ارتباط با تنها مرکز پشتیبانی وام ازدواج و فرزند اوری :
02191090049
از ساعت 8 صبح تا 8 شب پاسخ گوی تمامی سوالات شما هستیم

خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره موانع پیش روی متقاضیان وام ازدواج، گفت: مطابق وعده بانک مرکزی تا پایان شهریور صف دریافت وام ازدواج به صفر می‌رسد.

وزیر اقتصادی و دارایی

وزیر اقتصادی و دارایی

سید احسان خاندوزی در پاسخ به پرسشی درباره موانع و مشکلات متقاضیان وام ازدواج، افزود: در زمینه وام‌های ازدواج، بانک مرکزی به صورت متمرکز بخشنامه‌های مربوطه را ابلاغ می کند.

وی ادامه داد: مساله صف که موجب نارضایتی مردم شده، درست است و اطلاعات شبکه بانکی نیز حاکی از این است که ۳۰۰ هزار نفر در صف دریافت وام هستند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: بانک مرکزی وعده داده تا پایان شهریور این صف به صفر خواهد رسید و پیگیری بانک مرکزی در موضوع وام ازدواج قطعی است.

صف متقاضیان وام ازدواج تا پایان تابستان صفر شود

خاندوزی در پاسخ به پرسش دیگر ایرنا درباره مالیات بر عایدی سرمایه، گفت: در موضوع مالیات بر عایدی سرمایه، پس از نهایی شدن فرآیند این مصوبه (یعنی اعمال اصلاحات شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت در مجلس شورای اسلامی)، به طور رسمی ابلاغ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ باید مراحل قانونی طی شود، با توجه به تاکید رییس جمهوری بر مبارزه با سفته بازی و سوداگری در وزارت اقتصاد تلاش کردیم زیرساخت‌های ابلاغ آیین نامه‌ها و مقررات فراهم باشد تا پس از ابلاغ قانون به صورت رسمی بتوانیم در کوتاه ترین زمان اقدام کنیم.

لینک ثبت نام وام ازدواج و فرزند آوری

ارتباط با تنها مرکز پشتیبانی وام ازدواج و فرزند اوری :
02191090049
از ساعت 8 صبح تا 8 شب پاسخ گوی تمامی سوالات شما هستیم