تازه‌ترین مطالب…
آموزش حذف ثبت نام قبلی وام ازدواج از طریق سایت

آموزش حذف ثبت نام وام ازدواج از طریق سایت

63 دیدگاه

 4 مرداد , 1403

حذف ثبت‌نام قبلی وام ازدواج از طریق سایت یکی از موضوعات مهمی است که ممکن است بسیاری از متقاضیان با آن مواجه شوند. این فرآیند می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله اشتباه در اطلاعات وارد شده، اطلاع از شرایط ضامن و یا شرایط پرداخت، تغییر شرایط شخصی یا نیاز به اصلاح درخواست قبلی، ضروری باشد. در سال‌های اخیر، بانک‌ها و موسسات مالی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و اینترنت، امکان انجام این گونه تغییرات و حذف درخواست‌های قبلی را به صورت آنلاین فراهم کرده‌اند. این اقدام نه تنها باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های متقاضیان می‌شود، بلکه دقت و کارآمدی سیستم‌های مالی را نیز افزایش می‌دهد. در این مطلب، به آموزش حذف ثبت نام قبلی وام ازدواج از طریق سایت مربوطه خواهیم پرداخت تا متقاضیان بتوانند به سادگی و با اطمینان این فرآیند را انجام دهند.

چطور ثبت نام وام ازدواج را حذف کنیم؟

قبل از اینکه اقدام به حذف ثبت نام وام ازدواج خود کنید باید بدانید فقط در صورتی میتوانید بانک انتخابی خود را از طریق سایت حذف کنید که ، تعیین شعبه نشده باشید (  پیامک به بانک مراجعه نمایید برای شما ارسال نشده باشد ). اگر پیامک مراجعه به شعبه‌ی بانک برای شما ارسال شده است یعنی شما تعیین شعبه شده‌اید و دیگر نمی‌توانید به صورت آن لاین ثبت نام خود را حذف کنید. در این صورت برای حذف ثبت نام خود، باید با در دست داشتن مدارک شناسایی خود، به همان شعبه‌ی تعیین شده مراجعه کنید (به صورت حضوری). شعبه‌ی بانک با دریافت درخواست حضوری شما ثبت نام قبلی را حذف خواهد کرد؛ و بعد از آن شما می‌توانید دوباره به سامانه‌ی وام ازدواج مراجعه و برای ثبت نام مجدد اقدام کنید.

برای  حذف ثبت نام در سایت فقط کافی است به ادرس ve.cbi.ir مراجعه نمایید و بر روی لینک « حذف ثبت نام» کلیک کنید. این لینک را می توانید به راحتی در ستون زرد رنگ سمت راست سامانه تسهیلات ازدواج بانک مرکزی مشاهده کنید.

بعد از کلیک بر روی لینک، به صفحه ی دوم هدایت خواهید شد، در این صفحه نیز باید شماره ی ملی، کد رهگیری ثبت نام وام ازدواج و شماره ی تلفن همراه تان را وارد کنید. و در نهایت کد امنیتی و بر روی کلید ادامه کلیک کنید.

توجه!توجه!:
قبلاً در سامانه وام ازدواج بانک مرکزی ایران، کاربران می‌توانستند هر تعداد بار که می‌خواستند، ثبت‌نام خود را حذف کنند و دوباره ثبت‌نام کنند. این امکان به کاربران اجازه می‌داد تا بدون هیچ‌گونه محدودیتی اطلاعات خود را از سامانه حذف کرده و مجدداً ثبت‌نام کنند.

با توجه به تغییرات و به‌روزرسانی‌های اخیر در این سامانه، محدودیت‌هایی در تعداد دفعات حذف ثبت‌نام قرار داده شده است. این محدودیت‌ها به شرح زیر است:

  1. کاربران تنها می‌توانند تا دو مرتبه اقدام به حذف اطلاعات ثبت‌نامی خود نمایند. این به معنای آن است که هر کاربر حداکثر دو بار امکان حذف اطلاعات خود از سامانه را دارد.
  2. پس از دو بار حذف اطلاعات، کاربر دیگر قادر به حذف اطلاعات ثبت‌نامی خود نخواهد بود و باید با همان اطلاعات اولیه ادامه دهد.

