن هنوز تسهیلات باز نشد خلاصه بعده کلی معطلی که باز شد با گفتن الان وام شده ۷۰۰تومنی وثبت نام شما ۴۴۰هست حالا نه ۴۴۰رومیدن نه ۷۰۰ رو چه کارکنیم؟

          2. سلام، متاسفیم. چون تمام اقدامات لازم در مورد دریافت وام ۲۲۰ میلیون تومانی را انجام داده اید، همان مبلغ به شما تعلق می گیرد.

          1. سلام وقتتون بخیر
            ببخشید من یه بار ازدواج کردم و در دوران عقد طلاق گرفتم اما با نامه پزشکی قانونی اسم طرفمو از شناسنامم پاک کردم ، وام ازدواجم گرفتم ،میخواستم بدونم از اونجایی که شناسنامم سفیده برای ازدواج مجدد میتونم وام بگیرم یا خیر !

          2. سلام چون وامتونو دریافت کردین توی سیستم ثبت شده دیگه نمیتونید بگیرید اما برای اطمینان بیشتر با شماره ی ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۴۹ تماس بگیرید

          3. همسرم ۱۴سالشع آیا وام ازدواج بهش تعلق میگیره و چطور توضیح دهید ممنونم

          4. سلام بله تعلق میگیره فقط چون شماره به نام خودشون نیست میتونه به نام پدر یا مادر یا همسر باشه

        3. سلام وقت بخیر من تو بانک تجارت غیر حضوری ثبت نام کردم ولی هروقت میزنم ایثارگری دارم میگه ثبت نام شما به دلایل مغایرت پول حدف شده حالا باید چکار کنم؟

          1. سلام ایثارگری باید پدر جانباز و شهید و موفقود الاثر و ازاده باشد در صورت رفتن به جبهه ایثارگری حساب نمیشه

          1. سلام
            آیا کسی که سال ۸۰ ازدواج کرده ولی ازدواجش سنتی بوده و ثبت سند نشده یعنی سند ازدواج نداره
            اگه الان ثبت کنه می تونه وام دریافت کنه

          2. سلام ما چند وقت پیش رفتیم بانک صادرات برا وام ازدواج ثبت نام کردیم دیروز پیامکش اومد برامون اما وقتی به بانک مراجعه کردیم گفتن ما تسهیلات ازدواج نمیدیم.برامون تشکیل پرونده ندادن.۱۲ روز بیشتر فرصت نداریم..اگه حذف شیم دیگه نمیشه ثبت نام کنیم؟الان باید چیکار کنیم؟

          3. سلام من وام ازدواج بانک مسکن ثبت نام کردم ولی قبل از ان بانک ملت ثبت نام مرده بودم و در خاستمو لغو کردم بانک بمن گفت پنج شش ماه طول میکشه که تعیین شعبه بشی ایا درسته؟

          4. سلام حتما ضامن رسمی باید ببرم بانک مادرم هم فیش حقوقی داره هم کسراز حقوق میتونه ضامنم بشه بانک صادرات قبول میکنه

          5. سلام وقت بخیر،۱۴۰۰/۱۲/۱۲تاریخ عقدمون هست و من ۱۴۰۱/۰۹/۰۷ تازه ثبت نام کردم و تعداد متقاضی هم زیاد هست شاید ۲ماه طول بکشه تا از طرف بانک پیامک‌ ارسال بشه که مدارک براشون ببرم، آیا میتونم وامم بگیرم یا خیر؟

          6. سلام باید صبور باشید تا زمانی که بانک بهتون پیام بده و تا زمانی که پیام نداده ثبت نامتون از بین نمیره

        1. سلام خسته نباشید م
          من ثبت نام کردم الان اس ام اس برای اینکه به بانک برم و تقریبا ی سیزده روز بهم وقت داده که به بانک برم و اگر نروم حذف خواهم شد گفتم ببینم خودم نیستم تهران هستم خانمم میتونه بره کارت ملی و شناسنامه دست خودمه میتونه بره و ثبت نام انجام بده تا حذف نشین یا حتمن باید خودم باشم

