مدیراداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد:‌ از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ جمعا ۱۶۲.۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و تسهیلات ودیعه مسکن به یک میلیون و ۳۶۶ هزار متقاضیان پرداخت شده است که وام ازدواج ۱۱۴ درصد و وام فرزندآوری ۴۰ درصد رشد داشته است.

مهدی صحابی گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبان ماه امسال جمعا ۵۵۰ هزارمتقاضی تسهیلات ازدواج مبلغ ۱۱۲.۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی معادل ۲۷ درصد داشته است.

وی میزان تحقق تکلیف تعیین شده برای شبکه بانکی در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج در هشت ماهه امسال را ۱۱۴ درصد اعلام کرد و افزود:‌ کل تکلیف شبکه بانکی برای پرداخت تسهیلات ازدواج درسال جاری ۱۴۴ هزار میلیارد تومان است و شبکه بانکی در ۹ ماهه امسال باید ۹۷.۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌کرد که با تلاش شبکه بانکی و پیگیری های مستمر بانک مرکزی تاکنون ۱۱۲.۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در این بخش به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی میزان پرداخت تسهیلات فرزند آوری در هشت ماهه امسال را هم ۳۰.۵ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این تسهیلات به ۴۹۱ هزار متقاضی پرداخت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی معادل ۴۰ درصد داشته است.

بنا بر اعلام بانک مرکزی صحابی میزان پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در این مدت را ۱۹.۱ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: طی هشت ماهه امسال تعداد ۳۶۹ هزار متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام به تشکیل پرونده کردند که ۳۲۵ هزار نفر موفق به دریافت این تسهیلات شده اند.

ثبت نام وام ازدواج

ارتباط با تنها مرکز پشتیبانی وام ازدواج و فرزند اوری :
02191090049
از ساعت 8 صبح تا 8 شب پاسخ گوی تمامی سوالات شما هستیم

اینستاگرام کندو