با توجه به شرایط جدید سامانه وام ازدواج بانک مرکزی، به کاربران توصیه می‌شود که در انتخاب بانک خود دقت کافی را داشته باشند. زیرا تغییر بانک فقط دو مرتبه امکان‌پذیر است. این محدودیت به منظور افزایش دقت و کنترل بیشتر بر فرآیند ثبت‌نام و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی اعمال شده است. بنابراین، قبل از انتخاب بانک، تمامی جوانب را به دقت بررسی کرده و سپس تصمیم‌گیری نمایید.

در این مرحله کد امنیتی  6 رقمی به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد.

بعد از دریافت کد، آن را در کادر مربوطه وارد کنید، دقت داشته باشید کد ارسالی تنها 10 دقیقه اعتبار دارد.

بعد از این مرحله ثبت نام شما با موفقیت حذف خواهد شد.

اگر کد رهگیری خود را گم یا فراموش کرده اید، می توانید به صفحه ی پیگیری وام ازدواج و راهنمای بازیابی کد رهگیری مراجعه کنید، ما در این صفحه نحوه ی بازیابی کد رهگیری را به شما آموزش داده‌ایم.

آیا پس از حذف می توانم دوباره برای وام ازدواج ثبت نام کنم؟

پاسخ: با توجه به تغییرات اخیر در سامانه وام ازدواج بانک مرکزی، بله، شما می‌توانید پس از حذف اطلاعات ثبت‌نامی خود، دوباره برای وام ازدواج ثبت‌نام کنید. اما توجه داشته باشید که این امکان دارای محدودیت‌ است. بر اساس به‌روزرسانی‌های جدید سامانه، شما تنها دو مرتبه می‌توانید اطلاعات ثبت‌نامی خود را حذف کنید.

بنابراین:

  1. اگر برای اولین بار اطلاعات خود را حذف کرده‌اید، می‌توانید دوباره ثبت‌نام کنید.
  2. اگر برای دومین بار اطلاعات خود را حذف کرده‌اید، باز هم می‌توانید ثبت‌نام کنید.
  3. اما پس از دومین بار حذف اطلاعات، دیگر امکان حذف و ثبت‌نام مجدد را نخواهید داشت.

آیا اگر کسی کد رهگیری وام ازدواج من را داشته باشد می تواند ثبت نام من را حذف کند؟

پاسخ: خیر، چرا که پس از دکمه ادامه … و درخواست حذف یک کد تایید به شماره همراه شما پیامک می شود و اگر کسی آن کد را نداشته باشد نمی تواند ثبت نام شما را حذف کند.

اگر در این زمینه و یا موضوعات مرتبط با آن سوال یا ابهامی دارید، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه‌ی سوالات وام ازدواج مراجعه کنید.

دیدگاه ها

63 در مورد “آموزش حذف ثبت نام وام ازدواج از طریق سایت”

  1. سلام من هنوز تعیین شعبه نشدم
    میخواستم بدونم اگه حذف بانک بزنم چقدر طول میکشه دوباره ثبت تام کنم من نیاز فوری به وام دارم اگه میشه راهنمایی کتید ممنونم

  2. سلام من رفتم بانک تکمیل مدارک کردم ولی الان میگن خارج از استان وام نمیدیم من چطوری لغو کنم از سایت میزنم نمیاره

    1. پشتیبان کندو بلاگ

      سلام با رفتن در بانک مورد نظر و حذف ثبت نام و راه حل دوم تمام شدن زمان تعیین شعبه میتوند لغو کنید

      1. سلام وقتتون بخیر من امروز ثبت نام انجام دادم و منصرف شدم از انتخابم و هنوز تعیین شعبه انجام نشده هرچقدر سعی میکنم سامانه خطا میده نمیتونم حذف کنم چه کاری باید انجام بدم که بتونم حذفش کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

  3. سلام من ثبت نام وام ازدواج انجام دادم تعیین شعبه شدم پیگیری نکردم تاریخش هم گذشته نمی تونم ثبت نام کنم می‌نویسه شما قبلاً ثبت نام انجام دادید

  4. اسماعیل کاظم زاده

    سلام.من ۱۰ماه پیش وام ازدواج ثبت نام کردم هنوز تعیین شعبه نشدم. میخواستم بدونم اگه بخوام وام جدید که سال ۱۴۰۲میدن بگیرم باید ثبت نام قبلی لغو کنم ؟ یا همون ثبت نام قبلی بمونه ؟

    1. سلام هنوز قانون سال اینده در این خصوص مشخص نیس ممکنه با همون ثبت نام قبلیتون مبلغ جدید رو بهتون بدن ممکن هم هست بر اساس مبلغ همین سال وامتون رو بدن

  5. سلام من برا وام ازدواج ثبت نام کردم معرفی به شعبه شدم ولی پیگیری نکردم رفتم کافینت گفتند که حذف شده ایا دوباره میشود ثبت نام کرد

          1. سلام میخواستم ثبت نام وام ازدواج رو حذف کنم میزنه در حذف ثبت نام به مشکل برخوردید مجددا سعی کنید؟ چرا چندین بار امتحان کردم نشد…،؟!

          2. سلام، لطفا مجددا اقدام کنید و دقت کنید که طبق قاون جدید شما فقط دو بار می توانید ثبت نام تون رو حذف کنید

  6. سلام ایا ثبت نام رو میشه بدون کد رهگیری هم حذف کرد؟و ایا بعد از هر ویرایش اطلاعات کد رهگیری تغییر میکنه؟سوال من انگار حذف شده؟

      1. سلام وقت به خیر من تاریخ ۱۳۷۲عقد کردیم به صورت صیغه ای ولی ازدواج تو‌دفترخانه ۱۴۰۳هستش آیا میتونم وام ازدواج بگیرم با تشکر

  7. سلام وقت بخیر
    من بانک آینده ثبت نام کردم و تایید شعبه شدم اما زمانی که به بانک مراجعه کردم گفتند کسانی وام ازدواجشون بیشتر از ۱۲۰ میلیون (یعنی جانباز و ایثارگر)هستش پرداخت نمی‌کنیم.
    الان باید برم بانک برای حذف وام ؟ در صورتی که حذف کنم یک ماه اجازه ثبت نام مجدد ندارم؟

    1. سلام بله ثبت نامتون رو باید از بانک حذف کنید و بلافاصله بعد از حذف میتونید دوباره ثبت نام کنید

  8. سلام وقتتون بخیر من اشتباهی تو سایت کندو ثبت نام ازدواج کردم اگر امکانش هست پول من پس بدین من نفهمیدم واقعا

    1. سلام سایت کندو بازگشت وجه نداره این توی قوانین و مقررات سایت هم ذکر شده ولی میتونید یک فرد دیگه رو جایگزین کنید

  9. سلام
    اگه تعیین شعبه شده باشی و تاریخی که برات مشخص کردن بگذره چی میشه؟ کلا دیگه نمیتونی وام بگیری؟ یا برا انصرافش باید چیکار کنم؟

    ممنون میشم توضیح بدین

  10. سلام من وام ازدواج ثبت نام کردم یه نامردی لج کرده زده بانک دیگه الانم برا حذف میگه از بس از اون شماره استفادع کرده مسدود شده
    چیکار کنم الان این مسدودی تا چند. روزه راهی دیگه ای برا حذفش هست؟؟
    لطفا بگین

  11. سلام من سال۹۴جداشدم تو سامانه ثبت نام کردم ولی تو بانک پیگیری نکردم و وام نگرفتم ایا اسمم رفته جز لیست انصراف؟ایا میتونم براازدواج دومم وتم بگیرم

    1. سلام چون وامتونو در ازواج قبلی دریافت نکردید میتونید مجدد ثبت نام کنید برای ازدواج دوم

  12. سلام من سال ۸۸اردواج کردم و برای ثبت نام وام ازدواج اقدام کردم.ولی شرایط جور نبود وام رو نگرفتم.ولی متاسفانه چون اطلاعات عمومی نداشتم .انصراف از وام نزدم.الان تو سال ۱۴۰۱ازدواج کردم.ولی وقتی نمی تونم وام بگیرم.ایا راه حلی داره!؟

      1. سلام من سال ۹۷وام ازدواج گرفتم بعد جداشدم
        الان بعد ۴سال تو ازدواج دوم مجدد میتونم وام بگیرم؟؟

