مشکلات مالی، اولین و بزرگ‌ترین مانع ازدواج در کشور است. بسیاری از زوج‌ها برای آغاز فصل مشترک از زندگی نیازمند سرمایه هستند، ولی تاخیر در پرداخت وام ازدواج مشکلات بسیاری را برای آن‌ها به وجود آورده است.

تسهیلات ویژه برای ازدواج گرچه در قدم اول برای افزایش آمار ازدواج در بین جوانان لازم و ضروری است، ولی گذراندن هفت خان رستم، تأخیر در اعطای آن و دشواری‌های دریافت وام باعث شده تا جوانان بسیاری در صف انتظار معطل باشند.

حمید صفایی‌نیکو، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی  در خصوص آخرین وضعیت پرداخت وام‌های ازدواج و فرزندآوری اظهار کرد: از ابتدای امسال تعداد ۴۶هزار و ۱۰۵ نفر برای تسهیلات وام ازدواج ثبت‌نام کرده که از این تعداد بیش از ۳۰ هزار و ۸۶۶ نفر این وام را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: همچنین تعداد ۶۰ هزار و ۱۶ نفر برای تسهیلات فرزندآوری ثبت نام کرده‌اند که این وام نیز به بیش از ۳۵هزار و ۱۳نفر پرداخت شده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی در خصوص تعداد افراد در نوبت تخصیص تسهیلات ازدواج و فرزندآوری ادامه داد: علیرغم محدودیت‌ها و تکالیف بسیار زیاد، شبکه بانکی خراسان رضوی از ابتدای سال تاکنون بیش از بودجه تخصصی به این نوع وام را پرداخت کرده و در حال حاضر در استان تعداد اندکی در نوبت ارجاع هستند

ثبت نام وام ازدواج

ارتباط با تنها مرکز پشتیبانی وام ازدواج و فرزند اوری :
02191090049
از ساعت 8 صبح تا 8 شب پاسخ گوی تمامی سوالات شما هستیم

اینستاگرام کندو