          1. سلام من آبان سال قبل عقد کردم و یک ماه بعدش هم منو و همسرم همزمان برای وام ازدواج ثبت نام کردیم اردیبهشت ماه امسال برای همسرم پيام اومد که جهت تحویل مدارک به بانک بره و رفت و وامش رو هم واریز کردن برای من پیامک نیومده ولی تو سایت نوشته جهت تحویل مدارک به بانگ مراجعه کنید میرم بانک میگن باید کد بیاد وگرنه وام نمیدیم از اون ور تو سایت مهلت انقضا گذاشتن برام برای مراجعه به بانک ، من چیکار کنم؟

          2. سلام . من و همسر ثبت نام کردیم و نوبتمون هم شده پس از مراجعه به بانک متوجه شدیم نمیتونیم شرایط ضامن برای این بانک رو داشته باشیم و مجبوریم کنسل کنیم و مجدد در بانک دیگری ثبت نام کنیم اگه کنسل کنم الان مجدد بخوام ثبت نام کنم بیش از دوسال از تاریخ عقد میگذره ایا ثبت نام انجام میشه؟؟ ممنونم

          1. ماتازه عقد کردیم ومیخوایم ثبت نام کنیم برای وام ولی نمیدونم کدوم بانک معمولازودتروام رومیده میشه راهنماییم کنید؟

          2. سلام این موضوع مربوط میشه به بانک مرکزی اما یه سری از بانک ها مثل سپه و رفاه و مسکن و کشاورزی رو انتخاب نکنید

          3. سلام من نر افزار باجت ثبت نام کردم نمی‌گیره چیکار کنم ثبت کارت انجام شده وام ازدواج هرچی میزنم میگه ۱ آذر ماه

        1. سلام ما همه کارهای ثبت نام و ضامن رو انجام دادیم فقط گفتن بیاین برای امضا چقدر طول میکشه تا بعد از امضا پول رو واریز کنن؟

          1. سلام مربوط به سایت ما نمیشه ما فقط سایت ثبت نام وام ازدواجیم از بازرسی بانکتون بپرسین

          1. سلام من وشوهرم با هم اقدام کردیم ولی من بعد چندماه لغو زدم ایا برای شوهرم اگه همه چی اوکی شد وخواست بره برای امضای وام خودش به منم نیاز دارد

        1. سلام پیام تعیین شعبه بانک مهر کی میاد معمولا چقد طول میکشه اوضاعمون خیلی نابسامه همه چشمو دلمون به همین وامه س

          1. سلام تعیین شعبه اصلا تایم مشخصی نداره معمولا ۱ تا ۴۵ روز کاری هستش اما هر بانک به نسبت متقاضیان و بودجه ای که بانک داره ممکنه این روند طولانی تر بشه

      2. سلام وقت بخیر ببخشید بنده برای وام ازدواج اقدام کردم کلیه مدارک توسط بانک تایید شد و هنگام واریز مبلغ گفتن که باید حکم رشد خانمت که ۱۷ سالشه بیاری . باتوجه به اینکه گرفتن حکم رشد طول میکشه راه دیگه ای نداره مثل اجازه قیم و … که بتونیم وام رو بگیریم ممنون میشم راهنماییم کنید

      3. سلام من یه سوال داشتم اگه هنگام ثبت نام من سنم ۲۲ سال باشه و چند ماه بعد جواب ثبت نامم بیاد بانک و من سنم ۲۳ شده باشه باز هم وام من ۱۵۰ میلونیه یا نه ۱۲۰ میشه

          1. سلام من متولد ۱۳۷۹/۰۸/۰۹هستم و تاریخ عقدم ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ هست، تاریخ عقدم مال قبل از تموم شدن ۲۳ سالگیم هست و ۹ آبان ۲۳ تموم و وارد ۲۴ میشم، وام ۱۸۰ تعلق میگیره بهم یا ۲۲۰؟

      4. سلام
        داخل فرم ثبت نام شماره همراه اشتباه درج شده یه شماره کم نوشته شده ایا مشکلی پیش میاد
        با توجه به گذشت ۸ماه از ثبت نام

      5. سلام
        با اقرار نامه مسجد یا همون نکاحنامه میشه ثبتنام کنم ؟
        چون بنده رفتم داخل سایت میگفت ازدواج شما ثبت نشده ، برای ثبتش باید کجا برم ؟ و چیکار کنم ؟

        1. سلام برای دریافت وام ازدواج آیا مراجعه حضوری ضامن الزامی است؟
          چون وام ازدواج من یکی از شعبه های بانک صادرات هستش و در سایت شمس تمامی مدارک و اطلاعات متقاضی و ضامن را وارد کرده ام ، اما میخوام بدونم باز به حضور ضامن نیاز هست؟
          ممنون میشم جواب بدین

      6. سلام
        اقرار نامه مسجد یا همون نکاحنامه رو دارم .
        اقدام به ثبت کردم اما پیغام داد که ازدواج شما ثبت نشده است.
        برای ثبت باید چیکار کنم ؟
        البته قبل گزینه‌ سایر رو داشت ، اما الآن نیست .
        باید چیکار کنم ‌؟

      7. سلام و عرض ادب من ۵ماه پیش تو بانک مسکن ثبت نام برای وام کردم تاییدم شد اما تا ۵ماه خبری نشدی منصرف شدم بانک عوض کردم الان بازم دوماهه شده هیچگونه پیامکی دریافت نکردم دلیلش چیه چرا اینجوریه

        1. سلام.من اوایل فروردین ثبت نام کردم بانک مسکن اماهنوزتعیین شعبه نشدم تاامروزکه۲۴خرداده.واقعااعصابم بهم ریخته.آخه انقددیرتعیین شعبه شدن چه فایده داره.بااین اوضاع گرونی.دیگه ۱۲۰نمیشه چیزی خرید??

          1. سلام‌منم ۲ماه برای بانک رفاه ثبت نام کروم ولی هنوز برام پیامگ نیامده معمولا بانک رفاه چقد طول میکشه ک تعین شعبه بشه و پیامک برامون بیاد

          1. سلام ما اگ قبل عید عقد کنیم میتونیم بعد عید وام ازدواج ک مبلغش بیشتره بگیریم یا همین وامی ک امسال هس ینی ۱۸۰ میگیریم؟

      8. مسعود رهدار

        سلام من کل اقداماتو تو سایت انجام دادم الان بیش از یک ماه گذشته و با کد پیگیری مشاهده وضیت کردم نوشته اطلاعات توسط ثبت احوال تایید و منتظر تأیین شعبه میباشد میخواسم بدونم چقد زمان میبره تا تایین شعبه بشه الان یک ماه گذشته ولی پیام نیومده

      9. سلام من الان دوماه هست ثبت نام کردم اما اسمم برای معرفی ب بانک در نیومده بانک انتخابی هم کشاورزی بوده ایا ثبت نام لغو کنم دوباره انجام بدم یا بازم منتظر بمونم

      10. سلام من سال ۹۴ازدواج کردم بعد وامو درست کردم ضامن گیرنیاوردم الان ب وام نیازدارم چی میشه تکلیف این وامم دیگ نمیتکنم زندش کنم؟خودمم زیر۲۰ازدواج کردم و الانم ۲۴سالمه

        1. سلام بنده بعد از دریافت پیامک کد رهگیری که مدت ۱۰ روز مهلت مراجعه دادن به بانک مربوطه مراجع کردم اما تشکیل پرونده نکردن گفتن بعد سه ماه باید بیای دلیل چیه

