مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، وزارت ورزش و جوانان گفت: پرداخت تسهیلات وام ازدواج به جوانان سیستان و بلوچستان در رتبه بسیار پایینی قرار دارد و مهم ترین دلیل آن عدم اجرای دقیق ابلاغیه بانک مرکزی، توسط بانک های سطح استان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین متقی فر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان سیستان و بلوچستان با محوریت ازدواج و تعالی خانواده در محل استانداری اظهار کرد: پروژه پژوهشی در حوزه آسیب شناسی ازدواج و طلاق با در نظر گرفتن فرهنگ غنی استان با هزینه وزارت ورزش و جوانان در سطح ملی به میزبانی استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به اهمیت ستادهای ساماندهی امور جوانان، افزود: ستاد ساماندهی بهترین مکان برای پیگیری مسائل جوانان در حوزه‌های ازدواج و اشتغال می‌باشد که باید با جدیت پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: ستاد ساماندهی سیستان و بلوچستان بسیار پویا و با استقبال خوب مدیران و فرمانداران به صورت وبینار برگزار شد که با اجرای مصوبات این ستاد اتفاقات مثبتی برای حوزه جوانان رخ خواهد داد.

این مسئول تاکید کرد: پرداخت تسهیلات وام ازدواج به جوانان سیستان و بلوچستان در رتبه بسیار پایینی قرار دارد و مهم ترین دلیل آن عدم اجرای دقیق ابلاغیه بانک مرکزی، توسط بانک های سطح استان می باشد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، وزارت ورزش و جوانان، گفت: استان سیستان و بلوچستان جوان‌ترین استان کشور می‌باشد و باید مشوقات فرزندآوری و جمعیت شامل حال استان شود که در برخی از شهرستان‌ها راه‌اندازی شده است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین متقی فر همچنین یادآور شد: در جلسه ستاد ساماندهی با حضور معاون استاندار مصوب شد که برای حل مشکلات پرداخت تسهیلات وام ازدواج، مسکن و فرزندآوری، نشست تخصصی با حضور مدیران عامل بانک ها در سطح کلان برگزار شود.

ثبت نام وام ازدواج

ارتباط با تنها مرکز پشتیبانی وام ازدواج و فرزند اوری :
02191090049
از ساعت 8 صبح تا 8 شب پاسخ گوی تمامی سوالات شما هستیم

اینستاگرام کندو