پرداخت 48درصدی وام ازدواج در گیلان، طی شش ماه نخست سال جاری

پرداخت 48 درصدی وام ازدواج در گیلان، طی شش ماه نخست سال جاری

بدون دیدگاه

 1403-07-14

به گزارش ایرنا، فیروز عزت دوست، مسئول امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، اعلام کرد که طی شش ماهه نخست سال جاری، حدود ۴۷.۸۸ درصد از متقاضیان وام ازدواج در این استان موفق به دریافت تسهیلات خود شده‌اند. عزت دوست در مصاحبه‌ای با خبرنگار ایرنا افزود: میزان پرداخت وام ازدواج در گیلان نسبت به کل کشور ۴.۴۵ درصد بوده و بر این اساس، گیلان در رتبه پنجم پرداخت وام ازدواج در میان استان‌های کشور پس از تهران، یزد، قزوین و بوشهر قرار دارد. وی با اشاره به آمار وزارت ورزش و جوانان، تصریح کرد: تا پایان شهریورماه سال جاری، تعداد هشت هزار و ۳۶۸ مورد وام ازدواج در استان گیلان پرداخت شده که ارزش مجموع این تسهیلات بالغ بر ۲۷ هزار و ۶۶۲ میلیارد ریال است.

عزت دوست همچنین اظهار داشت: با وجود این پرداخت‌ها، هنوز حدود ۹ هزار و ۱۱۰ متقاضی در صف دریافت وام ازدواج قرار دارند. وی ابراز امیدواری کرد که با تسریع در روند پرداخت‌ها، این افراد نیز بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن به تسهیلات دسترسی پیدا کرده و بخشی از هزینه‌های ازدواج خود را پوشش دهند. او افزود: تنها در شهریورماه سال جاری، به میزان ۶۳۷ میلیارد ریال وام ازدواج به ۱۹۱ متقاضی در استان پرداخت شده است. عزت دوست اظهار امیدواری کرد که با شروع نیمه دوم سال، سرعت پرداخت وام‌ها افزایش یابد و شاهد شتاب بیشتری در این زمینه باشیم.

مسئول امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان همچنین از تعامل و همکاری مثبت بانک‌های استان در زمینه پرداخت وام ازدواج خبر داد و از آنان خواست که این روند را با همان کیفیت ادامه دهند. او تاکید کرد که کوتاه‌تر شدن مدت انتظار متقاضیان برای دریافت وام، یکی از اهداف مهم این همکاری‌هاست. عزت دوست با اشاره به تاکیدات دولت چهاردهم در رسیدگی به امور جوانان، تصریح کرد: بدون شک مسئولان مربوطه اهتمام بیشتری در این زمینه خواهند داشت و این تلاش‌ها موجب تسریع در روند پرداخت وام‌های ازدواج در استان گیلان خواهد شد. وی در ادامه افزود: سال گذشته استان گیلان جزو ۱۰ استان نخست کشور در پرداخت وام ازدواج بود و امسال نیز امیدواریم با حفظ این روند و افزایش سرعت پرداخت‌ها، همچنان در زمره استان‌های برتر قرار گیریم.

بیشتر بخوانید...  ۲۳۰ هزار نفر در صف دریافت وام ازدواج

مطالب پیشنهادی:

کلمات کلیدی: پرداخت 48 درصدی وام ازدواج

دیدگاه ها

به بالا بروید