      11. سلام ببخشید چندروز بعدعقدمیتونیم واس وام درخواست بدیم و اینک حدودا چقدر زمان میبره
        واینک من ۲۶ مهر میرم تو۲۳ سال چقدر بهم تعلق میگیره اگ امسال ازدواج کنم

        1. سلام بعد از ثبت ازدواجتون میتونید ثبت نام کنید زمانش هم نمیشه دقیق گفت و بستگی داره به بودجه و متقاضیان بانکتون
          برای خانومها اگر زمان عقد سنشون زیر ۲۳ سال باشه ۱۵۰ و اگر بالای ۲۳ باشه ۱۲۰ میلیون تعلق میگیره

      12. سلام
        من میخوام از همسرم جدا بشم(عقد کردیم)، حالا اون میخواد بره درخواست وام ازدواج بده، بدون من هم میتونه این کار رو بکنه؟ اونوقت من نمیخوام وام رو اگه اون بگیره برای بعدها دیگه فرصت وام ازدواج من از بین میره؟

        1. سلام تا زمانی که جدا نشدید میتونن وامشون رو بگیرن و این ربطی به وام ازدواج شما نداره وام ازدواج هر شخص جداس و این طور نیست که فرصت شما از بین بره

      13. سلام ادمین جان من اگه بخام ۱۴۰۱ اخر سال با سن ۲۴ سال عقد بکنم و ثبت نام بکنم وام ۱۴۰۲ که ۲۴ سال احتمالا بیشتره به من تعلق میگیره؟؟
        باید وایسم سال بعد ثبت نام‌بکنم یا همین امسال ثبت نام بکنم ممنون میشم بگید لطفا

        1. سلام مبلغ وام براساس سن شما در زمان عقد تعیین میشه نه زمانی که میخواید وام بگیرید و اینکه اگر میخواید شامل افزایش مبلغ در سال جدید باشید توی سال ۱۴۰۲ ثبت نام کنید

      14. سلام وقتتون بخیر
        من دوبار بانک عوض کردم میخواستم ببینم چندبار میشه حذف کرد و مجدد ثبت نام کرد؟

      15. سلام خسته نباشید وقت بخیر اگر امسال عقد کنیم تحصیلات سال بعدی یعنی افزایش وام سال بعد هم شامل ما می‌شود

      16. سلام من ثبت نام کردم بعد نرفتم شعبه که حذف بشه بعد الان ثبت نام میخوام کنم هی میزنه چند ثانیه بعد امتحان کنید چرا؟

      17. سلام وقت بخیر، کسی که سال ۹۳ ازدواج کرده و ۲سال بعد جدا شده و وام ازدواج هم نگرفته، و الان مجددا ازدواج کرده میتونه این وام رو بگیره؟

      18. سلام ایا تعیین شعبه از طرف همان بانک که برای وام انتخاب کردید میشود یا نه از بانک های مرکزی لطفا جواب بدهید

          1. سلام وقتتون بخیر من میخوام برای باجت بانک تجارت ثبت‌نام کنم آیا سایت شما میتونه ثبت‌نام کنه و اینکه چقدر طول میکشه ثبت‌نام کنید چون خودم یکبار ثبت‌نام کردم برای غیرحضوری ولی منو برای بانک تعیین شعبه کرد

          2. سلام، بله، ما می توانیم فرآیند ثبت نام را برای شما انجام دهیم. برای ثبت نام وام ازدواج از طریق سایت کندو می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

      19. سلام بنده سال ۸۳ ازدواج کردم و واممو دریافت نکردم.بناب دلایلی باهمسرم جدا شدم .ومجددن عقد کردیم امسال.آیا وام تعلق میگیره

        1. سلام من سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردم اما اذیت کردن وام رو ندادن گفتن ۱۴۰۱ میدیم،الان باز رفتم بانک میگه دوباره از اول باید ثبت نام کنید?ایا درسته؟

        1. سلام هر بانکی متفاوته اگر منظورتون تعیین شعبه و ضامنشون هست باید از خودشون بپرسین