  13. سلام . اسفند ۱۴۰۰ ثبت نام کردم و تعیین شعبه شدم و رفتم بانک برای یک ماه تمدید کردم اما هیچ مدارکی ندادم . الان چون می خواستم مبلغ وام جدید را بگیرم برای حذف ثبت نام در سایت اقدام کردم اما میگه ثبت نام شما مرحله تکمیل مدارک را گذرانده و در مرحله انعقاد می باشد و امکان حذف نمی باشد . در صورتی که من هیچ مدارکی به بانک ندادم . الان هم از یک ماه بیشتر شده که من مراجعه نکردم اما بازم از بانک حذف نشدم . لطفا راهنمایی کنید این پیامی که به من می ده یعنی چی . آیا مدارک را کسی برده تکمیل کرده که چنین پیامی می ده یا نه منظورش چیزی دیگر است. ممنون

    1. سلام به بانک مربوطه مراجعه کنید و حضوری حذفش کنید بعضی از بانک ها تا حضوری نرید خودتون حذفتون نمیکنن از توی سیستم

      1. منیژه قراخانی

        سلام وقت بخیر من وام ازدواج رو ت سایت پست بانک ثبت نام کردم اما از هر کسی ک میپرسم برای تعیین شعبه اس ام اس میاد میگن ک خیلی طول میکشه حدود ۷ یا ۸ ماه چیکار باید بکنم لطفاً راهنماییم کنید

    2. سلام . من در ازدواج اولم اقدام به دریافت وام کردم ولی در موقع تحویل مدارک کلا کنسل کردم و جدا شدم
      دوباره ازدواج کرده ام و می‌خوام برای وام ازدواج اقدام کنم ولی سایت اجازه نمیده من هیچ کد رهگیری از ثبت نام قبل ندارم چه کاری باید انجام بدهم ؟

    3. سلام وقت بخیر من دوبار بانک مهر ثبت نام کردم اما به دلیل ضامن حذف شد الان بانک سپه ثبت نام کردم آیا می‌شود بانکو تغیر بدهم مشکلی ایجاد نمیشه هنوز از بانک تعیین شعبه نشدم شنیدم سه بار ثبت نام کنم کلا دیگه وام نمیتونم بگیرم

  14. سلام . بنده اسفند ۱۴۰۰ ثبت نام کردم و تعیین شعبه هم شدم. الان چون می خواستم وام ۱۵۰ میلیونی به من تعلق بگیره برای حذف ثبت نام اقدام کردم اما در سایت می زنم که امکان حذف ثبت نام نیست مدارک شما در مرحله انعقاد قرار دارد . در صورتی که بنده هنوز هیچ مدرک و حسابی باز نکردم فقط اسفند برای یک ماه تمدید کردم که الان وقت تمدید هم تمام شده . ولی امکان حذف ثبت نام نیست. لطفا راهنمایی کنید . آیا اینکه امکان حذف ثبت نام نیست آیا کسی مدارک را برای بانک برده.

  15. سلام من رفتم بانک کارهامو انجام دادم برای همین وام ۷۰ میلیونی فقط امضای ضامن مونده ولی الان گفتن از عید به بعد وام ازدواج بیشتر شده میشه ۱۲۰ میلیون رفتم بانک که حذفش کنم گفتن نمیشه الان من میتونم کاری کنم که شامل وام ۱۲۰ میلیونی سال جدید بشم یانه چیکارکنم ؟

        1. سلام.من سال ۹۶ عقد کردم و ثبت نام برای وام ازدواج.ولی بعد از دوماه جدا شدم من و دیگه پیگیری نکردم.الان دوباره میتونم وام ازدواج بگیرم؟راهش چیه؟

          1. سلام بله اگر در ازدواج قبلی وامتونو دریافت نکردید در ازدواج مجدد میتونید دریافت کنید

  16. سلام من ثبت نام وام ازدواج کردم ضامن من نیمه دولتی چرا قبول نمی کنن فیش کسر از حقوق که داره یه راهنمای بکنید لطفن

  17. ازدواج اول بنده درسال ۸۱ بوده ووام دریافت کرده ایم لیکن قبل ازسال ۸۸ جداشدیم وامسال ازدواج دوم داشته ام.آیاوام بازهم بمن تعلق میگیردیاخیر؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا