تازه‌ترین مطالب…
وزیر کار: تغییر دهک‌ها پس از دریافت وام ازدواج را اصلاح خواهیم کرد!

وزیر کار: تغییر دهک‌ها پس از دریافت وام ازدواج را اصلاح خواهیم کرد!

بدون دیدگاه

 1403-04-21

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد تغییر دهک‌ها پس از دریافت وام ازدواج بیان کرد: “اگر کسی در کشور به دلیل اخذ وام ازدواج دهک اقتصادی‌اش تغییر کرده است، باید اطلاع دهد و ما حتماً این مشکل را اصلاح خواهیم کرد.” به گزارش مشرق، صولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: “اگر کسی در کشور به دلیل دریافت وام ازدواج دهکش تغییر کرده است، باید به ما اطلاع دهد و ما حتماً این موضوع را اصلاح خواهیم کرد.”

مرتضوی همچنین به طرح‌هایی که در مدت باقی‌مانده از عمر دولت سیزدهم به بهره‌برداری خواهند رسید، اشاره کرد و گفت: “یکی از این پروژه‌ها، پروژه پتروشیمی در عسلویه است. همچنین یک کارخانه تولید طلا در استان سیستان و بلوچستان با تولید سالانه بالغ بر ۵۰۰ کیلوگرم طلا نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.” وی افزود: “علاوه بر این، چندین سامانه و تعداد قابل توجهی پروژه کوچک نیز در حوزه‌های بهداشت و درمان، ورزش و بخش تعاون در مدت باقیمانده از عمر دولت سیزدهم به بهره‌برداری خواهند رسید.”

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سوالی درباره ادعاهایی مبنی بر انجام برخی استخدام‌ها در وزارت کار در روزهای پایانی دولت، تأکید کرد: “دولت مستقر تا آخرین لحظه‌ای که مسئولیت دارد، به مردم، مجلس و رئیس دولت پاسخگو است.” وی توضیح داد: “نامه آقای مخبر در مورد دستگاه‌های اداری است و انتصاب‌هایی که صورت گرفته در شرکت‌هایی است که تابع موسسات عمومی هستند. در مورد نامه آقای پزشکیان باید از خود ایشان سوال شود که آیا نامه‌ای که صادر کرده است مبنای حقوقی دارد یا خیر و آیا رسم و قاعده بوده و قانون اساسی چنین اجازه‌ای می‌دهد یا نه.”

بیشتر بخوانید...  مشکلات سامانه وام ازدواج؛ متقاضیان در انتظار

مرتضوی همچنین خاطرنشان کرد: “ما در حال انجام کارمان هستیم. وقتی شرکتی اکنون مجمع دارد و عضو هیأت مدیره کم دارد، باید چه کرد؟ نامه آقای مخبر ناظر به دستگاه‌های اداری است. حتی در چند دستگاه که با سرپرست اداره می‌شوند و مدت سرپرستی برخی از آنها منقضی شده است، نامه آقای مخبر را لازم‌الاطاعه دانستیم. اما شرکت‌ها تابع حاکمیت شرکتی هستند و باید قواعد و قوانین شرکت‌ها در مورد آنها رعایت شود.”
مطالب پیشنهادی:

دیدگاه ها

اسکرول به بالا