    1. من یکبار در بانک ایران زمین ثبت نام کردم و مراجعه نکردم ؛ الان دوباره تو همون بانک ثبت نام کردم و برام نوشته در انتظار باز شدن بانک! آیا باید حتما بانکمو عوض میکردم اینکه همون بانکه مشکلی نداره ؟ و اینکه نوشته در انتظار باز شدن بانک یعنی چی ؟ کی درست میشه ؟

      1. سلام ایرادی نداره همون بانکو زدید
        ینی باید منتظر باشید اون بانک روی سایت بالا بیاد که بشه ثبت نام انجام داد.

      2. سلام من سال ۸۷ ازدواج کردم و سند ازدواجم انگار ثبت نهایی نشده بود آیا بعد انجام مراحل ثبت نهایی می تونم در این سال ۱۴۰۱ وام ازدواج بگیرم با تشکر

    2. سلام وقت بخیر موقع ثبت‌نام وام ازدواج بنده چون همسرم جدا شدن قبلا موقعی که کد ملی همسرم وارد میکنم مینویسه اشتباه کد ملی
      چیکار باید بکنم ؟؟

          1. سلام ایا میشه پس از دوبار حذف شدن از تطریق بانکی که تعیین شعبه شدیم ویرایش بشیم و بانک دیگری ثبت نام کنیم

          1. سلام بانک ها بر اساس بوجه ای که دارن باز میشن تایم و تاریخ مشخصی هم ندارن برای اطلاعات بیشتر میتونید با شماره ی ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۴۹ تماس بگیرید

          1. سلام
            کارت ملی و شناسنامه ی خودم دست خودمه و جای دیگه هستم .پیامک از بانک برام اومده برای اخذ وام.
            شوهرم می‌تونه خودش بره وام رو بگیره یا لازمه خودم هم باشم؟

    3. من یک ماه است که برای وام ازدواج در بانک کشاورزی ثبت نام کردم ولی تا حالا پیام تعیین شعبه برام نیامده چکار باید بکنم چون می خواهیم زودتر ازدواج کنیم و برای ماه عسل بریم مشهد

    4. سلام، متاسفانه بانک صادرات میگه محدودیت سنی هست، الان وام تعیین شعبه شده اما قبول نمیکنن

    5. سلام بعد انجام مراحل فرابانک و آپلود کردن مدارک خودم و ضامنم در سایت این پیام اومده،
      مشتري گرامي؛درخواست تسهيلات شماره … به دليل عدم امکان اخذ اطلاعات اعتباري پذيرش نشد. لطفا نسبت به اصلاح آن در سامانه بانکداري اينترنتي اقدام فرماييد. فرابانک ملت.(۱۵۵۶ يا ۰۲۱۸۲۴۸۸ کليد ۴)

    6. سلام من۲ماه فقط عقد بودم و وام ازدواجمو گرفتم بعدجداشدیم الان شناسنامه موعوض کردم واسم طرفو پاک کردن برام اگه اسم خودمو تو شناسنامه م تغییربدم بازم میتونم واسه ازدواج‌ بعدیم وام بگیرم؟

    7. سلام ضامن ندارم و واقعا یه وام ازدواج احتیاج دارم ایا با مراجعه به بازرسی بانک میشه کاری کرد ک بدون ضامن وام بدن….

      1. سلام اگر شرایط دریافت وام رو داشته باشید و تا الان موفق به دریافت نشده باشید محدودیتی برای ثبت نام نداره

    8. سلام اگه من سال ۱۴۰۲/۱۰خودما محظری کنم وام سال بعد بگیرم یعنی ۱۴۰۳ مبلغ وام ب نرخ سال ۱۴۰۲ یا ۱۴۰۳

      1. سلام شما میتونید ثبت نام کنید در سال ۱۴۰۲ و با اپراتور ها ما صحبت کنید که شما رو بندازیم سال ۱۴۰۳ ثبت نام بکنیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا