تازه‌ترین مطالب…
چرا سایت وام ازدواج بسته یا قطع است؟

چرا سایت وام ازدواج بسته است؟

9 دیدگاه

 29 خرداد , 1403

در شرایط اقتصادی و اجتماعی امروز، دریافت وام ازدواج به یکی از نیازهای اساسی زوج‌های جوان تبدیل شده است. این وام‌ها که به دستور دولت و از سوی بانک مرکزی و مؤسسات مالی ارائه می‌شوند، به جوانان کمک می‌کنند تا با تأمین هزینه‌های اولیه زندگی مشترک، گامی محکم‌تر به سوی آینده بردارند. با این حال، به تازگی برخی از زوج‌های جوان با مشکلاتی در فرآیند ثبت نام وام ازدواج مواجه شده‌اند که نگرانی‌ها و سوالات بسیاری را به وجود آورده است.در اینجا، به بررسی دلایل این اختلالات و ارائه راهکارهایی برای مواجهه با آنها خواهیم پرداخت. هدف ما این است که به زوج‌های جوان اطلاعات دقیقی ارائه دهیم تا بتوانند با درک بهتر از این وضعیت، به شکل مؤثرتری فرآیند ثبت نام وام ازدواج خود را پیگیری کنند و با اطمینان بیشتری به آینده مالی خود بنگرند.

آیا سایت بانک مرکزی قطع یا بسته است؟

گزارش‌های متعددی از کاربران به دست ما رسیده است که سایت ثبت نام وام ازدواج بانک مرکزی دچار اختلالاتی شده و در برخی مواقع به نظر می‌رسد که سایت وام ازدواج بسته است!!! اما حقیقت این است که در اغلب اوقات این سایت بسته نیست، بلکه به دلیل تقاضای بسیار زیاد، دچار اختلالات و قطعی‌های موقتی شده است.

البته برخی موارد این سایت دچار اختلال می شود که می توانید وضعیت، نوع و زمان اختلالات را به طور لحظه ای در صفحه زیر مشاهده کنید:

چرا در حال حاضر هیچ بانکی در استان انتخابی شما دارای اعتبار نمی باشد؟

یکی از خطاهای متداول در این سامانه، پیغام “در حال حاضر هیچ بانکی در استان انتخابی شما دارای اعتبار نمی‌باشد” است. این خطا به دلیل تکمیل ظرفیت ثبت نام بانک‌ها برای پرداخت وام در آن استان رخ می‌دهد و ارتباطی به قطع بودن سایت ندارد. این یک خطای معمول است و نشان‌دهنده این است که بانک‌های مورد نظر شما در استان انتخابی، در حال حاضر ظرفیت کافی برای پذیرش درخواست‌های جدید ندارند. باتوجه به تقاضای بسیار زیاد و تعداد زیاد افراد منتظر در صف ثبت نام، احتمالا شما تا مدت‌ها با این خطا مواجه شوید، شما می‌توانید در روز های مختلف شانس خود را امتحان کنید، ولی حتی بعد از باز شدن صفحه و آمدن لیست بانک های ارائه دهنده ی وام، احتمال اینکه بانک مورد نظر شما در لیست باز شده، وجود داشته باشد بسیار بعید است. در یک کلمه باید گفت، ثبت نام وام ازدواج بسیار سخت و زمانبر است.

پیشنهاد می کنیم به صفحه زیر سر بزنید:

پس چطور ثبت نام کنم؟

اما یک راه حل ساده تر نیز وجود دارد، شما می‌توانید در سایت کندو برای ثبت نام وام ازدواج درخواست بدهید. اگر از طریق سایت کندو درخواست ثبت نام وام ازدواج خود را ثبت کنید، دیگر نیازی نیست در هر روز به سایت بانک مرکزی به امید باز شدن صف بانک مورد نظرتان سر بزنید. بعد از ثبت نام در سایت کندو، به محض باز شدن صف بانک مورد نظر شما، مراحل ثبت نام را برایتان تکمیل می کنیم و شما فقط کافیست منتظر دریافت کد رهگیری وام ازدواج تان از طرف سامانه ی بانک مرکزی باشید. ما در کندو این کار را برایتان انجام می‌دهیم و مسیر دریافت وام ازدواج را برایتان ساده تر خواهیم کرد.

کدام بانک زودتر وام ازدواج میدهد؟

ما در سایت کندو به خوبی از نیازهای شما برای دریافت سریع و آسان وام ازدواج آگاه هستیم و همواره تلاش می‌کنیم تا بهترین و به‌روزترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم. بر اساس آمار و اطلاعات جامعی که جمع‌آوری کرده‌ایم، می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بانک‌هایی را شناسایی کنید که سریع‌تر وام ازدواج را پرداخت می‌کنند.

ما به طور مداوم عملکرد بانک‌های مختلف را بررسی می‌کنیم و بر اساس زمان پردازش درخواست‌ها و سرعت پرداخت وام، لیستی از بانک‌های برتر را تهیه کرده‌ایم. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا با انتخاب بانک مناسب، فرآیند دریافت وام ازدواج خود را تسریع بخشید و زودتر به اهداف مالی خود برسید. اگر به دنبال راهنمایی هستید که کدام بانک در استان شما سریع‌تر وام ازدواج را پرداخت می‌کند، می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی کدام بانک زودتر وام ازدواج میدهد؟ و وارد کردن نام استان و بانک مورد نظرتان از مدت زمانی که آخرین بار، این بانک برای ثبت نام باز شده است و مدت زمان حدودی تعیین شعبه‌ی آن مطلع شوید.

اگر می‌خواهید بانک های مختلف را از نظر وام دهی بررسی کنید می توانید به صفحه‌ی بهترین بانک برای وام ازدواج ۱۴۰۳ مراجعه کرده و نام استان خود را انتخاب نمایید. لیستی که در پایین صفحه به شما ارائه می‌شود، طبق پارمترهای وام دهی واقعی، از فرآیند ثبت نام، تا تعیین شعبه و تعداد متقاضیان در صف، به ترتیب قرار گرفته‌اند. این لیست می‌تواند در انتخاب بهترین بانک برای وام ازدواج به شماکمک کند. البته شما می‌توانید از طریق تماس با تیم پشتیبانی کندو، نیز از این اطلاعات بهره‌مند شوید. ما آماده‌ایم تا با ارائه مشاوره‌های دقیق و کاربردی، شما را در این مسیر همراهی کنیم و تجربه‌ای راحت و بی‌دغدغه را برای شما فراهم آوریم.

سایت کدام بانک برای ثبت نام وام ازدواج باز است؟

  • دوستان عزیز، در راستای ارائه خدمات بهتر و تسهیل فرآیند دریافت وام ازدواج، ما در سایت کندو صفحه‌ای ویژه طراحی کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد با وارد کردن نام استان و بانک انتخابی، به سادگی متوجه شوید کدام بانک در استان شما برای ثبت نام وام ازدواج باز است و ظرفیت پذیرش درخواست‌های جدید را دارد. شما در این صفحه، میتوانید از آخرین تاریخی که بانک مورد نظرتان باز و ثبت نام متقاضی داشته است مطلع گردید و بر این اساس برای انتخاب بانک خود اقدام کنید. لازم به ذکر است که اطلاعات این صفحه کاملا دقیق، به روز و منطبق با داده‌های واقعی کاربران وام ازدواج است. نحوه استفاده از این ابزار به شکل زیر است:
  1. ورود به صفحه ابزار ثبت نام وام ازدواج:

ابتدا به صفحه ویژه ما برای بررسی وضعیت بانک‌هاف با عنوان کدام بانک در استان شما برای ثبت نام وام ازدواج باز است مراجعه کنید.

1- وارد کردن نام استان:

نام استان خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید. این مرحله به ما کمک می‌کند تا بانک‌هایی که در استان شما فعالیت دارند را شناسایی کنیم.شما می‌توانید از لینک های زیر نیز برای انتخاب استان خود استفاده کرده و مستقیما به صفحه‌ی بانک های استان خود بروید.

آذربايجان شرقيآذربايجان غربياردبيلاصفهانالبرزایلامبوشهر تهرانچهارمحال و بختياريخراسان جنوبيخراسان رضويخراسان شماليخوزستانزنجانسمنانسيستان و بلوچستانفارسقزوينقمكردستانكرمانكرمانشاهكهكيلويه و بويراحمدگلستانگيلانلرستانمازندرانمركزيهرمزگانهمدانيزد

2- انتخاب بانک مورد نظر:

از منوی کشویی، بانک مورد نظر خود را انتخاب کنید. این انتخاب می‌تواند بر اساس تجربه‌های قبلی، توصیه‌های دوستان و خانواده، یا اطلاعاتی که از ما دریافت کرده‌اید باشد.

3- دریافت وضعیت بانک:

پس از وارد کردن اطلاعات، سیستم ما به سرعت وضعیت بانک‌ مورد نظر را بررسی کرده و به شما اعلام می‌کند که این بانک در استان شما، آخرین بار در چه تاریخی برای ثبت نام وام ازدواج باز شده و ظرفیت پذیرش درخواست‌های جدید را داشته است.

مزایای استفاده از این ابزار

  • صرفه‌جویی در زمان: با استفاده از این ابزار، دیگر نیازی به تماس‌های مکرر با بانک‌ها یا مراجعه حضوری به شعبه‌های مختلف ندارید.
  • اطلاعات به‌روز: ما به طور مداوم اطلاعات بانک‌ها را به‌روز رسانی می‌کنیم تا شما همیشه به آخرین وضعیت دسترسی داشته باشید.
  • تجربه کاربری آسان: رابط کاربری ساده و قابل فهم این ابزار به شما کمک می‌کند تا به راحتی از آن استفاده کنید و به اطلاعات مورد نیاز خود دست یابید.

هدف ما در کندو، فراهم کردن تجربه‌ای راحت و بی‌دغدغه برای شماست. با استفاده از این ابزار، می‌توانید فرآیند دریافت وام ازدواج خود را به شکلی کارآمدتر و سریع‌تر انجام دهید و زودتر به اهداف مالی و زندگی مشترک خود دست یابید.

معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی: سایت بسته نیست!

به گفته معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی، حجم متقاضیان ثبت نام دریافت تسهیلات ازدواج بسیار فراتر از اعتبار تخصیصی ماهانه شبکه بانکی به تسهیلات ازدواج است، اما سامانه بسته نشده است.

۶ فروردین ماه بود که بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج که بنابر اعلام بانک مرکزی در سال جدید سقف آن افزایش داشته و بر این اساس برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.

تسهیلات ازدواجی که گاهی متقاضیان آن با سنگ اندازی‌های خارج از ضوابط قانونی برخی از شعب بانکی مواجه می‌شوند و گاهی هم حتی با پیام پایان اعتبار اصلا امکان ثبت نام در سامانه را ندارد! در همین راستا هم برخی ها جوان گلایه‌هایی داشتند.
برای پیگیری بیشتر موضوع به سراغ معاون اعتبارات بانک مرکزی رفتیم و سارا جلال در این راستا اظهار کرد: بانک مرکزی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به تسهیلات قرض‌الحسنه تکلیفی از جمله ازدواج را همان روز اول کاری سال ۱۴۰۳ به شبکه بانکی ابلاغ نموده است شبکه بانکی هم بر اساس اطلاعیه‌های ارسالی به بانک مرکزی نسبت به ابلاغ بندهای مربوط به تسهیلات قرض الحسنه قانون بودجه به شعب خود اقدام کرده پس برای پرداخت تسهیلات ازدواج از لحاظ ابلاغ مشکلی وجود ندارد و تمام موارد انجام شده است.

او افزود: این که متقاضی به سامانه مراجعه و پیام عدم اعتبار را مشاهده می‌کند به سبب این است که در سه ماه پایانی سال گذشته تعداد زیادی از متقاضیان در سامانه برای دریافت تسهیلات ثبت نام نکردند و منتظر اعلام سقف‌های جدید بودند بنابر این یک حجمی از متقاضیان برای سال گذشته و یک حجم هم از متقاضیان برای امسال وجود دارد حالا موضوع به این معنی است که تعداد متقاضیان اخذ این تسهیلات در فروردین ماه بسیار فراتر از روند همیشگی جهت ثبت نام به سامانه مراجعه کرده‌اند و لذا هر میزان اعتبار که در سامانه باز شود در پنج دقیقه ابتدایی ظرفیت پر خواهد شد.​

ثبت نام وام ازدواج 1403

ارتباط با تنها مرکز پشتیبانی وام ازدواج و فرزند اوری :
02191090049
از ساعت 8 صبح تا 8 شب پاسخ گوی تمامی سوالات شما هستیم

اینستاگرام کندو

دیدگاه ها

9 در مورد “چرا سایت وام ازدواج بسته است؟”

  1. سلام من اطلاعامووارد میکنم میگه شماره ملی با تلفن تماس تطابق نداره سیم کارت هم به نام خودمه

  2. سامانه ازدواج خیلی وقته بستس و وام ما الان چند ماه نیمه کاره مونده پس کی باز میشه کی میخواد رسیدگی کنه

    1. سامانه وام ازدواج بسته نیست، و هر روز تعداد زیادی از زوجین از طریق کندو ثبت نام میشن، اگر شما ثبت نام کردین که ادامه ی فرآیند ثبت نامتون ربطی به سامانه وام ازدواج نداره، و اگر ثبت نام نکردین، نیمه کاره موندن محسوب نمیشه، چون اصلا شروع نکردین، پیشنهاد می کنیم برای مشاوره با تیم کندو تماس بگیرین.

      1. میگن که سایت بستش و بانک میگه نمیتونم مدارک بگیرم چون سایت بستش ما ثبتنام کردبم همه چی انجام دادیم دیگه باید ضامن ها امضا کنن ولی میگن سایت بستش حالا نمیدونم مشکل از کجاست

    1. سلام، خیر، سایت بانک مرکزی برای ثبت نام بسته نیست، و هر روز تعداد زیادی از کاربران کندو در این سامانه ثبت نام می شوند

  3. باسلام
    بند ۱ماه ونیم هست که وام ثبت نام کردم هنوز تایید نشده از مسولین محترم خواهش مندم رسیدگی فرمایید بند خیلی بدهی دارم

  4. سامانه وام ازدواج بسته است.اگر شعار شما ازدواج کنید بچه بیارید و از این قبیل شعارهای واهی لاقل وام به این ملت بدبخت همیشه در صحنه بدید.این چه کاریه ک دارید اذیت میکنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا