بانک آینده به ۶ هزار متقاضی وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد!

بانک آینده به ۶ هزار متقاضی وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد!

بدون دیدگاه

 1403-07-19

به گزارش تابناک، بانک آینده با رشد چشمگیر در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در ماه‌های مرداد و شهریور ۱۴۰۳ موفق به پرداخت حدود ۶ هزار فقره وام در این دو بخش به مبلغی بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال شد. در مقایسه با چهار ماهه ابتدایی سال، تسهیلات پرداختی این بانک در بخش ازدواج در این دو ماه به اندازه مبلغ کل چهار ماه اول سال بوده و در بخش فرزندآوری نیز افزایش ۲.۵ برابری را تجربه کرده است.

این افزایش در پرداخت تسهیلات در راستای تأکیدات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت صورت گرفته است. بانک آینده نیز با اختصاص بودجه‌ای دو برابر در شهریورماه ۱۴۰۳ و تلاش تمامی شعب در سراسر کشور، توانست بالغ بر ۸ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج را در نیمه نخست سال به زوج‌های جوان اعطا کند. این مبلغ معادل ۵۰ درصد از تعهدات سالانه این بانک در حوزه ازدواج است.

بانک آینده همچنین تأکید کرده است که پرداخت تسهیلات مرتبط با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در نیمه دوم سال نیز با سرعت و بدون وقفه ادامه خواهد داشت. هدف بانک، کاهش تعداد متقاضیان در نوبت دریافت تسهیلات است و برای آن دسته از متقاضیانی که مدارک خود را کامل کرده‌اند، فرآیند پرداخت تسهیلات به سرعت انجام خواهد شد.

مطالب پیشنهادی:

بیشتر بخوانید...  قانون می‌گوید 350، اما بانک‌ آینده و سپه 300 می‌دهند!

کلمات کلیدی: پرداخت حدود ۶ هزار فقره وام بانک آینده

دیدگاه ها

به بالا بروید