وام ازدواج یک راه آسان برای جوانان برای شروع زندگی مشترک آنها است. وام ازدواج با سود کم و اقساط نسبتا پایین باعث تحول در شروع زندگی جوانان میشود. و وام ازدواج زمانی دریافت میشود که عقد کرده باشید

وام ازدواج مختص ازدواج اول نیست!

از آنجایی که برای گرفتن وام ازدواج هر فرد فقط یک بار می تواند از تسهیلات وام ازدواج استفاده کند و گرفتن این وام ربطی به آن ندارد که در ازدواج چندم به گرفتن آن اقدام می کند. اما در بعضی شرایط یعنی ازدواج اول آنها از سال ۸۷ به قبل باشد میتواند برای گرفتن وام اقدام کند.لازم به ذکر است شرایط وام ازدواج برای افرادی که ازدواج مجدد آنها است، به شرح زیر میباشد:

در ازدواج قبلی به هیچ وجه وام دریافت نکرده باشد.
از آنجایی که سامانه اینترنتی این وام در سال ۱۳۸۸ برای اولین بار به کار گرفته شد ،بنابراین مدارک الکترونیکی مربوط به سال های قبل از آن در دسترس نیستند. در نتیجه اگر ازدواج سابق شما به سال های قبل از ۱۳۸۷ برگردد و ازدواج جدید شما از سال ۹۷ به بعد باشد، می توانید با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام وام ازدواج دوم خود به بانک های مربوطه مراجعه نمایید.

آیا موارد استثنا نیز برای دریافت آن در دفعات بعدی وجود دارد؟!

یکبار به شما تعلق می گیرد. اما اگر نکاح قبلی شما پیش از سال ۱۳۸۷ بوده باشد. می توانیم به شما نوید دهیم که استثنائا می توانید برای بار دوم نیز آن را دریافت نمایید. اما این تفاوت چطور ممکن است؟! در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم از آنجایی که سامانه اینترنتی وام ازدواج در سال ۱۳۸۸ برای اولین بار به کار گرفته شد.

بنابراین طبیعی است که مدارک الکترونیکی مربوط به سال های قبل از آن در دسترس نباشد. در نتیجه اگر ازدواج سابق شما به سال های قبل از ۱۳۸۷ برگردد. می توانید با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام وام ازدواج دوم خود به بانک های مربوطه مراجعه نمایید. مسلما می دانید که چنین امکانی برای ازدواج های ثبت شده بعد از سال ۱۳۸۷ دیگر ممکن نیست.

اما در این میان یک سوال مهم وجود دارد؟ نرخ وامی که قبلا تعلق می گرفت با اکنون تفاوت دارد؟ در این شرایط آیا فرد می تواند مبلغ مابه التفاوت آن دو را در ازدواج دوم خود دریافت نماید؟! مطمئنا پاسخ این سوال منفیست

ثبت نام وام ازدواج 1403

ارتباط با تنها مرکز پشتیبانی وام ازدواج و فرزند اوری :
02191090049
از ساعت 8 صبح تا 8 شب پاسخ گوی تمامی سوالات شما هستیم

اینستاگرام کندو