ارتباط با تنها مرکز پشتیبانی وام ازدواج و فرزند اوری :
02191090049
از ساعت 8 صبح تا 8 شب پاسخ گوی تمامی سوالات شما هستیم

سید فضلی سرپرست صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد گفته است: دانشجویان در دانشگاه آزاد می‌توانند تا سقف ۲۰ ملیون تومان تسهیلات ازدواج دانشجویی از بانک رسالت دریافت کنند. دانشجویانی که در حین تحصیل ازدواج کنند می توانند علاوه بر تسهیلات ازدواج بانک مرکزی تسهیلات ازدواج دانشگاه آزاد را نیز دریافت کنند، زوج های دانشجو می‌توانند برای دریافت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی در سامانه بانک مرکزی و رسالت ثبت‌ نام کنند.به گفته وی، براساس تفاهم‌نامه‌ دانشگاه آزاد و بانک مرکزی مراحل پرداخت این تسهیلات انجام شده است و به سرعت پرداخت می‌شود.
این وام هیچ‌گونه ارتباطی به تسهیلات ازدواج بانک مرکزی ندارد و دانشجویان علاوه بر امکان دریافت تسهیلات ازدواج از بانک مرکزی می‌توانند از تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت نیز بهره‌مندشوند.
در صورتی که زوجین هر دو دانشجوی دانشگاه آزاد باشند این وام به ازای هر دانشجو قابل پرداخت است یعنی هر نفر۲۰ میلیون تومان.
تسهیلات مذکور صرفا یک بار در طول دوران تحصیل  به دانشجو اختصاص می‌یابد و دانشجویان متقاضی این تسهیلات می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه ساجد به نشانی Sajed.iau.ir ثبت کنند.
همچنین تخفیف ۱۰۰ درصدی شهریه برای ترم جاری دانشجویان دوره‌های کاردانی و کارشناسی که در حین تحصیل ازدواج کنند، در نظر گرفته شده است.

* نکاتی در خصوص وام ازدواج دانشجویی

شرایط وام ازدواج دانشجویی به شرح ذیل است:
۱- تاریخ عقد اول فروردین سال ۱۴۰۰

۲- فقط ازدواج اول- درصورتی که زوجین هر دو دانشجو باشند، در صورت درخواست و ثبت‌نام، مبلغ وام‌به هر دو تعلق می‌گیرد.

۳- مبلغ وام ۲۰ ملیون تومان با کارمزد ۲درصدو بازپرداخت ۳۶ ماهه( شروع اقساط بعد از دریافت وام)

۴- ثبت درخواست از طریق سامانه ساجد و انتخاب بانک رسالت

۵- آپلود مدارک خواسته شده در سامانه ساجد و انتخاب بانک رسالت صفحه اول عقد نامه،صفحه اول  و دوم شناسنامه و کارت ملی

۶-مراجعه به صندوق رفاه محل تحصیل برای تائیداصل مدارک

۷-بعد از تائید واحد سازمان، وقتی درسامانه ساجد درخواست شما به حالت «مصوبه واحد صادر شده-مصوبه سازمان صادر شد» تغییر کرد، بعد از۱۰ روز به بانک رسالت مراجعه کنند.

۸-اگر حساب بانکی در بانک قرض الحسنه رسالت نظری بهتر است قبل از مراجعه نسبت افتتاح حساب در بانک فوق اقدام کنند.(افتتاح حساب اینترنتی است)

*مراحل ثبت نام دانشگاه جهت اخذ وام ازدواج:

. ورود به سامانه ساجد بخش ازدواج دانشجویی و تایید شرایط توسط وام توسط متقاضی.

۲. انتخاب گزینه تسهیلات ازدواج دانشجویی و ثبت درخواست.

۳. آپلود مدارک ازدواج در سامانه ساجد و ثبت نهایی

۴. برای تایید نهایی درخواست تسهیلات دانشجویی باید اصل مدارک ثبت شده در سامانه ساجد را در جهت رویت به صندوق رفاه محل تحصیل خود ارائه دهند.

۵.با توجه به اینکه تایید نهایی الکترونیکی به بانک از طریق مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری ارسال می‌شود، نیاز به معرفی نامه کتبی نیست.

۶‌.ارائه سفته به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال بنابه شرایط بانک رسالت، به راهبران بانک مذکور هر شهر یا استان که قبلا تعین شده‌اند.

۷. پس از انجام این مراحل، تسهیلات به حساب دانشجویان متقاضی واریز می‌شود.

 

ارتباط با تنها مرکز پشتیبانی وام ازدواج و فرزند اوری :
02191090049
از ساعت 8 صبح تا 8 شب پاسخ گوی تمامی سوالات شما هستیم