بانک سینا در مازندران، ۷۶۱ میلیارد ریال وام ازدواج برای تشکیل خانواده

بانک سینا در مازندران، پرداخت ۷۶۱ میلیارد ریال وام ازدواج برای تشکیل خانواده

بدون دیدگاه

 1403-06-01

مدیر بانک سینا در منطقه مازندران از پرداخت مجموعاً ۷۶۱ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری طی ۱۷ ماه گذشته خبر داد. به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن کاظمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که صد درصد تعهدات مربوط به پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری که در سامانه به نام بانک سینا ثبت شده بود، با موفقیت عملیاتی و پرداخت شده است. وی افزود: در سال گذشته ۲۰۰ فقره وام ازدواج به مبلغ ۴۱۲ میلیارد ریال پرداخت شد و طی سال جاری نیز ۵۶ فقره وام به ارزش ۱۹۷ میلیارد ریال به متقاضیان اختصاص یافت.

کاظمی همچنین با اشاره به پرداخت وام‌های فرزندآوری، اظهار داشت که در سال گذشته ۴۷ فقره وام به ارزش ۱۱۳ میلیارد ریال و امسال نیز ۳۴ میلیارد ریال از این نوع وام‌های قرض‌الحسنه پرداخت شده است. وی تأکید کرد که یکی از عوامل کلیدی در تحقق تعهدات بانک سینا در این زمینه، علاوه بر همکاری همه‌جانبه همکاران، حذف تضمین کسر اقساط بوده است. مدیر بانک سینا منطقه مازندران همچنین به پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش تولید از محل اعتبار سفر نخست رئیس جمهور شهید به استان اشاره کرد و افزود: این بانک در زمینه حمایت از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی نیز نقش فعالی دارد و به اجرای این طرح‌ها همکاری داشته است.

حسن کاظمی، مدیر بانک سینا منطقه مازندران، به آغاز هشتمین جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک اشاره کرد و اعلام نمود: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ پسندیده قرض‌الحسنه، افزایش مشارکت عمومی در امور عام‌المنفعه و نیز قدردانی از سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه برگزار می‌شود. وی تاکید کرد که آخرین مهلت برای افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جهت شرکت در این جشنواره، پایان شهریورماه سال جاری است. به گفته کاظمی، برای شرکت در قرعه‌کشی این جشنواره، به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال موجودی در هر روز، یک امتیاز برای مشتریان در نظر گرفته خواهد شد که به معنای افزایش شانس برنده شدن با افزایش میزان و مدت سپرده‌گذاری است.

جوایز تعیین‌شده برای هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا شامل ۲۰۰ جایزه نقدی، هر یک به ارزش ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال، ۵ هزار جایزه نقدی، هر یک به ارزش ۱۰ میلیون ریال و ۲۵ هزار جایزه نقدی، هر یک به ارزش پنج میلیون ریال می‌باشد. این جوایز به منظور تشویق مشتریان به مشارکت بیشتر و حفظ و تقویت منابع قرض‌الحسنه بانک در نظر گرفته شده‌اند و نشان‌دهنده تعهد بانک سینا به ترویج و توسعه این سنت حسنه در جامعه است.

مطالب پیشنهادی:

 

کلمات کلیدی: بانک سینا در مازندران

دیدگاه ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا